Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko ulosottomiehet oven taakse mitään ilmoittamatta ? Pelkään että ne on justiinsa mun oven takana

Äkkiä apua
17.03.2016 |

Mulla on ulosottovelkaa ja kuulin kun alaoven summeri soi minun ovelleni mutten koskaan avaa ovea tuntemattomille mutta joku muu avasi heille oven ja kuulin kun kaksi miestä oveni takana vissiin ihmetteli oveni turvalukkoa kun ei heillä ollut siihen jotain toista avainta niin toinen heistä lähti jonnekin toimistolle?

En avannut siinä ovea kun olin niin kauhusta jäykkänö ja nyt pelkään että tänne tulee jotain tyyppejä, en ole siivonnut en mitään, mitä he täällä tekisivät edes? Mua pelottaa niin sairaasti

Kommentit (127)

Vierailija
21/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan avannut ovea haastemiehelle tai vastannut puhelimeen. Haasteet menivät sijaistiedoksiantona poliisilaitokselle ja sitten tippui ulosotosta aikanaan kirje, että mitä sinne meni. Lopulta haastemies oppi suorilta pistämään velat ulosottoon. Inhottavaa häirintää tuo oven takana rimputtelu ja puhelimella ahdistelu. Ikinä se mulkku ei tajunnut laittaa tiedoksiantoa kirjeellä, siihen olisin vastannut. 

Vierailija
22/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätö?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko ap maksanut vuokrat kaikki? Ei ole mitään häätölappuja tullut?

Häädössä ainoastaan voidaan tuolleen tulla oven taakse ja miettiä millä päästään sisälle. Ei huoltomieskään ilmoittamatta koskaan tule.

Vierailija
24/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 18, ei ollut mun viesti, oon toi kuka kirjottaa itkeneensä ja niin

Nyt kuulen ku ne huutaa tuol jotain että "kirjotetaan lappu ja jtn ja sitten tiedetään että hän on sen saannut, molemmat avaimet jotain"

Oikeesti voiko tähän vaan kuolla :(((((( ahdistaa niin että en pysty hengittämään

Vierailija
25/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuisi olevan häätö kyseessä. Onko vuokrat maksamatta?

Vierailija
26/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puhelin ei nyt toimi kunnolla etten saa lainattua ciestejä ja vastata mut siis oon vuokranmut asuntoni yksityiseltä ja olen maksanut vuokriani vaikkakin usein myöhässä mutta vuokranantaja on tietoinen tästä. Pelkään vaan että ketä tuolla nyt onkaan tulee avaimilla sisään kun en ole saanut ainakaan mitään että ketään olisi tulossa ovelleni :(

Vierailija
27/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vuokrat maksamatta vai mistä se velka on tullut? Helpoimmalla pääset kun huudat vaikka postiluukusta mitä heillä on asiaa jos et uskalla ovea avata

Vierailija
28/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Huoltomiesten täytyy päästä tekemään työnsä noissa kiinteistöissä.

b) Ulosottoselvitykseen kannattaa mennä, se on ihan hyvä asia. Siellä katsotaan velallisen tilanne yhdessä velallisen kanssa ja keskustellaan asiasta järkevästi. Ellei sinne mene niin virkavalta voi hätyytellä, mutta harvemmin koska ulosotossa on porukkaa kuin pipoa, niin tokko riittää virkavallan resurssit.

Mutta edelleen : kannattaa mennä, se on hyvä asia se selvitys ja helpottaa velallista kun pystyy sitten hahmottamaan kokonaisuuden niin useinkaan siihen ei maailma kaadu. Lisäksi voi saada asiallisia neuvoja eteenpäin, usein miten nämä uoselvittäjät ovat nähneet elämää ja ihmisiä erilaisia taloustilanteissa sen verran paljon että ovat ymmärtäväisiä ja fiksuja .

Vierailija
29/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätöön tulee poliisi, ulosottovirkailija ja yleensä myös vuokranantaja/isännöitsijä. Eli jätäs nyt se pirin nappaaminen vähemmälle ja kerro oletko saanut asunnosta häädön? Olet saanut sen silloin kirjallisenakin tietona muttet ole määräpäivään mennessä lähtenyt pois.

Vierailija
30/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös olisi helpointa avata ovi ja kysyä että mitä asiaa?

Vierailija
31/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki ahdistuneet, kirjeitä pelkäävät jne. kuitenkin kommunikoivat sujuvasti täysin vieraiden ihmisten kanssa keskustelupalstoilla?

Vierailija
32/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun puhelin ei nyt toimi kunnolla etten saa lainattua ciestejä ja vastata mut siis oon vuokranmut asuntoni yksityiseltä ja olen maksanut vuokriani vaikkakin usein myöhässä mutta vuokranantaja on tietoinen tästä. Pelkään vaan että ketä tuolla nyt onkaan tulee avaimilla sisään kun en ole saanut ainakaan mitään että ketään olisi tulossa ovelleni :(

Laita turvaketju jos pelottaa, jos sellainen siis on. Jos yrittävät tulla avaimilla sisään kysy ensin mitä asiaa

Vierailija
33/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota...uusien lukkojen vaihdon yhteydessä on myös aika oleellista varmistaa, että vuokralainen saa (kaikki) uudet avaimet asuntoonsa.

Ei ne ystävä aina välttämättä niin dramaattisia peikkoja ole nämä oven takana olevat pimpottelijat  joilla on jotain askaa ...

Vierailija
34/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtään ne immeiset tekee.

Kuka mitäkin, huoltomies, haastemies, pääsiäisnoita virpomassa, jne.

Kysy vaan reippaasti moi no mitäs täällä ...?

Sittenpä selviää ja saat mielenrauhan eiks niin.

Ole urhea ja yllätyt että siitäpäs selvis tuokin asia.

Vierailija
35/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oom viestit 2, 4, 17, ja ei tässä ole kyseessä mitkään huoltomiehet nyt ellei heidän avaimilla jotain ole koittaneet. Mun olo on niin lamaantunut etten tiedä mitä tehdä, ne ehkä lähti hetkeks muualle kuulin sanovan että menee katsomaan jotain mutta mitään lappua ei ole vielä tullut postiluukusta ainakaan. Voinko muka soittaa nyt heti ulostto tyypille ja itkeä samalla kun oon Niin paniikissa ja kysyä mitä näille voi tehdä? Eikö se ihmettelisi jos soitan sinne samaan aikaan ku kuulostan joltai vesiputoukselta :((

Vierailija
36/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös olisi helpointa avata ovi ja kysyä että mitä asiaa?

Ei tartte edes avata ovea kysyäkseen, ääni kuuluu ovenkin läpi tai postiluukusta. Onko sinulla ap avaamattomia kirjeitä? Meinaan että onko vuokranantaja voinut kyllästyä viivästyneisiin vuokriin ja on yrittänyt häätää sinua pois asunnosta soittamalla ja kirjeitse? Asiat voivat mennä todella persiilleen, jos ei vastaa puhelimeen tai lue kaikkia postejaan. Jos et pysty itse hoitamaan asioitasi, soita kotikuntasi sosiaalitoimistoon ja kerro se. Sinä tarvitset edunvalvojan, jos tilanteesi on tuollainen, johtui se sitten mt- tai päihdeongelmista.

Vierailija
37/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap jonkun avun piirissä? Jos et niin tarvitsisit pikaisesti jotain apua tuohon ahdistukseesi ja elämänhallintaan. Soitahan terveyskeskukseen vaikka heti.

Jos ovesi takana puhutaan avaimilla sisään tulemisesta, niin siellä voi olla vain joko häätöihmiset tai huoltomies. Häädöstä on sulle kyllä varmasti tullut jokin paperi, joten jos et ole sellaista saanut niin lienee huoltomies.

Vierailija
38/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ihmeessä sinne ulosottoon. Samalla voit saada muutenkin apua asioidesi selvittelyyn.

Vierailija
39/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki ahdistuneet, kirjeitä pelkäävät jne. kuitenkin kommunikoivat sujuvasti täysin vieraiden ihmisten kanssa keskustelupalstoilla?

No miksiköhän niin? Käytä järkeäsi. 

Vierailija
40/127 |
17.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne provoilee:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi