BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Tatuoidut naiset tippuu aina. Jennyn rinnat ovat kyllä upeat yli 30 vuotiaaksi.
Olisi hyvä jos ihan suoraan vaan sanottaisiin perustelu että jäivät ulkopuolelle niinkuin joka puolella, koska tatuoinnit.
Nyt väläht ohjelmaidea: unelmien poikamuespappa Ristomatti Ratia!! Eläkkeelle jääneitä yksinäisiä rouvia varmasti paljon. Ratia viihtyy julkisuudessa ja eronnut. Kaikki kaipaavat rakkautta loppuun saakka. Tästä voisi tulla hyvä juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu joutuu ekana yölliseen panoreissuun ja sitten ruususeremonian kautta veks.
Satu on noista fiksuin ja lyön vetoa ettei yön yli treffeillä anna. Jenny antaa koska on jo tapaillut Juhaa pitempää tai sitten pelkää muuten tippuvansa. Jennikin antaa, koska pelkää että Juha ei ole varma hänen tunteistaan. Näin se menee.
oisko mahdollista antaa siks vaan ...haluu? jännä käsite, i know. mut hetkinen, sehän tekis naisesta horon konservatiivisen AV-mamman silmissä. sinkkunainen jos harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa niin se on mies joka "ottaa" ja nainen joka tyhmyyksissään/epätoivoissaan/muu syy "antaa".... jep.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu joutuu ekana yölliseen panoreissuun ja sitten ruususeremonian kautta veks.
Satu on noista fiksuin ja lyön vetoa ettei yön yli treffeillä anna. Jenny antaa koska on jo tapaillut Juhaa pitempää tai sitten pelkää muuten tippuvansa. Jennikin antaa, koska pelkää että Juha ei ole varma hänen tunteistaan. Näin se menee.
oisko mahdollista antaa siks vaan ...haluu? jännä käsite, i know. mut hetkinen, sehän tekis naisesta horon konservatiivisen AV-mamman silmissä. sinkkunainen jos harrastaa seksiä kenen kanssa haluaa niin se on mies joka "ottaa" ja nainen joka tyhmyyksissään/epätoivoissaan/muu syy "antaa".... jep.
kyllä olis noloo, jos telkassa näytetään/annetaan ymmärtää, että oli seksiä.
Joku raja tosi-tv:lla, vaikka olis kuinka vapaamielistä muuten. Eihän nämä ole mitään näyttelijöitä, vaan oikeita ihmisiä. Tapahtuneet on heidän edessään aina.
Entä jos he ei harrasta seksiä? Ei monet aikuisetkaan ekalla yhteisellä yöpymiskerralla ala paneskelemaan. Luulisi Juhan olevan sen verran fiksu, ettei makaa molempien kanssa.
Nuukkapeni kirjoitti:
Tatuoidut naiset tippuu aina. Jennyn rinnat ovat kyllä upeat yli 30 vuotiaaksi.
Olisi hyvä jos ihan suoraan vaan sanottaisiin perustelu että jäivät ulkopuolelle niinkuin joka puolella, koska tatuoinnit.
Onhan Jennilläkin tatuointi
Vierailija kirjoitti:
Entä jos he ei harrasta seksiä? Ei monet aikuisetkaan ekalla yhteisellä yöpymiskerralla ala paneskelemaan. Luulisi Juhan olevan sen verran fiksu, ettei makaa molempien kanssa.
Ei vaikuta kovin fiksulta. Eiköhän pane kaikkia ketä vaan pystyy !
Miellyttävää olisi varmaan kattoa telkkarista valitsemansa naisen kanssa nyt jaksoja, joissa Juha paneskelee jotain muuta naista yön yli treffeillä. :D tai muutenkin, katsoa nyt tv'stä kun Juha puhuu "suurista tunteista", "kemian kohtaamisesta" ja "sielujen yhteensopivuudesta". Minä en kyllä tuohon hommaan pystyisi.
Suostuisitko alkaa tapailemaan Juhaa uudestaan, jos hän tajuaisi myöhemmin pudottaneensa väärän naisen?
Vierailija kirjoitti:
Suostuisitko alkaa tapailemaan Juhaa uudestaan, jos hän tajuaisi myöhemmin pudottaneensa väärän naisen?
En
Vierailija kirjoitti:
Ihan potentiaalinen skenaario tulevaisuutta ajatellen... Että bachelor tajuaakin ohjelman jälkeen, pari kuukautta tätä valintaansa tapailtuaan, että virhepä tuli valinnassa tehtyä.
Amerikan versiossahan se yksi asianajajabachelor valitsi ensin toisen naisen ja sitten After the final rose-jaksossa sanoi valinneensa väärin. Ja siinä ohjelmassa antoi pakit sille naiselle, kertoi toiselle että haluaakin hänet. Jonkin ajan kuluttua he menivät naimisiin.
Jennykö täällä on koko ajan itseään kehumassa ja hehkuttamassa? Aika läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Jennykö täällä on koko ajan itseään kehumassa ja hehkuttamassa? Aika läpinäkyvää.
Todennäköisesti.
Tai sitten joku vasta lähipiirissään lapsia saanut/lapsiperheellinen.
No suodaan tämä ilo heille, joku syyhän tähänkin käytökseen kai on.
Miksi on vaikea uskoa, että Jennyllä on myös faneja eikä vain hatereitä?
Näin itse omin silmin Juhan ja Ninan käsi kädessä Helsinki-Vantaalla. 😊
Rosemary kirjoitti:
Nina kyl tippu jo. Sori.
Rosemary kirjoitti:
Just just...
Satu on mun suosikki. Tosi symppis ja kaunis.
Ninahan on ihan fiksu, ei dissannut Jennya joka ei itse huomaa että uhan alla vetäytyy, ei vaan itse sitä huomaa vaan luulee tulleensa jätetyksi ulkopuolelle.