Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihoja tiukentavia voiteita?

Saara
16.03.2016 |

Hei! Olen 21v nainen ja minulla on ongelma. Minulla on nuorempana ollut tosi leveä peppu kun kaikki tavara on tuntunut/tuntuu kertyvän sinne, ei mahaan, ei käsiin eikä jalkoihin vaan SINNE. Sittemmin olen pudottanut painoa ja hoikistunut.

Tarvitsisin nyt siis neuvoja siitä että miten saisin haarojen ja pepun ihon tiukemmaksi ja piukemmaksi.

Olen lukenut kiinteyttävistä ihovoiteista pari vuotta vanhasta cosmopolitanista, ovatko ne täyttä hölynpölyä? Mitä hyviä ihovoiteita tiedät?

Kiitän asiallisista ja fiksuista vastauksista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ei sellasia OLE OLEMASSA!!

Liikunta LIIKUNTA JA LIIKUNTA!

Juo paljon vettä ja välttele kovia rasvoja!

Vierailija
2/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookkos jumppaa kokeillut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa ja juokse

Vierailija
4/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitin vähän huonosti että olen pudottanut painoa 10 kiloa ja se iho on jääny semmoseksi löysähköksi, saako sen ihon todella tiukennettua pelkällä liikunnalla? On nyt takana kaks vuotta rajua kuntoilua ihan kyykkäämistä salilla oikeilla painoilla, olen kaks talvea lenkkeillyt ja hiihtänyt ahkerasti ja ruokavalio on muutakin kuin salaattia ja vettä.

Vierailija
5/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Rocherin kiinteyttävä Minceur Café Vert -voide on tarkoitettu ongelma-alueille, kuten lantiolle ja reisille.

Vierailija
6/6 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saara kirjoitti:

Selitin vähän huonosti että olen pudottanut painoa 10 kiloa ja se iho on jääny semmoseksi löysähköksi, saako sen ihon todella tiukennettua pelkällä liikunnalla? On nyt takana kaks vuotta rajua kuntoilua ihan kyykkäämistä salilla oikeilla painoilla, olen kaks talvea lenkkeillyt ja hiihtänyt ahkerasti ja ruokavalio on muutakin kuin salaattia ja vettä.

Nuoren ihmisen iho palautuu suurenkin laihdutuksen jälkeen ihan ilman voiteitakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan