Onko mies homo, jos se ottaa uroskissan syliinsä?
Tai paijaa uroskoiraa, kuten esim. koira-ohjelmissa usein nähdään?
Kommentit (16)
minä lesbona ratsastan ainoastaan tammalla, en koskaan voisi ratsastaa ruunalla tai orilla.
Vain jos hän saa erektion samalla.
Kyllä mua ainakin yököttäisi harrastaa seksiä poikakissojen kanssa. Mies on selvä homo.
Herää minulla vain lähinnä kysymys,onko se henkilö joka tuollaisen kysymyksen julkisesti esittää,itse ihan täysissä 'sielun ja ruumiin voimissa'- henkisesti siis...
Mietihän siis itse onko tuossa kysymyksessäsi oikeasti mitään järkeä ?
Ei kannata ainakaan olla missään tekemisissä sellaisten miesten kanssa, jotka silittävät kissan- tai koiranpentuja.
Toimiikohan kissan vietti myös ihmiseen? Ei siis seksuaalisesti, mutta siten että uroskissa menee naisen syliin mieluummin kuin miehen ja naaraskissa mieluummin miehen kuin naisen syliin?
Vierailija kirjoitti:
Toimiikohan kissan vietti myös ihmiseen? Ei siis seksuaalisesti, mutta siten että uroskissa menee naisen syliin mieluummin kuin miehen ja naaraskissa mieluummin miehen kuin naisen syliin?
Kissan ihmisensyliinmeno riippuu aivan siitä ihmisestä,mutta ei kylläkään sen ihmisen sukupuolesta.
Täytyy kyllä sanoa, että täällä pyörii aika hullua sakkia. Kenen päässä edes pyörii tälläisiä juttuja, ei taida olla ihan terve.
Kyllä, ihan umpihomo on. Mitään ei ole tehtävissä.
Ei, ei pelkkä syliin ottaminen homoa tee. Silittely ja paijaaminen on sitten jo ihan eri juttu...
En ite ainakaan antaisi miehen paijata tai silittää uroskoiraa, hyi helvettui sentään koko ajatusta!!!
Voi hitto, näinkö se seksuaalinen suuntautuminen paljastetaankin? Just silitin meidän poikahuskya :D
On, siksi kannattaa ottaa narttukissa jos kissan haluaa hankkia.
Sama naisilla, on lesboa pitää narttukissaa sylissä.
Hyvä miettiä näitä että millaista huomiota herättää.