Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinkiläiset kertokaas

Vierailija
18.03.2016 |

Missä kaupunginosassa asut ja missä stadin kaupunginosassa haluaisit asua?
Itse asun Malmilla, toiveena Käpylä

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laru, tää on ihan jees, mutta ihan ykkönen olis Töölö.

Olen asunut myös Kalliossa, Herttoniemessä ja Käpylässä. Ei niissäkään mitään vikaa.

Sinänsä hullua sanoa tällä tavoin alueita, koska niissä on NIIN erilaisia kulmia. Kalliossa on kyllä sellaisia paikkoja, että en kuuna kullan valkeana haluaisi asua. Vaikka jossain Kurvin kohdalla Hämeentien ekassa kerroksessa. 

Mutta Torkkelinmäellä asuisin oikein mieluusti. 

Tuo on totta kyllä, mutta toisilla alueille vielä enemmän totta kuin toisilla. Larussa voisin asua kutakuinkin missä vaan, samoin Ruoholahdessa.

Vierailija
42/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä- Pasila. Olen asunut täällä 11v. ensin yksiössä ja nyt 7kk kaksiossa (+iso parveke). Tykkään asua täällä, naapurit tulleeet hyvin tutuiksi ja helppo liikkua joka paikkaan.  Teen töitä ympäri pk-seutua ja tästä on todella hyvät yhteydet jopa Espoon perukoille.

Tietenkin jos olisin rikas, haluaisin asua meren rannalla, silti edelleen Helsingissä:). Olen asunut myös Kalliossa, Vallilassa, Hermannissa ja Etelä-Haagassa. Kallio oli nuorempana kiva kun baarit oli lähellä. Nyt en enää jaksaisi sitä möykkää 24/7 (asuin mm. Hesarilla). 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Oulunkylässä, ja perheellisenä viihdyn täällä tosi hyvin. Aiemmin asuin Tapanilassa mikä sekin oli ihan ok, tosin huonommat kulkuyhteydet, ja sinkkuaikoinani Sörnäisten Kurvissa. Sinne ei kyllä ole yhtään ikävä, arvostan rauhallisempaa ja luonnonläheisempää asuinympäristöä.

Vierailija
44/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Oulunkylässä ja haluaisin Merihakaan

Vierailija
45/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon lauttasaarelaisia :) Byysasta tuli mulle mieleen Nahkahousut-saari tuossa Larun edustalla...

Vierailija
46/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Maunulassa ja viihdyn todella hyvin. Muuttaisin kuitenkin mielelläni esim. Vallilaan, jokin siinä kaupunginosassa viehättää.

Vierailija
47/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen entinen paljasjalkainen stadilainen enkä ole edes ajatellut, että katajanokalla asuisi ihmisiä XD se on ollut minulle aina vain satama.

Suoraan sanottuna en haluaisi enää helsinkiin, se on niin nähty 20 vuodessa. Nykyään asun tässä helsingin lähettyvillä, mutta missä, en paljasta XD mutta niin, Kuliksessa. Mutta jossain syrjemmällä minne ei näy metro.

Jos siis olisi PAKKO muuttaa takaisin hki.

Vierailija
48/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Punavuoressa enkä tykkää yhtään. Haluaisin muuttaa Turkuun.

Vierailija
49/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän paljon lauttasaarelaisia 😃 mua jotenkin viehättää vanhemmat kerrostalot, joten siksi esim vanha Hertsika. Missä muualla Helsingissä on samantyylisiä, about 50-luvulla rakennettuja kerrostaloja?

Vierailija
50/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kebabrulla ahlam

Vierailija
51/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punavuoressa asun, enkä pois muuta. Rakastan tätä aluetta ja lyhyttä kävelymatkaa kaikkialle. Asuin myös Krunikassa jokusen vuoden ja tykkäsin siitäkin kovasti, joten jos on pakko vastata jotain niin vastaan sen :)

Vierailija
52/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kiva ketju, kukaan ei ole haukkunut toistensa asuinpaikkaa:). Hyvä me helsinkiläiset!

Vierailija
53/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättävän paljon lauttasaarelaisia 😃 mua jotenkin viehättää vanhemmat kerrostalot, joten siksi esim vanha Hertsika. Missä muualla Helsingissä on samantyylisiä, about 50-luvulla rakennettuja kerrostaloja?

Munkkivuoressa

Vierailija
54/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munkkivuoressa

Ja Etelä-Haagassa, Käpylässä...

Vierailija
55/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika varakasta väkeä täällä aaveella kun kukaan ei asu huonommilla asuinalueilla. 

Vierailija
56/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kalasatamassa ihan rannalla ja täällä haluan olla myös tulevaisuudessa ja nähdä alueen valmistuvan pikkuhiljaa.

Vierailija
57/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kiva ketju, kukaan ei ole haukkunut toistensa asuinpaikkaa:). Hyvä me helsinkiläiset!

Se sota käydäänkin aina vantaalaiset ja espoolaiset vs. stadilaiset XD vantaalaiset, espoolaiset ja stadilaiset eivät koskaan taistele omiaan vastaan.

Vierailija
58/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kruununhaassa, meren rannalla, tykkään sijainnista kun voi kävellä keskustaan. Hakaniemi vois olla myös kiva.

Vierailija
59/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeasuolla. Tarpeeksi lähellä keskustaa mutta Keskuspuisto ja Seurasaari lähellä. Hevoseni asuvat 300metrin päässä meistäja talot söpöjä eivätkä aivan toisissaan kiinni!

Keskustasta pääsee paremmin julkisillä tähän suuntaan mihin tahansa aikaa vuorokaudesta. Viihdymme mainiosti! Melkeen kaikki jotka tulevat ovat aivan yllättyneitä että eivät ole tajunneet tällaisen alueen olemassa oloa!

Vierailija
60/114 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika varakasta väkeä täällä aaveella kun kukaan ei asu huonommilla asuinalueilla. 

Tai ne vastaavat, jotka pitävät asuinalueestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi