Vaimo toisen naisen kanssa
Mulla on jo aika pitkään pyörinyt päässä fantasia siitä, että vaimoni sitoisi minut kiinni tuoliin ja harrastaisi edessäni seksiä naispuolisen ystävänsä kanssa. Jossakin kohtaa he laittaisivat siteen silmilleni nöyryytysmielessä, ja saisin vain kuunnella heidän touhujaan. Aina välillä kädet/suu kävisivät koskemassa kivikovaa penistäni. Ajatus kiihottaa aivan tolkuttomasti. Mitenköhän tätä lähtisi ehdottamaan..
Kommentit (10)
Miehet tykkää katsoa lesboseksiä, mitta kun en ole lesbo enkä bi. Unohda koko juttu.
Kiva, että tuli puheeksi. Minäkin olen haaveillut, että saan katsoa, kun saat oikein kunnolla kalua.
T.vaimosi
Vierailija kirjoitti:
Miehet tykkää katsoa lesboseksiä, mitta kun en ole lesbo enkä bi. Unohda koko juttu.
Niinpä. Minua naisena toinen nainen kiinnostaa seksuaalisesti yhtä paljon kuin vedessä uitettu sukka eli not.
Kaksi puhdasta turvallista hyväkroppaista miestä kyllä kiinnostaisi.
Onko sulla mitään tietoa että onko vaimosi kiinnostunut kokeilemaan toista naista ja/tai kolmansia pyöriä? Minä ainaki tunnen oman vaimoni niin hyvin, että tiedän tällaisen olevan ihan mahdoton. Tosin ei ole itselläkään mitään mielihaluja ottaa muita mukaan seksiin.
Meillä vaimo olisi kovastikin kiinnostunut toisen naisen ottamisesta mukaan kolmanneksi, ja saisin katsella sekä osallistua. Tietysti minustakin se olisi huikeaa. Mutta eipä ole helppoa löytää naista joka olisi kiinnostunut tulemaan mukaan tällaiseen.
Itse naisena kyllä mielelläni lähtisin mukaan alkuperäisen kirjoittajan fantasiaan kun sopiva ihana nainen löytyisi.
On vain todella vaikeaa löytää naista 2n+1m kuvioihin. Meille olisi erittäinkin tervetullutta ;)
Meillä on aikoinaa ollut kolmas sänkypuuhissa mukana, niin mies, kuin nainenkin. Ihan ok, mutta ei silti niin huikeeta, kun kuvittelis sen olevan. Nyt on vaimolla ollut vuoden verran täältä samalta kylältä ystävä, jonka kanssa harrastaa silloin tällöin seksiä keskenään. Tällä naisellakin on aviomies, joka ei tiedä tästä suhteesta. Eikä tämä nainen tiedä minunkaan tietävän. Vaimoni tietää, että pidän tätä naista aivan älyttömän seksikkäänä ja on mahtavaa, kun hän kertoo näistä sessioista minulle. Minua järjestely ei haittaa tippaakaan. Päinvastoin.
Kaikenlaisia sairaita fantasioita löytyy varmaan toisiltakin, kun tämän palstan kirjoituksia muistelee.