Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tämän miehen tapailua jatkaa?

marianne28
16.03.2016 |

Olen tapaillut parin kuukauden ajan aivan ihanaa 33 vuotiasta miestä, joka on mielestäni täydellista mies materiaalia minulle. Hänkin vaikuttaa olevan kiinnostunut minusta syvemmin, kun hän on aloittanut keskustelut ja järjestänyt treffimme melkein aina. Kuitenkaan hän ei ole kertaakaan tehnyt muuta fyysistä aloitetta kuin halannut. Olen yrittänyt saada häntä sänkyyn, suudella häntä ja pitää kädestä mutta hän on torjunut minut aina ja sanonut, että seksi, suutelu ja kädestäpitäminen kuuluu hänen mielestään suhteeseen eikä tapailu vaiheeseen.
En oikein ymmärrä. kyllähän nyt kädestäpitäminen ja pussailu ainakin kuuluu tapailuun, jos tavoitteena on parisuhde? Ja seksi myöskin, sillä on parempi todeta tapailu vaiheessa kuin suhteessa, jos petihommat eivät pelitä. Mies kyllä sanoo olevansa ihan romanttisessa mielessä kiinnostunut, mutta en oikein viitsi uskoa, kun ei mies halua halailua pidemmälle mennä. Olemme kui9tenkin tapailleet jo pari kuukautta emmekä ole enää teinejä (mies 33, minä 28) joten luulisi tuossa ajassa hänen osaavan päättää mitä haluaa. Hän ei edes ole mikään kokematon eikä ujo, vaan hänellä on ollut useita seksi kumppaneita ja pitkiä suhteita, ja hän on myöskin erittäin sosiaalinen näin muuten. Ja hän haluaa edelleen nähdä minua ja puhua kanssani kokoajan.
Mitä minä teen, olen erittäin ihastunut tähän mieheen ja haluan suhteeseen hänen kanssa, mutta pelkään että hän kuitenkin haluaakin olla vain kaverini, vaikka sanookin olevansa kiinnostunut minusta vakavasti. Tuhlaanko minä vain aikaani vai kannattaako minun jatkaa juttua?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä painosta! En itsekään halua seksiä kun vasta parisuhteessa. Pussailen kyllä tapailuvaiheessa, mutta nämä ovat henkilökohtaisia mieltymyksiä. Ehkä ette sitten sovi yhteen. Minulla on kokemusta yhden yön jutuista ja juuri sen takia en haluakaan enää niitä. Haluan ensin tutustua ihmiseen kunnolla ja sitoutua. Minua on painostettu eikä loppujen lopuksi kovinkaan moni mies arvosta sitä, etten heti anna. Mikä sinällään on hassua. Mutta mies vain ahdistuu ja karkoitat hänet luotasi, jos painostat.

N21

Vierailija
22/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi tapailua. Arvomme ja näkemyksemme olisivat liian erilaiset. Toisaalta en haluaisi painostaa seksiin ennen suhdetta, mutta itse en koskaan aloittaisi suhdetta ilman, että oltaisiin harrastettu seksiä. Jos kummallakin on oma mielipide asiasta niin vaikeahan sitä on lähteä muuttamaan.

Aikuisena se raja alkaa mennä parissa kolmessa kuukaudessa, että voidaan tutustua paremmin ilman sänkyyn menoa. Ei kyllä sen pidempään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

marianne28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysy suoraan seurusteletteko vai ette? Sano, että on aika päättää

Tekisi mieli, mutta haluaisin harrastaa miehen kanssa seksiä, jotta voisin itse päättää kannattaako juttua jatkaa. Tai vähintäänkin edes suudella tai olla vähän intiimimmässä kontaktissa kuin pelkkä halailu.

Ei ihmekään, ettei miestä haluta. En mä ainakaan halua seksiä, jos se on toiselle vain suorite, joka määrää sen jatkuuko juttu

Ei ihme, ettei naisia haluta. Valtaosa miehistähän käyttäytyy kuten ap ja jos nainen sanoo ettei seksiä ennen suhdetta on se kuulemma kiristystä.

Vierailija
24/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Miksi kaikilla on kiire aina päästä sänkyyn? Miksi ei voi rauhassa tutustua toiseen?

Koska tutustuminen on ihan eri tasolla jos fyysinen puoli pelaa.

Vierailija
25/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa harvinaisen fiksulta mieheltä. Mä ainakin jatkaisin suhdetta ja arvostaisin häntä suuresti.

Vierailija
26/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä painosta! En itsekään halua seksiä kun vasta parisuhteessa. Pussailen kyllä tapailuvaiheessa, mutta nämä ovat henkilökohtaisia mieltymyksiä. Ehkä ette sitten sovi yhteen. Minulla on kokemusta yhden yön jutuista ja juuri sen takia en haluakaan enää niitä. Haluan ensin tutustua ihmiseen kunnolla ja sitoutua. Minua on painostettu eikä loppujen lopuksi kovinkaan moni mies arvosta sitä, etten heti anna. Mikä sinällään on hassua. Mutta mies vain ahdistuu ja karkoitat hänet luotasi, jos painostat.

N21

En minä tietenkään halua alkaa häntä painostamaan, mutta alan kokea ettei hän haluakaan mitään vakavaa kanssani jos pitää tässä iässä kuukausia tutustua ja olla ilman seksiä. Noin pitkät odottamiset kuuluvat mielestäni teini-ikään. Kymmenen vuotta ja useita kokemuksia myöhemmin en kyllä haluaisi joutua odottamaan ylenpalttisen pitkään taas.

Vierailija
27/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun löysin sen jonka kanssa todella synkkasi, oli vaikeaa periaatteeni vuoksi odottaa edes niitä yksiä treffejä. pystyin siihen, mutta ei sen pidempään :D tosi outoa tuollainen, minä ehkä etsisin sellaisen jonka kanssa fyysisetkin kemiat säkenöivät.

Vierailija
28/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosi heti. Isot kirkkohäät ja paljon vieraita, illalla sitten saat täyttymyksesi. Ja jos oli aiva p...stä sängyssä, niin eropaperit vetämään. Jääpähän ainakin kippoja, kuppeja, aterinsarjoja, ym häälahjoja lohduksi.

Vierailija
29/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa harvinaisen fiksulta mieheltä. Mä ainakin jatkaisin suhdetta ja arvostaisin häntä suuresti.

Ihmeellistä miten osa yhdistää seksuaalisuuden älykkyyteen. Pikemminkin olisi fiksua testata sovitaanko sängyssäkin yhteen ennen parisuhdetta.

Vierailija
30/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosi heti. Isot kirkkohäät ja paljon vieraita, illalla sitten saat täyttymyksesi. Ja jos oli aiva p...stä sängyssä, niin eropaperit vetämään. Jääpähän ainakin kippoja, kuppeja, aterinsarjoja, ym häälahjoja lohduksi.

Loinen ja munahaukkoja loput ketjussa. Hienoa palstamammojen kaksinaismoralismia.

Vierailija
31/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä paskamyrsky palstalla nousisi, jos aloitus olisi miehen tekemä naisesta.

Aloittaja sanoo vaan suoraan tälle miehelle "olen munankipeä , helppo, ja koko kylän polkupyörä!!".

Mies voi sitten tehdä siitä johtopäätöksensä.

Vierailija
32/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ap itsellesi kunnon panomies, mutta älä tule tänne itkemään jos sattuu panemaan muitakin.

Vierailija
33/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi ap itsellesi kunnon panomies, mutta älä tule tänne itkemään jos sattuu panemaan muitakin.

Todella hauskaa. En halua mitään panomiestä, joka on pannut satoja naisia.

Vierailija
34/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa runkkaa. Miehet eivät ole mitään tahdottomia panoalustoja, vaikka te naiset niin haluaisittekin.

Miehellä voi olla vulvadyyni, eikä miestä aina haluta. Niih. Munako teillä naisilla on vain mielessä?

Olette ällöttäviä pillullanne ajattelevia sikoja!

Vierailija
35/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

marianne28 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hauskaa. En halua mitään panomiestä, joka on pannut satoja naisia.

Et halua panomiestä, mutta itse olet malttamattomana  vailla kyrpää? Jep.

Vierailija
36/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehetkin on valmiita odottamaan seksiä jos nainen on potentiaalinen tyttöystävä.

hän ei aio antaa sulle ennekuin seurustelette

Vierailija
37/37 |
16.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasit omaan kysymykseesi itse. miehen mielestä seksi kuuluu suhteeseen ja te ette vielä hänen mielestään ole suhteessa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan