90% miehistä haluaisi hoikan ja kiinteän naisen
Jolla mikään paikka ei tursua tai roiku. Olenko oikeassa?
Kommentit (153)
Kun seistessä jo naisen maha roikkuu pillun päällä niin tietää että peli on menetetty lopullisesti jos todetaan : rakas jatka vaan syömistä ollaan hävitty tämä juttu
Ei voi pelastaa edes Jutan superdietit tai Akin & Ritan Rakkausdietit
Joten hyväksytään se kivettynyt FÄTI
Kohtaloaan vastaan ei voi taistella
GAME OVER
Kaikki naiset haluaa sympaattisen, fiksun ja varakkaan miehen, jota on lisäksi mukava katsella. Tämä mies on uskollinen ja hauska, huolehtivainen mutta samalla miehekäs ja puoleensavetävä. Hän kunnioittaa naistaan ja osaa hemmottelutaidot. Ainoa ongelma tässä on, ettei tällaisia miehiä yksinkertaisesti ole olemassa. Sen sijaan, valikoimaa löytyy runsaastikin tanakoista, kalsareissa kotona kulkevista miehistä, jotka röyhtäilivät kotisohvalla ja ajattelevat, ettei oma kumppani ole riittävän kaunis/kiinteä/seksikäs.
Herkuttelija kirjoitti:
Kun seistessä jo naisen maha roikkuu pillun päällä niin tietää että peli on menetetty lopullisesti jos todetaan : rakas jatka vaan syömistä ollaan hävitty tämä juttu
Kohtaloaan vastaan ei voi taistellaGAME OVER
Ei naisissa vielä mitään, mutta tynnyrimahaiset miehet vasta ovatkin koomisia. Surkuhupaisaa rumuutta riittää peilissä - ja vaatimuksia naisia kohtaan sitäkin enemmän. Koomista.
Herkuttelija kirjoitti:
Kohtaloaan vastaan ei voi taistellaGAME OVER
Tuo että maha, erityisesti alavatsan makkara roikkuu häpykummun päällä seistessä, on myös ihanaa
Ihmiset yleisesti haluava hoikan eli normaalin näköisen partnerin. Se on mielestäni realistinen ja ihan oikea tavoite. Ulkonäköön voi vaikuttaa sillä mitä syö ja paljonko liikkuu. Läskiys on ihan oma vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tosta prosentista nyt on mahdotonta sanoa juuta tai jaata, se kun taisi olla ihan hatusta vedetty, eikä varmaankaan perustunut minkään sortin tutkimukseen.
Itse koen ainakin kuuluvani tuohon "10 prosenttiin", vaikka en nyt varsinaisesti mitään tursuvia ja roikkuvia naisia hekumoikaan. Ensinnäkin tietysti nainen on muutakin, kuin tursuavat muodot, eli kokonaisuus ratkaisee.
Toisekseen, mitä tuolla kiinteydellä ja hoikkuudella mahdetaan tarkoittaa. Itse arvostan naisen ulkomuodossa tiettyä naisellista pehmeyttä, oli sitten kyseessä hoikka, tai jopa hieman ylipainoinen. Myös naiselliset muodot ja kurvikkuus ovat asioita joihin ulkomuodossa kiinnitän huomiota, oli sitten kyseessä hoikka, tai hieman runsaampi tapaus. Ei siis missään nimessä lihaksikasta ja poikalantion omaavaa naista, vaan pehmeyttä ja muotoja.
Mutta siis korostan edelleen sitä, että nainen ei ole pelkkä ulkomuoto, vaan kokonaisuus.
Olen samaa mieltä. Naisessa pitää olla muotoja. Se on paljon tärkeämpää kuin se, kuinka paljon painoa on. Kurveja mieluummin vaikka hieman tursutenkin, kuin että ei muotoja ollenkaan. Kurvikas voi tosiaan olla niin hoikka kuin ylipainoinenkin, samoin kuin muodotonkin voi olla minkä painoinen tahansa. Eli ulkomuodossa kauniiden kasvojen jälkeen toiseksi tärkein asia on tiimalasivartalo. Mitä suurempi on lantion ja vyötärön ympärysmittojen ero, sen parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
66% suomalaisista miehistä on lihavia. Käytännön tasolla tämä tarkoittaa sitä että vaikka he haluaisivat hoikan naisen, he eivät pidä niistä elintavoista millä nainen pysyy hoikkana. Jos mies haluaa syödä pullaa ja makkaraa ja viettää vapaa-aikansa sohvalla kaljapullon kanssa, on ihan turha haaveilla mistään timmistä kaunotaresta. Erilainen suhtautuminen ruokaan ja liikuntaan tekee kummankin tyytymättömäksi.
