Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kouluikäisten n.7-10v lasten kyläily kavereiden luona

olenko niuhottaja?
16.03.2016 |

Mitä hyviä " sääntöjä" teillä on alakoululaisten kyläilystä kaverien luona? Kuinka usein, kuinka kauan kerrallaan ym. Itse en tykkää kun tietyn kaverin äiti kysyy omaa lastaan meille kylään, joko yöksi tai useammaksi tunniksi (jopa 8h) kerrallaan. Lapsi syö (=ei syö) meillä, ruoka ei kelpaa (tavallinen kotiruoka), sanoo että on pahaa. Minun pitäisi kuljettaa kaveri kotiin autolla (25km yhteen suuntaan). Lisäksi saan koko ajan olla erotuomarina kun leikit ei käy yksiin. Ei vaan jaksaisi töiden päälle vieraan lasta kaitsea....

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaksi tuonikäistä poikaa käyvät yleensä kotona syömässä jotain ja sen jälkeen lähtevät pihalle ja ovat siellä yleensä noin kahdeksaan asti. Käyvät kavereidensa luona ja touhuavat ulkona kaikenlaista. En tajua että mitä sääntöjä tuohon nyt sitten pitäisi tehdä. Minä en myöskään kysele noiden puolesta mitään kyläilylupia vaan saavat hoitaa tuollaiset asiat ihan itse. Ja jos eivät osaa jossain käyttäytyä tai kyläily ei sovi, niin kaikin mokomin saa potkia ulos.

Vierailija
2/2 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin hankala avata se suu ja sanoa sille äitylille ettei tuo sitä kakaraansa teille tai et ota sitä teille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan