Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä viime aikoina ostetun tuotteen laatuun olet ollut tyytyväinen?

Vierailija
19.03.2016 |

Jätetään ketjusta pois haikailut vanhoista tuotteista tällä kertaa. Mitä tuotteita voi 2010-luvulla ostaa uutena kaupasta ja olla tyytyväinen siihen, että ne tekevät mitä lupaavatkin, eivätkä ole heti pilalla normaalikäytöllä?

Itse olen ollut tyytyväinen merino-villaiseen buff-kauluriini.

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaupan perunat ovat yllättävän hyviä. Ennen muistin aina kaupasta ostettuja perunoita kuoriessani, miksi me kasvatamme niitä itse.

Tiesitkö muuten, että Pito-perunalajike loppuu aivan pian? Tänä vuonna voi olla hieman vielä saatavilla, mutta sitten sitä ei enää ole. Minulle selitettiin asia, kun ihmettelin, että kuinka nyt noin, mutten enää muista :) Mistä sitten imelletty perunalaatikko tehdään? Kysyn vaan.

Sinusta en tiedä, mutta itse teen sen jatkossakin rosamundista.

Vierailija
42/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serlan siivouspaperi. Loistava uusi tuote, jollaista ei ennen kai ole ollutkaan.

Myös ostamani Boschin akkuporakone on osoittautunut oikein näppäräksi.

Mainitaan vielä Osmo Colorin puuvaha, Joe Blascon Dermaceal-peitevoide sekä irtopuuteri, ja Olvin Iisalmi Pale Ale.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenovon tabletti. Turha maksaa Applesta tai Samsungista moninkertaista hintaa, jos ei ole pakkopyörittää kotain erityisen raskaita sovelluksia. Kuka tekee muka tabletilla jotain raskaasti pyörivää? On tässä Lenovossakin neliydinsuoritin, 10,1" IPS-näyttö ja 3g.

Vierailija
44/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyn Dermablend nestemäiseen meikkivoiteeseen.

Vierailija
45/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenovon tabletti. Turha maksaa Applesta tai Samsungista moninkertaista hintaa, jos ei ole pakkopyörittää kotain erityisen raskaita sovelluksia. Kuka tekee muka tabletilla jotain raskaasti pyörivää? On tässä Lenovossakin neliydinsuoritin, 10,1" IPS-näyttö ja 3g.

*pakko pyörittää jotain

Ei ole laitteen vika, mutta tämä ruutunäppis ei ole fyysisen veroinen.

Vierailija
46/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sievin laatu on ja pysyy. Ostin nilkkurit marraskuussa, melkein joka päivä käytössä ja uuden veroiset on vielä.

Sitten mulla on töiden vuoksi hankitut Sievin  turvakengät. Harjoittelupaikassa opiskeluaikaan olin duunaritasolla ja ostin omat, koska työpaikka oli haluton ostamaan pientä naisten kokoa parin kuukauden takia, sainpahan ne itselle itselle sitten. Siellä ne olivat kovassa käytössä päivittäin ja piti pestä usein, koska ympäristö oli aika likainen. Vuosi oli 2010. Kotiremonteissa olen niitä joskus käyttänyt. 

Lactolinen joku mainitsi. Mulla on nyt äskettäin ostettu Lactolinen kasvovesi ja se on täydellnen, hajuton, virkistää, ei tule oireita. 

House-merkkiset Prisman paidat näkyy meidän nuorella miehellä kestävän ja pitävän muotonsa hyvin. 

Vierailija
47/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hieno suomalainen koivushampoo, Valio luomuappelsiinitäysmehu, softlan sininen huuhteluaine.

Vierailija
48/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa, onko näissä halpisketjuissa teistä mitään laatueroja keskenään? H&M, Ginatricot, Vero Moda, Vila jne... H&m:ää on viime aikoina haukuttu paljon, mutta onko kaliimpi Vero Moda parempi? :) Mielipiteitä?

Vierailija
49/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa, onko näissä halpisketjuissa teistä mitään laatueroja keskenään? H&M, Ginatricot, Vero Moda, Vila jne... H&m:ää on viime aikoina haukuttu paljon, mutta onko kaliimpi Vero Moda parempi? :) Mielipiteitä?

Yleensä noissa kaikissa on sekä hyviä että huonoja tuotteita (joskin Gina Tricotissa niitä hyviä olen nähnyt viimeksi joitakin vuosia sitten). Ei niistä voi ostaa jollei tunnista laatua silmillään ja sormillaan. Varsinkin kun niiden huonojen suhteellinen määrä lisääntyy kausi kaudelta.

Vierailija
50/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clarksin Crisp Kendra-avokkaat.

Ihan huikean hyvä laatu, kengän muotoilu on niin hyvä jalalle että niillä voi tottumatonkin kävellä koko päivän ilman että tuntuu jaloissa. Kestävät ja toimivat jokaisen asun kanssa. Hinta vain 100e, joten hinta/laatusuhde todella hyvä.

Vierailija
51/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan huikean hyvä laatu, kengän muotoilu on niin hyvä jalalle että niillä voi tottumatonkin kävellä koko päivän ilman että tuntuu jaloissa. Kestävät ja toimivat jokaisen asun kanssa. Hinta vain 100e, joten hinta/laatusuhde todella hyvä.

Käytännössä taitaa olla kuitenkin niin että "hyvä muotoilu jalalle" tarkoittaa nimenomaan sinun jalallesi sopivaa lestiä?

Toisekseen 100 euroa kengistä ei ole edullinen hinta (noissa näkyy olevan vielä sisäosa tekonahkaa eli eivät hengitä) - en ole ikinä maksanut noin paljoa edes talvisaappaista tai varrellisista nahkakengistä koska suosin nimenomaan hyvää hinta-laatusuhdetta. 

Ei siis sillä etteivätkö nuokin saattaisi olla ihan ok kengät, paha sanoa kun ei ole koskaan niitä kokeillut.

Vierailija
52/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Hilfigerin nilkkasukat on olleet tosi kestäviä

Vierailija
53/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bellavita-päivävoide. Yllätys itsellenikin.

Vierailija
54/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubuksen Second Skin-legginsit ovat olleet tosi hyvät. Käytän niitä siis kotona melkeinpä koko ajan ja ovat kestäneet kohta vuoden (?) täysin nypyttöminä ja siisteinä kovasta käytöstä ja kuudenkympin pesuista huolimatta. Ostin Cubukselta vähän testimielessä kun H&M:n trikoo on nykyään niin ala-arvoista ja tähän mennessä vaikuttaa hyvältä.

J Crewn t-paidat (ja vaatteet muutenkin) ovat myös olleet laadukkaita (josko myöskin hiukan tyyriitä), saumat eivät kierrä eikä pinta nyppyynny.

Falken merinovillasukkikset ovat pysyneet hyvinä jo monta vuotta.

Ostin jollain kympillä Puman hupparin alennuksesta ja se on parin vuoden ahkerasta käytöstä huolimatta ihan kuin uusi. Paljon paremmin kestänyt kun monet kalliimmat merkit.

Vierailija
55/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä taitaa olla kuitenkin niin että "hyvä muotoilu jalalle" tarkoittaa nimenomaan sinun jalallesi sopivaa lestiä?

Toisekseen 100 euroa kengistä ei ole edullinen hinta (noissa näkyy olevan vielä sisäosa tekonahkaa eli eivät hengitä) - en ole ikinä maksanut noin paljoa edes talvisaappaista tai varrellisista nahkakengistä koska suosin nimenomaan hyvää hinta-laatusuhdetta. 

Ei siis sillä etteivätkö nuokin saattaisi olla ihan ok kengät, paha sanoa kun ei ole koskaan niitä kokeillut.

Mun mielestä nämä eivät tarkoita välttämättä samaa, mutta en halua näin kivaa ketjua pilata kinaamalla jostain näin typerästä. Ei sun ole pakko niitä ostaa, tässä kysyttiin jokaisen henk.koht. ostoksia johon on ollut tyytyväinen. :)

Vierailija
56/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkämyyjänä täytyy sanoa, että Clarksin laatu on todella erinomainen. Myös suomalaiset merkit, kuten Janita ja Sievi sekä Pomar ovat hyviä. Eccon laatu on vaihtelevaa ja ongelmia on ollut pohjien kanssa. Legerot ja Gaborit ovat myös hyviä.

Jos haluatte hyvät kengät, jotka myös kestävät, älkää ostako tekonahkaa. Hyvät kengät myös maksavat usein yli 100€, riippuen toki mallista.

Ja ennen kaikkea: hoitakaa niitä kenkiä tarpeeksi usein ja viekää suutarille korkolappujen jne vaihtoon. Suutarit valittavat, että nykyään ihmiset eivät viitsi hoitaa kenkiään ja itse olen samaa mieltä.

Vierailija
57/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pentikin ja Vallilan pussilakanoihin olen ollut tyytyväinen.

Vierailija
58/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gaborin kengät

Grimasin meikit

H&M-halpis lakanat

Whirlpool-halpis pyykinpesukone

Acer-halpis läppäri

Vierailija
59/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romeo ja Julia -sukat. 

Vierailija
60/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbown kuivashampoo. Ajaa asiansa jopa paremmin kuin moni kalliimpi vastine.