Tuleeko ulosottomiehet oven taakse mitään ilmoittamatta ? Pelkään että ne on justiinsa mun oven takana
Mulla on ulosottovelkaa ja kuulin kun alaoven summeri soi minun ovelleni mutten koskaan avaa ovea tuntemattomille mutta joku muu avasi heille oven ja kuulin kun kaksi miestä oveni takana vissiin ihmetteli oveni turvalukkoa kun ei heillä ollut siihen jotain toista avainta niin toinen heistä lähti jonnekin toimistolle?
En avannut siinä ovea kun olin niin kauhusta jäykkänö ja nyt pelkään että tänne tulee jotain tyyppejä, en ole siivonnut en mitään, mitä he täällä tekisivät edes? Mua pelottaa niin sairaasti
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ainankaan ole poliisi koskaan tullu hakemaan,vaik oon jättäny menemättä[/quote] terveisin Saippuapala- Sami tunnetaan myös nimellä Liukas Lätkä.
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeesti meidän kansallislaulu....
T. Ulosottomies
Kiitos lauantain nauruista ja työniloa sinullekin :)
t. vouti
Olen itsekin ollut joskus tiukoilla ja huonossa jamassa, mutta että olisin ajanut itseni oikein liriin ja ulosottoon, niin voi hyvä luoja.
Ota ittees niskasta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin ollut joskus tiukoilla ja huonossa jamassa, mutta että olisin ajanut itseni oikein liriin ja ulosottoon, niin voi hyvä luoja.
Ap:han nimenomaan otti itseään niskasta kiinni, alkoi selvittää asioita ja otti ensimmäisen askeleen. Näitä ulosottoon joutumisia sattuu ihan kunnollisillekin ihmisille syystä tai toisesta. Tärkeintä on, että alkaa yhteistyössä virkamiesten kanssa selvitellä asioita ja yrittää hoitaa asiansa kuntoon. Ap:lle tsemppiä. Sen sijaan, että häntä nyt hirveästi soimattaisiin niin minä ainakin pelkästään onnittelen, että vaikeuksistaan huolimatta on aloittanut asioiden järjestelyn. Ei tästä mitään maailmanloppua seuraa ap:llekaan, aina asiat voi selvittää ja hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Ota sinä omahyväinen kakkiainen pää pois persiestä.
Mitäs olet hankkinut velkaa ja jättänyt laskut maksamatta? Maksettavahan ne sinun jotenkin on joskus kuitenkin. Miksi siis yrität pakoilla vastuutasi?
Jostain syystä luin otsikon: tulevatko ukkomiehet oven taakse mitään ilmoittamatta...
AP:lle, laita elämäsi kuntoon niin ei tarvitse pelätä. Osta vain se mihin sinulla on varaa.