Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä viime aikoina ostetun tuotteen laatuun olet ollut tyytyväinen?

Vierailija
19.03.2016 |

Jätetään ketjusta pois haikailut vanhoista tuotteista tällä kertaa. Mitä tuotteita voi 2010-luvulla ostaa uutena kaupasta ja olla tyytyväinen siihen, että ne tekevät mitä lupaavatkin, eivätkä ole heti pilalla normaalikäytöllä?

Itse olen ollut tyytyväinen merino-villaiseen buff-kauluriini.

Kommentit (108)

Vierailija
81/108 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noshin vaatteet. Taaperon bodeja on pesty 60 asteessa ja rumpukuivattu eikä niissä näy nypyn nyppyä!

Vierailija
82/108 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään kaupan perunat ovat yllättävän hyviä. Ennen muistin aina kaupasta ostettuja perunoita kuoriessani, miksi me kasvatamme niitä itse.

Tiesitkö muuten, että Pito-perunalajike loppuu aivan pian? Tänä vuonna voi olla hieman vielä saatavilla, mutta sitten sitä ei enää ole. Minulle selitettiin asia, kun ihmettelin, että kuinka nyt noin, mutten enää muista :) Mistä sitten imelletty perunalaatikko tehdään? Kysyn vaan.

Kuulin pito-lajikkeen loppumisesta jo vuosia sitten, ja olen yrittänyt jemmata sitä itselle siemenperunaksi. Imelletyn perunalaatikon teosta en tiedä, kun se ei ole koskaan mulla onnistunut, mutta jossain Pohjanmaalla on ollut jo muutaman vuoden joku hyväkasvuinen ja hyvälaatuinen uusi lajike viljelyssä. En tiedä, onko sitä kaupassa jo ollut, kun ole tutuilta muutaman pussillisen saanut.

Muistatko sinä sitä syytä, mikä tähän loppumiseen on? Minä kun en  viljelemisestä mitään tiedä, ihmettelin, että miten sitä ei voi sitten jemmata ja jotenkin lisätä. 

Huono satoisuus, tautiarka, taantuu nopeasti

t. perunanviljelijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin lastenvaatteet. Eilen just hoksasin, että lapsella on käytössä about 1,5 sitten ostetut leggarit. Värit on haalistuneet, mutta ovat ehjät, nypyttömät ja pikkarit ei näy persauksesta läpi, eli kangas ei ole juurikaan edes hiutunut.

Vierailija
84/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipad air on ollut erinomainen. Toiminut moitteeta päivittäisessä käytössä hienosti.

Whirlpoolin (halpa) vaatepesukone on hienosti toiminut vuosia, ei ole aiheuttanut ongelmia.

Citymarketista ostin valkoiset jalkineet, kestivät kaksi kesää todella siistissä kunnossa ja olivat todella mukavat. Käytännössä käytin noita kaksi kesää päivittäin. :)) vieläkin käyttökelpoiset, mutta valkoinen väri alkanut likaantumaan.

Vierailija
85/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finlaysonin lakanat, kestäneet tosi hyvin. Myös hmn tekonahkainen laukku on kestävää sorttia koulukäytössä, nahkaisista laukuista on hihnat venyneet ja katkenneet.

Anteeksi , mutta kyse oli tällä vuosikymmenellä uutena ostetuista, joiden kestosta sinä et vielä voi tietää mitään. Tai no joo, kestäähän ne finlaysonin lakanatkin kaapissa. Se olet siis sinä, joka olet tuollaisia harsonohuita kierteisiä lakanoita heiltä toivonut.

Mulla menee kyllä melko pitkään sitä miettiessä, mikä olisi viime aikoina ollut edes yhtä hyvää kuin ennen tai parempaa. Palaan asiaan ehkä sivulla 17, jos tai ehkä 7 jos tässä ketjussa edes niin pitkälle päästään.

Onko osa vastaajista 1990-luvulla syntyneitä, jotka eivät paremmasta tiedä? Näistä lakanoista ja sloggeista sellainen epäily heräsi.

Vierailija
86/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouni-laukut, kestävät pitkään vrt. moniin moniin muihin ja sisällä on sopivasti taskuja.

Vierailija
87/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla on Riekerin kengät olleet nyt nelisen vuotta käytössä, lasketaanko neljä vuotta? Käyttää talvellakin, nykynuorison tapaan, jos ei ole paljon lunta. Samoin itsellä työkenkinä Riekerin sandaalit ovat vielä ihan hyvät, olleet siellä alusta asti neljä vuotta. Tietty neljä vuottakin on pitkä aika, ei ole ostettu tässä välissä uusia, koska ei ole tarvinnut. 

Samsung-merkkiset monet. Telkkarit, toimineet hyvin, kännykät, ei valittamista toistaiseksi. Mun miniläppärini tässä käytössä just nyt, kolme vuotta, ei mitään vikaan. Poikkeuksena ison ostoksen kylkiäisenä saamani tabletti, joka buuttaili omia aikoijaan. Kävi huollossa, korjattiin ja nyt ei vikaa. Vika oli viallinen muistipiiri. 

Vierailija
88/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ipad Air, Vichyn ihonhoitotuotteet, M&S alusvaatteet, Ginatricot legginssit

Vierailija
89/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M treenivaatteet

Vierailija
90/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TW reititin toimii hyvin .

Vierailija
91/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin jumppavaatteet. Huippu hinta-laatu. Ostin sellaiset joogahousuntyyppiset ja kietaisumallisen puseron. Olen välillä pessyt ne 60 asteessa eikä menneet miksikään.

Vierailija
92/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MacBook, iPhone, Petersonin- Davidoffin- MacBarenin- W.O.Larsenin piipputupakat, tanskasta ostamani piippu, Toyota Avensis, 40den stay-upit.

Vierailija
93/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentikin ja Vallilan pussilakanoihin olen ollut tyytyväinen.

Vallilan verhoihin olen ollut tyytyväinen, pitänee kokeilla lakanoitakin

Vähän kuitenkin epäilen, että tyydyt aika vaatimattomaan laatuun, kun minun Pentikin lakanoissa repsottaa kovasti langanpäitä, mikä on yleensä heikon laadun ja viimeistelemättömän työn merkki.

Vierailija
94/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanders kengät, Sennheiser Momentum kuulokkeet, Genelec 8040 kaiuttimet,  Gloverall duffeli... 

Vierailija
95/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gluteenittomat näkkärit. Suurin osa älyttömän hyviä, toisin kuin vastaavat pehmeät leivät.

Vierailija
96/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Legot.

Vierailija
97/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieselin farkut <3

Vierailija
98/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen merinovillaisiin hankintoihin. Rintaliivitkin tuntuvat nykyään pelkältä ylellisyydeltä joita käyttää mielellään 24/7. 

Vierailija
99/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tyytyväinen merinovillaisiin hankintoihin. Rintaliivitkin tuntuvat nykyään pelkältä ylellisyydeltä joita käyttää mielellään 24/7. 

Merinovillaiset rintaliivit? Sellaiset minäkin haluan, mistä niitä saa?

Vierailija
100/108 |
25.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Longchampin le pliage! Epäilin aluksi kestävyyttä, mutta yllätyin positiivisesti. Hintakin erittäin kohtuullinen. Oma medium-kokoinen laukkuni on varsinainen tilaihme. Lisäksi laukku kestää hyvin pientä sadettakin ja on helposti pestävä ja huollettava. Omani kesti muuttumattomana jopa pyykkikoneessa pesun! Eihän le pliage mikään erityisen ylellinen laukku ole, mutta itselleni ainakin täydellinen kehnon sään kestävä yleislaukku herkempien laukkujen rinnalle.

En muita käsilaukkuja käytä kuin Le Pliagea, L-koko maksaa alta satasen, ja kestää vuosia, hylkii likaa, on tilava ja kevyt. Lukuisia värejä ja kokoja saatavilla. Minulla on myös saman sarjan weekend-laukku, sekä matkalaukku. Kaikki kestäviä, laadukkaita ja hinnalle saa vastinetta.