Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä viime aikoina ostetun tuotteen laatuun olet ollut tyytyväinen?

Vierailija
19.03.2016 |

Jätetään ketjusta pois haikailut vanhoista tuotteista tällä kertaa. Mitä tuotteita voi 2010-luvulla ostaa uutena kaupasta ja olla tyytyväinen siihen, että ne tekevät mitä lupaavatkin, eivätkä ole heti pilalla normaalikäytöllä?

Itse olen ollut tyytyväinen merino-villaiseen buff-kauluriini.

Kommentit (108)

Vierailija
61/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hästens Luxuria parivuode BJX-luxury petarilla, patjansuojalla ja päiväpeitteellä. Niiden lisäksi Egyptian Cotton Storesta erinomaiset lakanat ja pari täkkiä, yksi paksumpi talveen ja kevyempi muuhun vuodenaikaan. Pari Unikulman säädettävää ergonomista tyynyä ja lisäksi pari Familonin ohuita princess tyynyjä.

Ollut käytössä vuoden 2010 kesästä ja on tähän mennessä vuosikymmenen paras ostokseni.

Vierailija
62/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acure organics kasvojen hajustamaton 24H kosteusvoide

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ATK/ICT alalla jo yli 30v työkseni ja käyttänyt hyvin monenlaisia tietokoneita, mutta tämä 2012 itselleni ostama Applen MBP/retina (unibody) läppäri 16G/750G SSD on ollut ja on edelleen aivan järjettömän hyvä käyttää.

https://en.wikipedia.org/wiki/MacBook_Pro

Kieltämättä oli kallis, mutta laatu näkyy siinä, että sen suorituskyky edelleen nyt jo 3.5 vuoden ikäisenä ylittää reilusti yli 95% markkinoilla olevien uusienkin läppäreiden suoritustehon ja on käytettävyydeltään aivan huippua. Tämä on minun kolmas Applen läppäri ja ehdottomasti paras tähän mennessä, aiemmat ovat olleet myös Pro linjaa.

Niin ja ettei synny väärää käsitystä, niin kyllä minulla on myös oma HP:n EliteBook sarjasta läppäri kotona, kuten myös kaksi muuta vanhempaa läppäriä ja töissä kun olen IT-alalla 5 eri ikäistä Dell läppäriä ja pöytäkone, sen lisäksi "servereitä parisenkymmentä isohko joukko erilaisia tietoteknisiä ja tietoturvaan liittyviä laitteita ja järjestelmiä". Mobiililaitteitakin on vaikka mitä ja jos ei ole niin ostan itse tai ostatan firmalla jos tarvitsen testeihin. Mutta siis vaikka kokemusta on varsin kohtuullisesta määrästä nykyisiä ja noin 30v ajalta vanhemmista laitteista, niin kyllä tämä Applen MBP on tähän astisista ollut aivan ehdottomasti parasta laatua edustava laite mitä on omalle kohdalleni tähän mennessä osunut.

Vierailija
64/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sloggi-alushousuihin olen ollut tyytyväinen. Mukavat päällä ja ihan kelvokas materiaali.

Olivat aiemmin paljon laadukkaampia, kangas oheni ja heikkeni muutamia vuosia sitten. Hajoavat saumoistakin. Aiemmin olivat tosi laadukkaita, nyt vaan kelvollisia.

Kapp Ahlista saa tosi hyviä Slogginkorvaajia, mustia ja myydään 3 kpl paketissa. Olikohan nimi Briefs. Kokojakin löytyy aina 50/52 asti.

Annoin siskolle, joka on käyttänyt Sloggeja 25 vuotta ja se ihastui 10 sekunnissa.

Vierailija
65/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romeo ja Julia -sukat. 

Komppaan täysillä. Ostin juuri kuudet parit sellaisia mustia Romeo ja Julia -sukkia, joissa on valkoinen yläreunus (6,95e/2 kpl). Ja heitän vanhoja hiutuneita pois.

Vierailija
66/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow laajeneva hammaslanka mintun maulla. Puhdistaa tosi nopeasti ja hyvin.

Olen kokeillut ja käyttämättä on jäänyt ainakin 10 merkkiä, mutta tämä teki vaikutuksen ja ostin varastoonkin.

Mun tuurilla tää lopetetaan viikon päästä kuitenkin.

Vierailija
67/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marskin arinaruisleipä

Icebug nastakengät

Philipsin vedenkeitin, josta voi valita veden lämpötilan. Vaikka yleensä Philipsin tuotteet on kuraa.

Vierailija
68/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himalaya Multipurpose Cream paransi käsien talvi-ihottuma/repeämät parissa päivässä. S-marketista alle 2.5 €/ 20 g tuubi.

Vierailija
69/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehto Peat kasvonaamio turpeesta. Maksoi 2,25 € kun tänään ostin ja tuntuu iholla hyvältä ja tehokkaalta. Ostan toistekin. :)

Vierailija
70/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M pyyhkeet. Hintalaatu suhde kohdillaan. Paksut tukevat pyyhkeet. Kestää pesuja ja kuivausrummun hyvin. Olin iloisesti yllättynyt. H&M vaatteet kun on ihan kuraa nykyään.

Vierailija
71/108 |
19.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommy Hilfigerin käsilaukku, LG Nexus 5 -puhelin, Lenovon kannettava tietokone, osa H&M:n lastenvaatteista (ei ne kaikkein halvimmat), Ikean lakanat, Smeg-jääkaappi, Emmaljungan ja Stokken lastenvaunut... onhan näitä, kun miettii, vaikka kuinka paljon :)

Vierailija
72/108 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Macbook Pron kehuja, paljonko se maksoi?

Vierailija
73/108 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Icebugit!

Vierailija
74/108 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M pellavalakanat

Vierailija
75/108 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä puolen litran purkissa oleva Pirkka Herkän ihon -nestesaippua, pumppupullo. Äsken ostin, 2,79 maksoi ja vielä tänään oli kotimaista. Noista pirkoistahan ei oikein koskaan tiedä, milloin muuttuu. 

Vierailija
76/108 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cybexin Sirona turvaistuin

Iphone 6

Uggit

Ray banit

Vierailija
77/108 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukka Polar -valjaat koiralle. Tosi hyvän malliset, lavoille on riittävästi tilaa, jotta isompiliikkeisellekään koiralle ei tule hiertymiä eikä jumeja valjaiden vuoksi. Kestävät hyvin. Ainoa miinus siitä, että vaaleanväriset (meillä lime) likaantuvat kevätkeleissä kyllä nopeasti, eivätkä puhdistu entiseen malliinsa konepesussakaan. 

Sensain 38-ripsarin tuuheuttava versio. Pitkään käytin vain tavallista, mutta tämä on jopa parempi. Tosi hyvä työstää, ei kuivu liian aikaisin, ripset saa eroteltua toisistaan ripsiharjalla eikä kökköjä jää. Tuo vähän enemmän volyymia kuin tuo perusversio. 

Vierailija
78/108 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acer Aspire V-5 kotiläppärinä skulannut ihan jees jo neljättä vuotta ja päivitetty Win10:iin. Lenovon hybridi oli totaalista suden kuraa, palautin vuoden sisällä ja sain 100% rahat takaisin. Nyt työläppärinä Asuksen huomattavasi kalliimpi Zenbook, mutta loistava peli tähän saakka (koputan maalaamatonta puuta!).

Kosmetiikasta olen löytänyt ehkä parhaat viimeaikaiset tuotteet, vaikka se ei ole helppoa jos etsii herkälle iholle sopivia kohtuuhintaisia tuotteita. 1) Erisanin kosteuttava perusvoide, jota saa vaikka Alepasta, on todella hyvä. Jos ei ole finneihin taipuvainen kuiva tai pintakuiva iho, tätä voi vedellä yövoiteeksi vaikka pärstään. 2) Hinta-laatusuhde on myös kohdallaan L-300 tuotteissa, sekä vaaleanpunainen että vaaleansininen päivävoide ovat hyviä, käytössä myös pinkki misellaarivesi.

M & S:n edulliset pyjamat ja loungewearit ovat yllättävän kestäviä, vaikka nuohoan niissä aina kotona.

Vaatteissa ei muuten ole mitään kehumista usean vuoden ajalta, paitsi 2011 Berliinistä ostettu S. Oliverin 100% puuvillaneule, joka edelleen ihanan ohuesta matskusta huolimatta pitää mallinsa, eikä ole nukkaantunut.

Vierailija
79/108 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Halosen omaa tuotantoa olevat vaatteet. (Ei siis niiden myymät kalliimmat merkkivaatteet). Laatumateriaaleja, usein 100% villaa, vuoret viskoosia eivätkä polyesteriä. Alennuksista kantanut kotiin muutamalla kympillä ja ollut todella tyytyväinen. Halosen takit ovat myös paljon kestäviämpiä kuin mitkään Oratopit.

-Lidlin vuorelliset kuravaatteet. Vanhimmat kurikset kestäneet käyttöä jo kolme vuotta ja ovat menossa toisella lapsella. Selvästi saksalaista laatua.

-Vikingin lämpökumpparit. Nämä ovat myös kolmatta talvea käytössä ja jäävät pienemmälle pieniksi ennen kuin hajoavat.

-Jesper Juniorin Jonathan Sport -haalarit. Niiden topparukkaset joiden valmistuksessa on käytetty hopeaa. Kestävät todella hyvin eivätkä ala haista märkinä. Sen sijaan Jonathanin henkselitoppahousuin emme ole niin tyytyväisiä, niistä hajoavat henkseleiden lenksut.

-Linna-shampoo

-Legot ja Brion puiset junat. Kestävät sukupolvelta toiselle.

Vierailija
80/108 |
20.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JNY Designin lastenvaatteet! Kuosi kestää, kestää ja kestää, ei haalistumisen merkkejä ja kangas on hyvälaatuista muutenkin. Pysyy kuosissaan ilman mitään erityistoimenpiteitä, ei nukkaannu helposti jne.