66 % suomalaisista miehistä ei ole lihavia, mutta aika iso osa palstan mammoista on jostain syystä niin pirun kovakalloista porukkaa, että tämä asia ei vain tunnu menevän jakeluun.
"Jos BMI ylittää arvon 25, mutta jää alle 30, puhutaan ylipainosta, ja jos BMI ylittää arvon 30, on kyse lihavuudesta."
https://www.thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/ravitsemus/ravitsemus…
Kyllä 66% miehistä on lihavia. Naisista paljon pienempi osa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä nainen on täydellinen, kaunis, hoikka, kurveja löytyy, mutta ei näytä miltään fitnes muijalta.
http://www.reginapiil.com/new-gallery-1/Todella kaunis ja seksikäs, myös näin heteronaisen näkökulmasta!
Mulle tuli juuri erään kylpylän saunaosastolla ahtaan paikan kammo kun paikalla oli 2 laihaa teiniä, minä normaalipainoinen ja toistakymmentä ihan järjettömän kokoista naista (25-65v). Ei mikään laihdutusryhmä vaan ihan satunnaisia asiakkaita. Tuli tunne että pitää päästä jonnekin karkuun kun lihat vyöryi ympärillä. Ihanko totta tuo on normaalia ja kaunista jonkun mielestä?? Että normaalipainoinen on joku friikki valaiden valtakunnassa?
Lihavuus on normaalia ja kaunista, "normaalipainoisuus" ei ole kumpaakaan. En usko että olivat "järjettömän" kokoisia, eikä että oli niin monta lihavaa samassa tilassa. Mikä kypylä oli kyseessä? Sinne olisi mahtava mennä lomalle. Itse tykkäsin kun 7-10 vuotta sitten kävin perheen kanssa säännöllisesti Ikaalisten kylpylässä, ja siellä oli joinakin kertoina useita huomattavan lihavia naisia, enimmäkseen noin 30-50v, en ole varma, en osannut arvioida tarkkaan, joiden vartaloissa oli roikkuvaa, pursuavaa läskiä joka puolella ja hyllyivät kovasti kävellessään vaappuvasti 😍 eivät varmasti olisi aavistaneet että minä, laihan luiseva 11-13-vuotias poika aina heitä ihailevasti katselin...
No oli nuo naiset todella lihavia, jos itseeni vertaan niin ehkä 90-130 kiloisia. Eli tuplasti normaalin naisen kokoisia. Ja vatsa roikkui reisillä, tissit jäi ylävatsaa pienemmiksi, takamus oli pelkkää muhkuraa ja selkä pelkkiä makkaroita. Vain yksi naisista oli myös keskivertoa pidempi eli keskimitta oli varmaan sama kuin mulla eli 164cm
Nosuchthing kirjoitti:
Kaikki naiset haluaa sympaattisen, fiksun ja varakkaan miehen, jota on lisäksi mukava katsella. Tämä mies on uskollinen ja hauska, huolehtivainen mutta samalla miehekäs ja puoleensavetävä. Hän kunnioittaa naistaan ja osaa hemmottelutaidot. Ainoa ongelma tässä on, ettei tällaisia miehiä yksinkertaisesti ole olemassa. Sen sijaan, valikoimaa löytyy runsaastikin tanakoista, kalsareissa kotona kulkevista miehistä, jotka röyhtäilivät kotisohvalla ja ajattelevat, ettei oma kumppani ole riittävän kaunis/kiinteä/seksikäs.
Tottakai tuollaisia on olemassa, oma mies vastaa kuvausta 99%. Vain vatsakumpu on pieni miinus mutta ei se tuollaisessa 194 senttisessä varressa näytä pahalta. Eikä ole edes ainoa, tunnen tuollaisia useampiakin. Ja me vaimotkin ollaan naisellisia, normaalipainoisia ja huoliteltuja.
Toki on reppanoita joilla ei ole mitään itsekritiikkiä (sekä naisissa että miehissä) eikä tajua siitä että jos itse on pelkkää laardia ei paljon voi toista arvostella eikä esittää vaatimuksia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tosta prosentista nyt on mahdotonta sanoa juuta tai jaata, se kun taisi olla ihan hatusta vedetty, eikä varmaankaan perustunut minkään sortin tutkimukseen.
Itse koen ainakin kuuluvani tuohon "10 prosenttiin", vaikka en nyt varsinaisesti mitään tursuvia ja roikkuvia naisia hekumoikaan. Ensinnäkin tietysti nainen on muutakin, kuin tursuavat muodot, eli kokonaisuus ratkaisee.
Toisekseen, mitä tuolla kiinteydellä ja hoikkuudella mahdetaan tarkoittaa. Itse arvostan naisen ulkomuodossa tiettyä naisellista pehmeyttä, oli sitten kyseessä hoikka, tai jopa hieman ylipainoinen. Myös naiselliset muodot ja kurvikkuus ovat asioita joihin ulkomuodossa kiinnitän huomiota, oli sitten kyseessä hoikka, tai hieman runsaampi tapaus. Ei siis missään nimessä lihaksikasta ja poikalantion omaavaa naista, vaan pehmeyttä ja muotoja.
Mutta siis korostan edelleen sitä, että nainen ei ole pelkkä ulkomuoto, vaan kokonaisuus.
Olen samaa mieltä. Naisessa pitää olla muotoja. Se on paljon tärkeämpää kuin se, kuinka paljon painoa on. Kurveja mieluummin vaikka hieman tursutenkin, kuin että ei muotoja ollenkaan. Kurvikas voi tosiaan olla niin hoikka kuin ylipainoinenkin, samoin kuin muodotonkin voi olla minkä painoinen tahansa. Eli ulkomuodossa kauniiden kasvojen jälkeen toiseksi tärkein asia on tiimalasivartalo. Mitä suurempi on lantion ja vyötärön ympärysmittojen ero, sen parempi.
Juu eipä tarvisi kahta kertaa miettiä kumman valitsisin jos vaihtoehdot olisivat nämä:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2014/12/14/23B9C46100000578-2873344-imag…
http://41.media.tumblr.com/a263b771ae7905fa988dd51bc9b95969/tumblr_n5p0…
Naisessa ehkä kaikkein luotaantyöntävin ulkonäköseikka on lantion puuttuminen. Ei kyllä nappaa pikkupoikavartalo ensinkään.
Vierailija kirjoitti:
Nosuchthing kirjoitti:
Tottakai tuollaisia on olemassa, oma mies vastaa kuvausta 99%. Vain vatsakumpu on pieni miinus mutta ei se tuollaisessa 194 senttisessä varressa näytä pahalta. Eikä ole edes ainoa, tunnen tuollaisia useampiakin. Ja me vaimotkin ollaan naisellisia, normaalipainoisia ja huoliteltuja.
Toki on reppanoita joilla ei ole mitään itsekritiikkiä (sekä naisissa että miehissä) eikä tajua siitä että jos itse on pelkkää laardia ei paljon voi toista arvostella eikä esittää vaatimuksia
Olen samaa mieltä, että toki löytyy. Minun mieheni vastaa myös 99%, no, ehkä 95%, koska on kaikkea tuota, paitsi uskollinen. Mutta ulkonäkö, älykkyys (luonne), ja varakkuus ovat sitten ylintä A-luokkaa. Ehkei kaikkea voi saada? Ja minä en ole hoikka, vaan kiinteä mutta kurvikas, vaikkei mikään paikka roikukaan. Mutta miehen vientimäärästä päätellen myös naiset katsovat 99% vain ulkonäköä/olemusta/ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Ja loput 10% valehtelee.
Eikö mies sinusta oikeasti voi suosia esim. Kim Kardashianin vartaloa?
Kellä tahansa on mahdollisuus kiinteään ja seksikkääseen vartaloon. Vaatii vain työtä ja itsekuria.
Vierailija kirjoitti:
Kellä tahansa on mahdollisuus kiinteään ja seksikkääseen vartaloon. Vaatii vain työtä ja itsekuria.
Voi mitä kukkua. Ei lihavat ole lihavia minkään huonon itsekurin vuoksi. Ei hoikilla ole parempaa itsekuria. Se on todella monen asian yhdistelmä. Siihen vaikuttavat mm. lukuisat eri hormonit ja esim. suolen bakteerit. Joillakin se nälkä (ja usein juuri makean) on liian kova vastustaa. Joillakin se vaihtelee eri lääkitysten mukaan. Joillakin on todella hidas metabolia, ja joillain mahdottoman nopea. Aivan älyvapaata vain mainostaa, että se on mahdollista työllä ja kovalla itsekurilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Jos ei ole tiettyä ruumiinrakennetta lopulta hoikkana on vain poikamainen, kurviton vartalo. Olet varmasti mies jos luulet, että jokainen nainen saisi halutessaan timmin tiimalasivartalon sopivan kokoisilla rinnoilla niin päättäessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja loput 10% valehtelee.
Ei. Hyi s mikä kinkkuplaneetta seki o.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M40v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tämä nainen on täydellinen, kaunis, hoikka, kurveja löytyy, mutta ei näytä miltään fitnes muijalta.
http://www.reginapiil.com/new-gallery-1/Todella kaunis ja seksikäs, myös näin heteronaisen näkökulmasta!
Mulle tuli juuri erään kylpylän saunaosastolla ahtaan paikan kammo kun paikalla oli 2 laihaa teiniä, minä normaalipainoinen ja toistakymmentä ihan järjettömän kokoista naista (25-65v). Ei mikään laihdutusryhmä vaan ihan satunnaisia asiakkaita. Tuli tunne että pitää päästä jonnekin karkuun kun lihat vyöryi ympärillä. Ihanko totta tuo on normaalia ja kaunista jonkun mielestä?? Että normaalipainoinen on joku friikki valaiden valtakunnassa?
Lihavuus on normaalia ja kaunista, "normaalipainoisuus" ei ole kumpaakaan. En usko että olivat "järjettömän" kokoisia, eikä että oli niin monta lihavaa samassa tilassa. Mikä kypylä oli kyseessä? Sinne olisi mahtava mennä lomalle. Itse tykkäsin kun 7-10 vuotta sitten kävin perheen kanssa säännöllisesti Ikaalisten kylpylässä, ja siellä oli joinakin kertoina useita huomattavan lihavia naisia, enimmäkseen noin 30-50v, en ole varma, en osannut arvioida tarkkaan, joiden vartaloissa oli roikkuvaa, pursuavaa läskiä joka puolella ja hyllyivät kovasti kävellessään vaappuvasti 😍 eivät varmasti olisi aavistaneet että minä, laihan luiseva 11-13-vuotias poika aina heitä ihailevasti katselin...
No oli nuo naiset todella lihavia, jos itseeni vertaan niin ehkä 90-130 kiloisia. Eli tuplasti normaalin naisen kokoisia. Ja vatsa roikkui reisillä, tissit jäi ylävatsaa pienemmiksi, takamus oli pelkkää muhkuraa ja selkä pelkkiä makkaroita. Vain yksi naisista oli myös keskivertoa pidempi eli keskimitta oli varmaan sama kuin mulla eli 164cm
Aika vaatimattomissa mitoissa siis... Hyvä kun rinnat jäävät ylävatsaa pienemmiksi, en pidä suhteessa muuhun vartaloon suurista rinnoista. Selkämakkaroita rakastan. Toivottavasti heillä oli myös vatsamakkaroita, no sitähän ei tiedä kun istuivat. Monella lihavalla naisellahan ei ole niitä, vaan pallo/säkkimaha joista en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja loput 10% valehtelee.
Ei. Hyi s mikä kinkkuplaneetta seki o.
Hassua sinänsä. Kaikki todella miehekkäät, komeat ja menestyneet miehet, jota tunnen, käyvät kuumina nimenomaan KK:n vartalotyyppiin, eivät niinkään poikamaisempiin vartaloihin.
No voi harmi - on varmasti kurjaa olla mies kun suurin osa teistä hirveästi himoaa jotain mitä ei kuitenkaan saa. :)