Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
1841/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suostuisitko alkaa tapailemaan Juhaa uudestaan, jos hän tajuaisi myöhemmin pudottaneensa väärän naisen?

en muutenkaan. Kätellessäkin Juhaa jää varmaan sellainen tahmainen olo.

Vierailija
1842/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkeja on ekojen jaksojen jälkeen olleet Satu ja jo pudonnut Nina. Vaikuttaneet kaikista järkevimmiltä, vrt molemmat Jennit, jotka tuntuvat olevan ihan vietävissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1843/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun suosikkeja on ekojen jaksojen jälkeen olleet Satu ja jo pudonnut Nina. Vaikuttaneet kaikista järkevimmiltä, vrt molemmat Jennit, jotka tuntuvat olevan ihan vietävissä.

Ninan paha tahra on se, että on ollut Esko Eerikäisen vietävissä. Aika pahasti täytyy olla vietävissä jos sen miehen kelkkaan lähtee.

Vierailija
1844/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa hauskaa jos Satu "voittais" kun siitä ei täällä puhuta mitään.

Vierailija
1845/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Satukin "pahikseksi" muuttuu, jos voittais. 

Vierailija
1846/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miks kaikki kyselee tai pohdiskelee seksin näkymisestä, eikö formaatti ole tuttu?? olen varma että tässä seurataan jenkkimallia jossa illalla kamerat katoaa jossain kohtaa kun bachelor sulkee oven merkitsevästi jne. eli voidaan olettaa jotain mutta who knows mitä siellä tapahtuu. ja hyviin tapoihin ei ole kuulunut että sinkut tahi bachelor kertoisi mitä siellä on tapahtunut yöllä, jos mitään. me vaan halutaan olettaa jotain, joko että naiset eivät "alentuisi" moiseen, tai että kannattaa koeajaa jos oikeasti toinen kiinnostaa tai jotain muuta... but we'll never know! ja parempi niin.

sinkut saattaa kans antaa katsojille väärää signaalia tietoisesti, eli kihertää kameran edessä seuraavana päivänä sen näköisenä et seksiä olis ollut, mut miehellähän voi olla suorituspaineet tai muuten vaa ei ole tapahtunut mitään tai onnistunut, mutta nainen haluaa maailman luulevan että jotain oli jotta suhde näyttäytyisi täydellisenä ja 'täytäntöön pantuna'. eihän kukaan voi sanoo et noh, olen tosi rakastanut mut nyt en oo ihan varma sen miehen tunteista ku ei sil seissy...  tuossa sinkun osassakin on paineensa, kun on päässyt noin pitkälle ja siinä menee ehkä kilpailuvietti ja omat tunteet sekaisin... 

jos jotakuta kiinnostaa seksi infrakameroiden edessä niin voi katsoa jotain paradise islandia tai temptation islandia tai mitä näitä on.... 

Vierailija
1847/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihmetellyt itse sitä miten tiiviisti tippuneet viettää iltaa yhdess. Eikö heillä ole omia ystäviä?? Luulisi 30 ikään nähden olevan jo aika vakiintunut oma turvaverkosto. Toinen asia on sittemmin tuo valinta....ööö mihin ne kriteerit jäi? Sanahelinää...lopullinen valinta on se kenen kaa jutut menee yksiin ja on hauskaa.mut mites ne harrastukset? Kukaan noista jäljelläolevista eii oo eräpirkko eikä kovin urheilullinenkaan. En voi kuvitella Jennyä maratonille tai karhunkierrokselle. Tylsää. Ois ollu ihanaa jos ois löytynyt täydellinen tyttö näillä puolilla. Niitä on...mut tuskin lähtevät mukaan ohjelmaan!

Vierailija
1848/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oispa hauskaa jos Satu "voittais" kun siitä ei täällä puhuta mitään.

Ulkonäkö teilattiin muutamia viikkoja sitten. Eritoten hampaat.

Vierailija
1849/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt väläht ohjelmaidea: unelmien poikamuespappa Ristomatti Ratia!! Eläkkeelle jääneitä yksinäisiä rouvia varmasti paljon. Ratia viihtyy julkisuudessa ja eronnut. Kaikki kaipaavat rakkautta loppuun saakka. Tästä voisi tulla hyvä juttu

Mutta kun Ristomatti  ei taida pitää eläkeikäisistä. Anukin taisi jossain lehtijutussa toivottaa Ristomatille onnea löytää rinnalleen aikuinen nainen. 

Vierailija
1850/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninan paha tahra on se, että on ollut Esko Eerikäisen vietävissä. Aika pahasti täytyy olla vietävissä jos sen miehen kelkkaan lähtee.

Esko herättää varmaan mielipiteitä puolesta ja vastaan. Ihailtava kuitenkin isän roolissaan ja se jos mikä kertoo henkilön arvomaailmasta.

Vierailija
1851/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt väläht ohjelmaidea: unelmien poikamuespappa Ristomatti Ratia!! Eläkkeelle jääneitä yksinäisiä rouvia varmasti paljon. Ratia viihtyy julkisuudessa ja eronnut. Kaikki kaipaavat rakkautta loppuun saakka. Tästä voisi tulla hyvä juttu

Mutta kun Ristomatti  ei taida pitää eläkeikäisistä. Anukin taisi jossain lehtijutussa toivottaa Ristomatille onnea löytää rinnalleen aikuinen nainen. 

Joutunee lähtemään ulkomaille nuorta morsianta hakemaan

Vierailija
1852/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuukkapeni kirjoitti:

Tatuoidut naiset tippuu aina. Jennyn rinnat ovat kyllä upeat yli 30 vuotiaaksi.

Olisi hyvä jos ihan suoraan vaan sanottaisiin perustelu että jäivät ulkopuolelle niinkuin joka puolella, koska tatuoinnit.

Onhan Jennilläkin tatuointi

ja bachelorilla itselläänkin

Vierailija
1853/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miks kaikki kyselee tai pohdiskelee seksin näkymisestä, eikö formaatti ole tuttu?? olen varma että tässä seurataan jenkkimallia jossa illalla kamerat katoaa jossain kohtaa kun bachelor sulkee oven merkitsevästi jne. eli voidaan olettaa jotain mutta who knows mitä siellä tapahtuu. ja hyviin tapoihin ei ole kuulunut että sinkut tahi bachelor kertoisi mitä siellä on tapahtunut yöllä, jos mitään. me vaan halutaan olettaa jotain, joko että naiset eivät "alentuisi" moiseen, tai että kannattaa koeajaa jos oikeasti toinen kiinnostaa tai jotain muuta... but we'll never know! ja parempi niin.

sinkut saattaa kans antaa katsojille väärää signaalia tietoisesti, eli kihertää kameran edessä seuraavana päivänä sen näköisenä et seksiä olis ollut, mut miehellähän voi olla suorituspaineet tai muuten vaa ei ole tapahtunut mitään tai onnistunut, mutta nainen haluaa maailman luulevan että jotain oli jotta suhde näyttäytyisi täydellisenä ja 'täytäntöön pantuna'. eihän kukaan voi sanoo et noh, olen tosi rakastanut mut nyt en oo ihan varma sen miehen tunteista ku ei sil seissy...  tuossa sinkun osassakin on paineensa, kun on päässyt noin pitkälle ja siinä menee ehkä kilpailuvietti ja omat tunteet sekaisin... 

jos jotakuta kiinnostaa seksi infrakameroiden edessä niin voi katsoa jotain paradise islandia tai temptation islandia tai mitä näitä on.... 

Puhut naisista sinkkuina, no onko Juha muka varattu? Olet itse varmaan vähän liikaa seurannut noita luettelemisia sarjoja.

Vierailija
1854/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhut naisista sinkkuina, no onko Juha muka varattu? Olet itse varmaan vähän liikaa seurannut noita luettelemisia sarjoja.

joo hyvä kun keskityt oleelliseen...   ehkä kaikki kuitenkin ymmärtää mitä tarkoitin eli sinkut=naisia, bachelor= juha.

joo olen kyllä nähnyt näitä luettelemiani sarjoja, eikä siinä mitään väärää ole. eri sarjoissa eri konsepti. kirjoitukseni kritiikki koski useiden kommenttien seksivouhkaamista ja -pohdintaa, jotka kuulostivat siltä että kirjoittajat eivät tunne *tämän sarjan* konseptia jossa ei kuulukaan näyttää mitään liian yksityistä tai yksityiskohtaista. halusin myös jakaa mielipiteeni siitä, ettei ihmisten tekemisiä aina voi arvata päällepäin, etenkään jostain editoidusta sarjasta - kun täällä jo ennakoidaan kuka aikoo sekstaa ja kuka ei...

Vierailija
1855/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha ja Jenny  seurustelevat. Juha on sukua minulle, mutta ei tosiaan olla siis mitenkään erityisen läheisesti koskaan oltu tekemisissä. Mutta sen verran kyllä että törmätty tässä lähiaikoina parissa eri juhlatilanteessa ja käynyt kyllä tuo valinta erityisen selväksi. Ihania ovat kyllä. :)

Vierailija
1856/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhan kaverina voin sanoa, että noi Jenny ja Juha jutut ovat valhetta. Juhan valittu on tumma nainen. Jenny on korkeintaan hyvä kaveri Juhalle.

Vierailija
1857/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhan kaverina voin sanoa, että noi Jenny ja Juha jutut ovat valhetta. Juhan valittu on tumma nainen. Jenny on korkeintaan hyvä kaveri Juhalle.

Ei ole tumma nainen, en usko että olet Juha kaveri sillä silloin tietäisit totuuden. T. se sukulainen

Jenny on kaunis nainen ja Juhan rinnalla oikein edustava ja juttelemaankin viimeksi päästiin hetken verran. Oli oikein mukava tyttönen.

Vierailija
1858/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Juha etsii itselleen urheilullista, liikkuvaa naista, käsittämätöntä ettei valinnut Ninaa tai Jenniä!!

Erityisesti Ninan urheilutausta ja historia myös bodyfitneksessä olisi ollut Juhalle match made in heaven.

Vierailija
1859/3093 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisen tarina on hämäystä

Vierailija
1860/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaisen tarina on hämäystä

Niin, yhdessä esiintyminen juhlissa ja muuallakin on säännöissä kielletty ennen sarjan päättymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä