Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
1881/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaanlähtö ja missituomarointi kielivät ns. Heikki Lampinen -syndroomasta. Eronjälkeinen kriisi äijällä ja se näkyy nyt sit näin. 

Pakko kompata.

Armoton ikäkriisi ja oman kuolevaisuuden tiedostaminen eskaloituu usein eroon ja oman fyysisen habituksen pakonomaiseen kehittämiseen juuri tuossa neljänkympin tienoilla. Sitten maistellaan vähän aidan takana olevaa vihreää ruohoa ja "eletään täysillä" kaikkea tavanomaista halveksuen. Extremeä sen olla pitää!

Ohjelmaan osallistuminen ja nyt tuo missikisajuttu kuuluvat taudinkuvaan. Uusi Seiska-naama on syntynyt!

Hui! Täytyykin alkaa vähän katsoa oman ukon perään ja tarkkailla varoitusmerkkejä. Kuulostaa tyypilliseltä tuo miesten lihasten treenaaminen ja erobuumi just 30-40 ikävuosien välillä mitä omaa kaveripiiriäkin miettii...

Vierailija
1882/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohjelmaanlähtö ja missituomarointi kielivät ns. Heikki Lampinen -syndroomasta. Eronjälkeinen kriisi äijällä ja se näkyy nyt sit näin. 

Pakko kompata.

Armoton ikäkriisi ja oman kuolevaisuuden tiedostaminen eskaloituu usein eroon ja oman fyysisen habituksen pakonomaiseen kehittämiseen juuri tuossa neljänkympin tienoilla. Sitten maistellaan vähän aidan takana olevaa vihreää ruohoa ja "eletään täysillä" kaikkea tavanomaista halveksuen. Extremeä sen olla pitää!

Ohjelmaan osallistuminen ja nyt tuo missikisajuttu kuuluvat taudinkuvaan. Uusi Seiska-naama on syntynyt!

Olet pelottavan oikeassa! Tyyppi ei onneksi vaikuta kovin viinaan menevältä - Seiskahan saa mahtavimmat jutut alkoholistien säälittävästä elämästä

Niin, tosiaan onneksi. Onneksi itsensä kannalta, epäonneksi Seiskan kannalta.

Katsokaa vaan, kyllä tästäkin bachelorista ja sen lopullisesta valinnasta revitään vielä juorulehdissä otsikkoja. Ja viedään tietysti sille pakolliselle maksetulle yhteismatkalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1883/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän se bachelor ohjelmasta "oikeasti" haki? Taisipa olla mainosmies vain markkinoimassa itseään?

Näköjään tämä "unelmien poikamies" (not!) on ylennyt nyt missikisojen tuomaristoonkin naisia arvioimaan...

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001171319.html

No niin, nyt se alkaa. Ukko lähti tahkoamaan rahaa. Ei nuo tuomarit tuolla ilmaiseksi pällistele. Kun naama tulee tunnetuksi, on helpompi tyrkyttää itseään kaiken maailman kissanristiäisiin. Rahavanat lähti liikkeelle ja kassa kilisee. Ei kait ne mainoshommat ole sittenkään kovin hauskoja juttuja. Uusia ansaitsemismahdollisuuksia tarjoutui heti.

Vierailija
1884/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa sit heti spoileria kun ootte nähneet jakso 9:n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Odotan vesi kielellä ;)

Vierailija
1885/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla vähän eri asia että mitä sanojensa mukaan haluaa ja mikä oikeasti iskee, tai siis kuka ihminen :)

Mutta te jotka katsotte ennakkoon, voitteko tulla sitten heti tän illan jakson jälkeen kertomaan kuka tippuu Ninan jälkeen!

Vierailija
1886/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös odotellaan joko spoilereita tai jopa videolinkkiä uusiin jaksoihin!

Eikös nimittäin ensi viikolla tule kaksi jaksoa putkeen? Vai vaan yksi?

Vierailija
1887/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta on muodostunut mulle pakkomielle. Seuraan enemmän innoissani tätä kuin itse sarjaa! 

Mut oishan se ihan mieletön pettymys, jos tausta-Satu voittaisi Pätselörin.

Vierailija
1888/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkeekö kukaan jaksoa 9 tänään??

Vierailija
1889/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä veikkaan että ne Jennyn kanssa puuhastelee 9 jaksossa ja sen se valitsee.

Vierailija
1890/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeekö kukaan jaksoa 9 tänään??

Niinpä! Odotan siitä tietoa!!!

Vierailija
1891/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Jenny on niin raskas kikattelija, että en jaksa!

Vierailija
1892/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaikki keskustelu?

Vierailija
1893/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä veikkaan että ne Jennyn kanssa puuhastelee 9 jaksossa ja sen se valitsee.

Mut jenny itki ysijaksossa! Tahdon tietää syyn!

Vierailija
1894/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on ihan selvää että valitsee Jennyn. Sen verran tunteikkaat treffit.

Vierailija
1895/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne tietty nussii ja Sit Jenny lähtee himaan 😀

Vierailija
1896/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä jännitystä! Spoilatkaa nyt hyvät ihmiset ruutuplussaiset mitä tapahtuu ysijaksossa!

Vierailija
1897/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keistä kahdesta luulette Juhan olevan varma? Mä veikkaan Jennyä ja Satua.

Vierailija
1898/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin: Jenny ja Satu. Mut sitten skippaakin Satun ja ottaa Jennit grandefinaleen. 

Vierailija
1899/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keistä kahdesta luulette Juhan olevan varma? Mä veikkaan Jennyä ja Satua.

Sama täällä!

Vierailija
1900/3093 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SPOILER

Mitä! Jenny tippu?! Finaalikaksikko on Satu ja Jenni. Luulen että Satu voittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi