Minulla on huonoa huonompi tuuri miesten kanssa. Anna kun kerron miksi
Olen siis siirtynyt kokonaan nettideittailun maailmaan, koska totesin, etten löydä sopivaa miestä sattumalta livenä. Kriteerini kun ovat vähän muuta kuin pelkästään "hyvännäköinen, hauska ja kiltti."
Noniin, treffeille pääsen helposti, mutta joko miehet paljastuvat ajan saatossa luusereiksi (kotityöt eivät onnistu, täysin idioottimaiset mielipiteet tai jotain) ja suhde kariutuu.
Tai sitten kemiat eivät vain kohtaa vaikka ulkonäkö miellyttää.
Tai sitten saan perääni jonkun ihan liikaa innostuvan OUDON tyypin. Kuten tämä viimeisin... :DDD Emme ehtineet tavata kertaakaan, kun jo puhelimessa päätin, että kiitos mutta ei kiitos. Ääliömäiset mielipiteet, innostui romantisoimaan asioita ENNEN treffejä, pelkän ulkonäön perusteella. Lisäksi ärsyttävän typerä ääni ja ei, ei vain kolahtanut. Alustavasti jo sovimme tapaamisen, mutta aion perua sen.
Onneksi en enää edes tulisesti kaipaa miestä 😁 En kestä tuollaisia ihme hiihtäjiä... Mutta eipähän onneksi tarvitse vaivautua treffeille vaan saan olla rauhassa senkin päivän😊
Kommentit (26)
Ainiin, tämä viimeisin oli oikeasti järkky :D Yritti sopia ekaa tapaamista minun luokseni (!!!!!!!!) ja puhui MEISTÄ ennen ekoja treffejä... Voi luoja... Siis kirjoitti että me voidaan sitten tehdä tulevaisuudessa näin ja noin, voi helvetti sanon minä :DDDDDDD Ja huom, osaa kyllä kirjoittaa kuin olisi normaalijärkinen, siksi tuo vajaa luonne järkyttääkin :DD Eri asia jos viestit olisivat olleet jotain vammaisen mongerrusta...
Että vieläkö alapeukkuja... :Ddd
Alapeukuttelijat sopivat yhteen tuollaisten sekopäiden kanssa.
Jaa.. mulla samantapaisia kokemuksia miehenä naisista. Kehen vain tutustunkaan, osoittautuu hän jollain tavalla kieroutuneeksi mieleksi. Kerään ympärilleni vain hyväksikäyttäjiä, entisiä kiusaajia ja välinpitämättömiä rasisteja.
Olen tehnyt itse kaikkeni. Lähettänyt välittäviä ja sympaattisia viestejä, muistanut syntymäpäivät suhteellisen kalleillakin lahjoilla ja panostanut oikeasti aikaa ja energiaa näiden suhteiden ylläpitämiseen. Mutta ei. Jotain on olemuksessani, jota normaalit ihmiset karttavat, kokevat inhoa, pitävät minussa vastenmielisenä ja epäkiinnostavana. Ikuisesti saan sitten olla yksin. Noh, ehkä ihmissuhteet eivät vain taida olla minua varten.
4ever alone kirjoitti:
Jaa.. mulla samantapaisia kokemuksia miehenä naisista. Kehen vain tutustunkaan, osoittautuu hän jollain tavalla kieroutuneeksi mieleksi. Kerään ympärilleni vain hyväksikäyttäjiä, entisiä kiusaajia ja välinpitämättömiä rasisteja.
Olen tehnyt itse kaikkeni. Lähettänyt välittäviä ja sympaattisia viestejä, muistanut syntymäpäivät suhteellisen kalleillakin lahjoilla ja panostanut oikeasti aikaa ja energiaa näiden suhteiden ylläpitämiseen. Mutta ei. Jotain on olemuksessani, jota normaalit ihmiset karttavat, kokevat inhoa, pitävät minussa vastenmielisenä ja epäkiinnostavana. Ikuisesti saan sitten olla yksin. Noh, ehkä ihmissuhteet eivät vain taida olla minua varten.
Voi huoh, puhuin oikeasti sairaasta ihmisestä. Ei kukaan täysjärkinen yritä änkeä naisen kotiin ekalla tapaamiskerralla ja puhu MEISTÄ ennen kuin on edes tavattu. Ja selittää kuinka haluaa minun kanssani vakavan suhteen, VAIKKA EI TUNNE MINUA. Helvetti mikä hullu :D No treffit on nyt onneksi peruttu.
Tunnetko sinä sitten hänet? Et ilmeisesti ja silti olet jo tuomitsemassa toista sairaaksi.
Förevör aloun kirjoitti:
Tunnetko sinä sitten hänet? Et ilmeisesti ja silti olet jo tuomitsemassa toista sairaaksi.
Opettele sisäistämään lukemaasi niin saat vastauksen kysymykseesi. Jos emme ole tavanneet ikinä, hän ei tunne minua tippaakaan, niin miten minä VOISIN tuntea hänet? Sen sijaan tiedän millaisia viestejä tämä hullu lähetteli minulle ja maalaili MEIDÄN tulevaisuuttamme ja yritti änkeä minun luokseni ekoille treffeille. Eiköhän tuossa ole jo muutama pikkupikku merkki sairaasta päästä.
Kaloripommidonu kirjoitti:
Förevör aloun kirjoitti:
Opettele sisäistämään lukemaasi niin saat vastauksen kysymykseesi. Jos emme ole tavanneet ikinä, hän ei tunne minua tippaakaan, niin miten minä VOISIN tuntea hänet? Sen sijaan tiedän millaisia viestejä tämä hullu lähetteli minulle ja maalaili MEIDÄN tulevaisuuttamme ja yritti änkeä minun luokseni ekoille treffeille. Eiköhän tuossa ole jo muutama pikkupikku merkki sairaasta päästä.
En tiedä millaisia viestejä hän on lähettänyt mutta tuon muun perusteella hän on vain yli-innokas, ei sairas.
WraithTodd kirjoitti:
Förevör aloun kirjoitti:
En tiedä millaisia viestejä hän on lähettänyt mutta tuon muun perusteella hän on vain yli-innokas, ei sairas.
Ööö no tämän sankarin mielestä kotitreffeissä ei ole mitään vaarallista eikä mitään riskiä, ja hänen terveen ajatusmaailmansa mukaan ihmisen ulkonäöstä voi päätellä luotettavuuden :DD Ei todellakaan kiinnosta tippaakaan tuollainen hullu ukko.
WraithTodd kirjoitti:
Förevör aloun kirjoitti:
Ööö no tämän sankarin mielestä kotitreffeissä ei ole mitään vaarallista eikä mitään riskiä, ja hänen terveen ajatusmaailmansa mukaan ihmisen ulkonäöstä voi päätellä luotettavuuden :DD Ei todellakaan kiinnosta tippaakaan tuollainen hullu ukko.
Eli myönnät olevasi vaaraksi miehelle.
Perus av-laatua. Itse vinksahtaneet, epätoivoiset ja liian innokkaat antavat alapeukkua ap:lle, vaikka kukaan normaali ihminen EI puhu monikossa, romantisoi liiallisesti ihmistä, jota ei ole edes tavannut livenä tai omaa niin vähää sosiaalista tajua, että yrittää änkeä toisen kotiin ensitapaamisella.
Vierailija kirjoitti:
Perus av-laatua. Itse vinksahtaneet, epätoivoiset ja liian innokkaat antavat alapeukkua ap:lle, vaikka kukaan normaali ihminen EI puhu monikossa, romantisoi liiallisesti ihmistä, jota ei ole edes tavannut livenä tai omaa niin vähää sosiaalista tajua, että yrittää änkeä toisen kotiin ensitapaamisella.
ehkä jossain kaupungissa on näin, mutta maalla on ehkä kätevämpää tavata kotona kuin mennä johonkin abc huoltoasemalle kahville. Ihmisillä on erilaisia puhetyylejä ja joidenkin kohteliaisuudet tuntuvat toiselle ällöromanttisilta. Ei ehkä kannattaisi luottaa vaistoonsa niin kauheasti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä jossain kaupungissa on näin, mutta maalla on ehkä kätevämpää tavata kotona kuin mennä johonkin abc huoltoasemalle kahville. Ihmisillä on erilaisia puhetyylejä ja joidenkin kohteliaisuudet tuntuvat toiselle ällöromanttisilta. Ei ehkä kannattaisi luottaa vaistoonsa niin kauheasti .
:D Sitten jos ap tulisi raiskatuksi tai hakatuksi ilkuttaisiin av:lla, että miten joku voi olla niin saatanan tyhmä nainen, että antaa vieraan ihmisen tulla ensitapaamisella kotiinsa.
4ever alone kirjoitti:
I feel you
Vaihdoin kuukauden ajan viestejä miehen kanssa, jonka tiesin ulkonäöltä joskus yli 10v takaa. Viestejä vaihtui satoja ja sitten tavattiin n. 10x. Oli mielettömän mukavaa ja saatiin puhuttua kaikesta, käytiin ulkona syömässä ja vaan oltiin. Seksiä suhteeseen ei tullut vielä, mutta ajattelin miehen olevan hidasta tai herrasmieslajia. Suunnittelimme seuraavaa tapaamista, mutta se peruuntui sitten tuli jotain välimatkaa viesteihin. Kyselin tilannetta ja mies vastasi, ettei enää tavata ja ettei hän koe seksuaalisia haluja minua kohtaan, vaikka ajatuksissa mieli tekisi (tarkoittaako että haluaa, muttei pysty?)
Olikohan kuitenkin toinen nainen kuvioissa? Mulla päättyi vuosi sitten 8v kestänyt suhde, jossa alkoi aiemmin niin toiminut seksi väljääntyä. Uusi nainen siellä oli pyörinyt taustalla jonkun viikon jo.
En itsekään voisi jakaa fyysistä kanssakäymistä kahden eri ihmisen kanssa , jotkut voi kyllä.
Mitä mieltä olette tilanteesta?
Mulla tulee heti ensi tapaamisella selväksi, onko välillä kemiaa vai ei. En tapaa toista kertaa sellaista ihmistä, kenen kanssa tuota ei syty. Turha sitä on jäädä virittelemään.
Juu en tosiaankaan ole päästämässä ukkoa kotiini enkä ole menossa tapaamaan häntä yhtään mihinkään. Kyllä miehellä on oltava vähintään saman verran älliä päässä kuin minulla ja mielellään enemmänkin. Kukaan fiksu mies ei ehdota kotitreffejä ja yritä vielä puolustella fiksua ideaansa naiselle.
Innokkuus miehessä on ihailtavaa, mutta kyllä tilannetajua on oltava! Mennään heti alussa ryminällä metsään, kun yritetään änkeä kotiin, puhutaan me-muodossa ja tehdään selväksi että haluan sinut ja oikeastaan voisin vaikka ottaa väkisinkin, mitä sitä turhia toisen fiiliksiä tunnustelemaan, nyt mennään eikä meinata!
Eksän kanssa viestiteltiin ja puhuttiin puhelimessa pitkään ennen tapaamista ja vaikka vannoin itselleni, etten lähde tuollaiseen arpapeliin mukaan aikaani tuhlaamaan, niin siinä se aika kuitenkin vierähti mutta homma eteni LUONTEVASTI. Räikeä ero tähän hullu-ukkoon. Huh.
Juu en tosiaankaan ole päästämässä ukkoa kotiini enkä ole menossa tapaamaan häntä yhtään mihinkään. Kyllä miehellä on oltava vähintään saman verran älliä päässä kuin minulla ja mielellään enemmänkin. Kukaan fiksu mies ei ehdota kotitreffejä ja yritä vielä puolustella fiksua ideaansa naiselle.
Innokkuus miehessä on ihailtavaa, mutta kyllä tilannetajua on oltava! Mennään heti alussa ryminällä metsään, kun yritetään änkeä kotiin, puhutaan me-muodossa ja tehdään selväksi että haluan sinut ja oikeastaan voisin vaikka ottaa väkisinkin, mitä sitä turhia toisen fiiliksiä tunnustelemaan, nyt mennään eikä meinata!
Eksän kanssa viestiteltiin ja puhuttiin puhelimessa pitkään ennen tapaamista ja vaikka vannoin itselleni, etten lähde tuollaiseen arpapeliin mukaan aikaani tuhlaamaan, niin siinä se aika kuitenkin vierähti mutta homma eteni LUONTEVASTI. Räikeä ero tähän hullu-ukkoon. Huh.
Av on täynnä noita itse epätoivoisia ja sosiaalisesti taitamattomia miehiä, joilla kuvailemasi käytös on "normaalia". Vain toiset naiset ja normaalit, sosiaalisesti älykkäät miehet voivat ymmärtää tilanteesi.
🍩