Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuleeko ulosottomiehet oven taakse mitään ilmoittamatta ? Pelkään että ne on justiinsa mun oven takana

Äkkiä apua
17.03.2016 |

Mulla on ulosottovelkaa ja kuulin kun alaoven summeri soi minun ovelleni mutten koskaan avaa ovea tuntemattomille mutta joku muu avasi heille oven ja kuulin kun kaksi miestä oveni takana vissiin ihmetteli oveni turvalukkoa kun ei heillä ollut siihen jotain toista avainta niin toinen heistä lähti jonnekin toimistolle?

En avannut siinä ovea kun olin niin kauhusta jäykkänö ja nyt pelkään että tänne tulee jotain tyyppejä, en ole siivonnut en mitään, mitä he täällä tekisivät edes? Mua pelottaa niin sairaasti

Kommentit (127)

Vierailija
1/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule.

Vierailija
2/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihmettelivät että onko se lukko jokin sisältä lukkoon laitettava tmv, mutta eivät kokeilleet edes avata ovea pelkällä oikealla avaimella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jättänyt laskuja maksamatta ja vastaamatta puhelimeen? Kai ne tulee pimpottamaan ovikelloa siinä vaiheessa jos eivät muuten saa kiinni. Kantsii skarpata vähän raha-asioiden kanssa niin ei joudu miettimään tällaisia.

Vierailija
4/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt vastaamatta, tekis mieli vaan itkee tässä kuulen ne tuolla mun oven takana mulle iskee paniikki :(( oon kärsiny ahdistushäiriöstä ja en ole ollut kykeneväinen mihinkään ja myt ne tulis tänne oikeesti mä haluisin kuolla

Vierailija
5/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta jos et mene ulosottoselvitykseen, niin silloin tulee poliisi hakemaan sut kotoota siihen toimitukseen. 

Vierailija
6/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsu oikeuteenkin tulee postin mukana että ihan rauhassa vaan.

Vierailija
7/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne ollu jotain huoltomiehiä.

Vierailija
8/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne nyt kirjeitse lähesty ensin sieltä virastosta, vai kuinka?

Vierailija
9/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sielä on Mc Banditos -perintä palvelu oven takana

Vierailija
10/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä alaovella, tuu Pipsa nyt avaa se ovi!

Vierailija
11/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa ovat käyneet, enkä ole kummastakaan kerrasta mitään ilmoitusta saanut. Toisella kerralla tuli häätö, että asunnosta on poistuttava kahdessa viikossa. Toisella kerralla toivat haasteen oikeuteen hakemaan jotain haastehakemusta.

Vierailija
12/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt vastaamatta, tekis mieli vaan itkee tässä kuulen ne tuolla mun oven takana mulle iskee paniikki :(( oon kärsiny ahdistushäiriöstä ja en ole ollut kykeneväinen mihinkään ja myt ne tulis tänne oikeesti mä haluisin kuolla

Kuulostaa tutulta, mä jätin vastaamatta puhelimeen enkä avannut ovea kun joku vastaava tyyppi siellä rimputteli, sitten vasta soitin sille takasin kun se pisti sieltä postiluukusta jonkun asiakirjan missä mainittiin poliisilaitos ja asia oli puhelin soitolla hoidettu. Vastaa vain siihen puheluun. :)

Vierailija
13/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule. Haastetta kyllä tullaan tuomaan ovelle, mutta ei silloinkaan haastemies tule millään avaimilla sisälle vaan yrittää saada sut avaamaan + antaa lapun, jos et avaa niin laittaa postiluukusta.

Todennäköisesti ovat jotain huoltomiehiä tms. ketkä siellä sun ovella on käyneet. Onko sulta jäänyt huomaamatta joku 'tulemme putsaamaan ilmanvaihtohormit' tai muu ilmoitus?

Vierailija
14/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittavat ovikelloa niin helpoimmalla pääset kun avaat oven. Sitten saat tietää mitä asiaa niillä oli eikä tarvitse ahdistua enää siitä. Ei ne sua fyysisesti vahingoita ja jos ne tuo häädön tai haasteen niin et pääse sitä pakoon mitenkään kuitenkaan. Mitä pikemmin sen kohtaat, niin sitä nopeammin voit alkaa hakea apua tilanteeseen. Raha-asioissa ei kannata antaa ongelmien kasaantua pakoilemalla niitä.

Vierailija
15/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko on velkaa ja kauanko olet jättänyt kirjeet ja puhelut huomiotta? Mistä velka on kertynyt?

Vierailija
16/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vastaa tuntemattomiin numeroihin, en avaa ovea, ellen tiedä kuka siellä on, kirjekuoria en uskalla avata, tää sairaus saa ihmisen niin mitättömäksi paskaksi, ettei todellista.

Koskakohan poliisi tulee oven taakse?

Vierailija
17/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesir mulla on niin paha olo en voi olla itkemättä, en tiedä lähtikö ne mut kuulin ku se toinen tuli takas ja sano et ei löytyny sellasta avainta. Oon vielä niin nuori ja kaikki mt-ongelmat ja tällaset ongelmat mä en jaksa enää hädintuskin koskaan lähen ovesta ulos tuntuu et tääl neljän seinän sisällä olis turvallisinta olla mut nyt tuntuu et sekin rikotaan iham varmaan syystä. Viedäänkö multa kaikki

Eiku pyörii ne tos vielki mun oven takana ja puhuu et täytyy nyt jotenkin junailla tää

Ei luoja oikeesti :((4

Vierailija
18/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa ovat käyneet, enkä ole kummastakaan kerrasta mitään ilmoitusta saanut. Toisella kerralla tuli häätö, että asunnosta on poistuttava kahdessa viikossa. Toisella kerralla toivat haasteen oikeuteen hakemaan jotain haastehakemusta.

Oliks tää siis Ap:n? Sit siellä oven takana ei ole ulosottomiehet vaan häätömiehet!! Jos olet saanut häädön etkä ole lähtenyt vapaaehtoisesti asunnosta määräajassa niin silloin tullaan kyllä oven taakse. Et voi siellä asunnossa ikuisesti piileskellä.

Vierailija
19/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sieltä tullaan  yleisavainten ja/tai sorkkaraudan kanssa ja kannetaan tavarat ulos.

Vierailija
20/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainoa tilanne missä tulisivat noin sisälle olisi se että et olisi maksanut vuokraa pitkään aikaan ja se olisi jo mennyt käräjille jne. ja olisit saanut häädön etkä siinäkään noudattanut kehotusta poistua asunnosta päivänä X. Sitten tulisivat heittämään sut ja kamasi pihalle mutta eihän sulla asiat vielä noin pitkälle ole menneet?