Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin aikoihin pitäisit aamun ja iltapäivän kahvitauot sekä lounastauon, jos työpäiväsi olisi 7:30-15:15?

Vierailija
16.03.2016 |

Jos saisit siis päättää itse milloin menet tauolle. Minä menisin klo 8:45, klo 11 ja klo 13.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10, 12, 14. Työpäivä tuntuu jotenkin lyhyemmältä kun alottaa taukojen pitämisen myöhemmin ja pitää ne mahdollisimman myöhään. Varsinkin viimeisen kahvitauon ja työajan loppumisen väli pitää pitää mahdollisimman lyhyenä!

Vierailija
2/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jossain vielä kahvitaukoja?

Vierailija
4/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin työllistettynä Helsingin kaupungilla, mulla oli toi työaika. Ootkohan samoissa töissä??

Vierailija
5/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamukahvi 8:00

Lounas 10:30

Iltapäiväkahvi 12:30

Vierailija
6/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin työllistettynä Helsingin kaupungilla, mulla oli toi työaika. Ootkohan samoissa töissä??

Olen sairaalassa töissä, en Helsingissä...

Vierailija
7/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10, 12, 14. Työpäivä tuntuu jotenkin lyhyemmältä kun alottaa taukojen pitämisen myöhemmin ja pitää ne mahdollisimman myöhään. Varsinkin viimeisen kahvitauon ja työajan loppumisen väli pitää pitää mahdollisimman lyhyenä!

Näin varmaan julkisella missä päivä kuluu "työ"päivän päättymistä odotellen.

Avoimella sektorilla ei päivän päättymistä odotella vaan tehdään töitä ja sitten havahdutaan että kotiinkin pitäisi lähteä.

Vierailija
8/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit siis päättää itse milloin menet tauolle. Minä menisin klo 8:45, klo 11 ja klo 13.

Sama

Vierailija
9/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avoimella sektorilla ei päivän päättymistä odotella vaan tehdään töitä ja sitten havahdutaan että kotiinkin pitäisi lähteä.

Oon yksityisellä töissä, teen suorittavaa työtä jossa todellakin pitää tehdä töitä siihen asti että toisen vuoron työntekijä tulee päästämään minut pois. Et kyllä mä ihan teen niitä töitä koko ajan. Mutta myöhäisellä taukorytmillä se työpäivä vaan tuntuu lyhyemmältä. En mä kaipaa mitään taukoa tunnin päästä siitä kun oon tullu töihin, oonhan just syöny aamiaisenkin kotona.

Vierailija
10/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin lounaan 12:00-12:30. Ei noin tynkään päivään tarvitse kahvitaukoja erikseen jos vessassa saa käydä muuten vapaasti.

Vierailija
11/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan siellä kahvilla istutaan? Rehellisesti?

Vierailija
12/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitäisi taukoja.

Vierailija
13/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä he#¤%&= tauot? Jos minä jaksan ilman taukoja 10-11 h niin yrittäisit sinäkin.

Vierailija
14/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.00 kahvi

11.30 lounas

14.00 kahvi

ja kohta kotio

Vierailija
15/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söisin lounaan 12:00-12:30. Ei noin tynkään päivään tarvitse kahvitaukoja erikseen jos vessassa saa käydä muuten vapaasti.

Joskus on laskettu että kuinka paljon työajasta on todellisuudessa tehty töitä. Eipä juuri mitään,kahveella ja pitkällä lounaalla päivä kuluu mukavasti, näemmä.

Vierailija
16/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tauot  klo 8.30, 11.15 ja 13.30. Tosin vain lounastauolla en tee töitä, nuo kaksi muuta ovat "kahvikuppi päätteen ääressä" -taukoja.

Vierailija
17/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon yksityisellä töissä, teen suorittavaa työtä jossa todellakin pitää tehdä töitä siihen asti että toisen vuoron työntekijä tulee päästämään minut pois. Et kyllä mä ihan teen niitä töitä koko ajan. Mutta myöhäisellä taukorytmillä se työpäivä vaan tuntuu lyhyemmältä. En mä kaipaa mitään taukoa tunnin päästä siitä kun oon tullu töihin, oonhan just syöny aamiaisenkin kotona.

Mä taas en syö aamiaista kotona (juon vain kahvit) ja siksi suht aikainen tauko aamulla. Iltapäivällä taas tuntuu hullulta lähteä enää kahden jälkeen tauolle kun lähtee kohta jo kotiinkin, siksi menen yhdeltä sopivasti lounaan päälle.

Vierailija
18/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee melkein tunti miinusta jos on noin lyhyt päivä eli ei olisi varaa pitää taukoja ollenkaan. Ihme lorvailua joidenkin duunit, höh.

Vierailija
19/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tein 7-15 töitä. Silloin kävin yleensä yhdeksältä tauolla, kahdentoista aikaan tauolla ja noin kahdelta lounaalla. Kun saa vapaasti päättää niin miksei. Oli ihan parasta tehdä ruuan jälkeen joku puoli tuntia töitä ja lähteä sitten kotiin.

Vierailija
20/41 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauan siellä kahvilla istutaan? Rehellisesti?

Itse asiassa en pidä kahvitaukoja vaan syön näytön ääressä aamusta jonkun hedelmän ja iltapäivällä juon kupin kahvia. Lounaan pidän ja se on puoli tuntia.