Kannattaako tämän miehen tapailua jatkaa?
Olen tapaillut parin kuukauden ajan aivan ihanaa 33 vuotiasta miestä, joka on mielestäni täydellista mies materiaalia minulle. Hänkin vaikuttaa olevan kiinnostunut minusta syvemmin, kun hän on aloittanut keskustelut ja järjestänyt treffimme melkein aina. Kuitenkaan hän ei ole kertaakaan tehnyt muuta fyysistä aloitetta kuin halannut. Olen yrittänyt saada häntä sänkyyn, suudella häntä ja pitää kädestä mutta hän on torjunut minut aina ja sanonut, että seksi, suutelu ja kädestäpitäminen kuuluu hänen mielestään suhteeseen eikä tapailu vaiheeseen.
En oikein ymmärrä. kyllähän nyt kädestäpitäminen ja pussailu ainakin kuuluu tapailuun, jos tavoitteena on parisuhde? Ja seksi myöskin, sillä on parempi todeta tapailu vaiheessa kuin suhteessa, jos petihommat eivät pelitä. Mies kyllä sanoo olevansa ihan romanttisessa mielessä kiinnostunut, mutta en oikein viitsi uskoa, kun ei mies halua halailua pidemmälle mennä. Olemme kui9tenkin tapailleet jo pari kuukautta emmekä ole enää teinejä (mies 33, minä 28) joten luulisi tuossa ajassa hänen osaavan päättää mitä haluaa. Hän ei edes ole mikään kokematon eikä ujo, vaan hänellä on ollut useita seksi kumppaneita ja pitkiä suhteita, ja hän on myöskin erittäin sosiaalinen näin muuten. Ja hän haluaa edelleen nähdä minua ja puhua kanssani kokoajan.
Mitä minä teen, olen erittäin ihastunut tähän mieheen ja haluan suhteeseen hänen kanssa, mutta pelkään että hän kuitenkin haluaakin olla vain kaverini, vaikka sanookin olevansa kiinnostunut minusta vakavasti. Tuhlaanko minä vain aikaani vai kannattaako minun jatkaa juttua?
Kommentit (37)
Hänellä on varmastikin säätöä jonkun toisen kanssa tai elättelee toiveita johonkin toiseen.. nimim. kokemusta löytyy, koska itse käyttäydyin juuri noin yli kuukauden parinkin eri miehen kanssa (eri aikaan), enkä osannut mennä eteenpäin, koska olisi pitänyt sanoa hyvästit eräälle toiselle, joka pyöri mielessä ja arjessa.
Kysy suoraan.
Miksi kaikilla on kiire aina päästä sänkyyn? Miksi ei voi rauhassa tutustua toiseen?
On taas ongelmat. Itse kun tapaisin edes kerran elämässä miehen joka odottaisi ja tutustuisi ensin... eikä jättäisi heti kun en viikossa anna. Mihin en todellakaan pystyisi. Jäänen sinkuksi loppuiäkseni.
Miehestä on vaikeaa uskoa, että haluaa sitoutua ensin ja lykkiä vasta sitten. Koira haudattuna.
Vierailija kirjoitti:
Kysy suoraan seurusteletteko vai ette? Sano, että on aika päättää
Tekisi mieli, mutta haluaisin harrastaa miehen kanssa seksiä, jotta voisin itse päättää kannattaako juttua jatkaa. Tai vähintäänkin edes suudella tai olla vähän intiimimmässä kontaktissa kuin pelkkä halailu.
Onko sillä uskonnollinen kotikasvatus tms. taustaa? Sekin voisi selittää tuon näkemyksen (joka kyllä mun mielestä on aika romanttinenkin, vaikkei sitä kukaan kysynytkään).
Vierailija kirjoitti:
Hänellä on varmastikin säätöä jonkun toisen kanssa tai elättelee toiveita johonkin toiseen.. nimim. kokemusta löytyy, koska itse käyttäydyin juuri noin yli kuukauden parinkin eri miehen kanssa (eri aikaan), enkä osannut mennä eteenpäin, koska olisi pitänyt sanoa hyvästit eräälle toiselle, joka pyöri mielessä ja arjessa.
Kysy suoraan.
No tuota en tahtoisi uskoa, olemme sopineet melkein alusta lähtien puolin ja toisin ettemme tapaile muita samaan aikaan vaan keskitymme tapailemaan vain toisiamme....
Tämmösiä ne ämmät on, ei niillä ole muu kuin mulkku mielessä ja ajattelevat vitullaan!
Vierailija kirjoitti:
voithan vielä katsella pari kk
En minä nyt enää tässä iässä jaksaisi kuukausi tolkulla odotella. On minullakin takana suhteita ja tiedän mitä tahdon, joten miksi odottaisin turhaan?
Itse olin tuollainen mies.jos vähän jarruttelee niin jonkin ajan päästä naiset repii vaatteet päältäni ja lopun voitte vain arvailla.en ole pannut ketään 1 tapaamisella eikä kaduta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä uskonnollinen kotikasvatus tms. taustaa? Sekin voisi selittää tuon näkemyksen (joka kyllä mun mielestä on aika romanttinenkin, vaikkei sitä kukaan kysynytkään).
Ei hän ole millään tavalla uskonnollinen eikä hänen perheensä. Hän on aina ollut sitä mieltä muuten vain, että intiimi kanssakäyminen kuuluu vasta suhteeseen.
marianne28 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli, mutta haluaisin harrastaa miehen kanssa seksiä, jotta voisin itse päättää kannattaako juttua jatkaa. Tai vähintäänkin edes suudella tai olla vähän intiimimmässä kontaktissa kuin pelkkä halailu.
Ei ihmekään, ettei miestä haluta. En mä ainakaan halua seksiä, jos se on toiselle vain suorite, joka määrää sen jatkuuko juttu
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä ne ämmät on, ei niillä ole muu kuin mulkku mielessä ja ajattelevat vitullaan!
Kyllä meillä naisillakin on tarpeemme, minä haluan seksiäja en voisi olla suhteessa jossa en sitä mieheltä saa. Mutta en minä nyt sentään jokaista vastaan tulevaa miestäkään halua, kyllä minä tahdon ensin tutustua mieheen ennen kuin päästän hänet naimaan minua. En kuitenkaan viitsi odotella ikuisuuksia milloin mies on valmis seksiin.
Minäkin tapailin tuollaista tyyppiä jonkun aikaa, kunnes minulle selvisi että hän tapailee toista naista siinä sivussa eikä osannut päättää meidän välillä. Toisessa tuollaisessa tapauksessa tapailemani mies oli syvästi uskonnollinen.