BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Saisivat tuotannon toimesta antaa meille palstalaisille jonkinlaisen tunnustuspalkinnon sarjan mainostamisesta ja kiinnostuksen herättämisestä! ;)
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jennillä on rumat kasvot ja noita-akan hiukset. Jenny on kaunis.
Jaa, mun mielestä juuri hiukset on parasta Jennissä! Enemmän häiritsee se rumanmallinen nenä ja epätasaiset hampaat. Jennyssä taas ulkonäköäkin enemmän häiritsee ne sen typerät maneerit ja kihertelevä pikkutytön feikkiääni.
Jenny on ihana! Yleensä liian pirteät ihmiset on musta rasittavia, mutta hän on juuri sopivalla tavalla aurinkoinen :D Ihanan tunteellinen ulospäinsuuntautuneesti, herkkä ja aito. Kaunis, mutta ei kauneuden massaan sulautuvasti, vaan persoonallisesti. Yleensä tykkään enemmän tummasta, mutta hän on kaunis vaaleana, eikä tummempi edes sopisi hänelle. Jotenkin sympaattinen yrittäessään tasapainoilla tunteidensa kanssa ja kyynelehtiessään vähän väliä :D Kiva kroppa ja peittää sitä välillä tyylikkäästi. Persoonallinen ja kaunis ääni, hallitsee hyvin kropan ja äänensä, puhetyyli on mukavan kuuloinen. Hyvä tyyli ja erityisesti kauniit silmät. Toivon vain että ei ole liian herkkä ja hyväuskoinen, tai saattaa vielä joutua pettymään pahasti. Toisaalta ihanaa, jos joku jaksaa olla :D
Vierailija kirjoitti:
Okei, kirjoitin ehkä vähän liian törkeästi ja lapsellisesti Jennistä. Anteeksi. Tarkoitin sanoa, että hänen kasvonpiirteensä ei ole minun mieleeni :D
Taitaa Jenni tippua seuraavassa jaksossa, jota Jenny varmaan jakson ennakossa itkee.. Sanoihan hän jo siinä aiemmin, että Satusta ei tunnu pääsevän millään eroon, joten mieluummin olisi varmaan toivonut Satun tippuvan ja Jennien olevan loppukaksikossa.
Saaps nähä, touhuileeko se Bätselori nyt sitten kaikkien kans yön yli kestävillä treffeillä ja tuodaanko ylipäänsä asiaa ilmi sarjassa..
Vai joukkopsykoosi... Miettikää nyt vähän. Naiset laitetaan asumaan selibaatissa ilman mahdollisuutta käytännössä edes nähdä muita miehiä. Bachelor vie heitä enemmän tai vähemmän ihaniin ja romanttisiin paikkoihin ja tulee iholle. Himoa se on eikä mitään muuta, ja sellaisena täysin luonnollista. Ihminen on seksuaalinen olento. Ja sama pätee tietysti bacheloriin. Kai siinä nyt alkaa halut herätä kun on jatkuvasti seksikkäästi pukeutuneiden, alttiiden naisten ympäröimänä.
Toivottavasti pitävät sänkypuuhat pois telkasta - yksityisasioita
Kuin kaksi marjaa! Inger ja Jenny.[/quote]
Hyvä bongaus! Kun katsoo aikuisen, vanhentuneen Ingerin kuvia, voi kuvitella miltä Jenny tulee vanhempana näyttämään.
Se ero kyllä on, että aikuisella Ingerillä näyttää olevan paremmat, tasaisemmat hampaat. Jennyn hampaat ovat enemmänkin tuota epätasaista jyrsijäosastoa. Ja maneerit tietty sen mukaan, kielen tuominen jatkuvasti huulille hampaiden eteen, itsensä hermostunut hipelöinti jne.[/quote]
Yhdennäköisyyden huomasin mutta Jenny on kyllä kaunis persoonallisella tavalla, Ingerissä tuota persoonallusuutta aste enemmän jonka vuoksi Jenny on kyllä oikeasti myös kaunis toisin kuin IN.
Outoa kuinka jotkut tuntuvat suhtautuvan vihaisesti kauneusleikkauksiin ja niissä käyneisiin naisiin :D Tuokin miten Ninasta on puhuttu täällä. Varmasti ollut kaunis jo ennen leikkauksia, mutta kun ulkonäköpaineet yhteiskunnassa ovat mitä ovat, niin en ihmettele, että monet niihin leikkauksiin "sortuu", eikä se ainakaan minua haittaa pätkääkään. Ehkä vähän surettaa. Mutta tehköön jokainen omalle ulkonäölle mitä haluaa. Miksi se teitä raivostuttaa?
Itse en menisi, eipä tosin ole ainakaan vielä mitään niin hirveän näköistä itsessäni ollut että tulisin edes kauneusleikkausta miettineeksi, mutta minun puolestani menköön muut jos haluaa. Ei se musta romuta koko ihmistä persoonallisuuksineen jos leikkauksessa käy :D
Vierailija kirjoitti:
Outoa kuinka jotkut tuntuvat suhtautuvan vihaisesti kauneusleikkauksiin ja niissä käyneisiin naisiin :D Tuokin miten Ninasta on puhuttu täällä. Varmasti ollut kaunis jo ennen leikkauksia, mutta kun ulkonäköpaineet yhteiskunnassa ovat mitä ovat, niin en ihmettele, että monet niihin leikkauksiin "sortuu", eikä se ainakaan minua haittaa pätkääkään. Ehkä vähän surettaa. Mutta tehköön jokainen omalle ulkonäölle mitä haluaa. Miksi se teitä raivostuttaa?
Itse en menisi, eipä tosin ole ainakaan vielä mitään niin hirveän näköistä itsessäni ollut että tulisin edes kauneusleikkausta miettineeksi, mutta minun puolestani menköön muut jos haluaa. Ei se musta romuta koko ihmistä persoonallisuuksineen jos leikkauksessa käy :D
No jaa, mutta jos menee tällaiseen ohjelmaan, niin arvostelulta ei voi välttyä. Eihän nämä ole frendejä, joita täällä haukutaan. Miksi ihmeessä muuten lähtivät leikkiin - onko joku houkutellut mukaan, halusivatko elämäänsä vaihtelua, nauttivatko esillä olosta vai onko ollut päähänpisto...
Joo, ja ulkonäköä ei saa mammojen mielestä haukkua. Paitsi silloin jos on upean näköinen kauneusleikkausten jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kauneusleikkauksissa, ihan pienissäkin, on riskejä kuten missä tahansa leikkauksessa. Mitään leikkauksia ei pitäisi tehdä ilman hyviä perusteita. Surullista, että kauneusihannetta yritetään leikkausten myötä viedä epärealistiseen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Jenni tippua seuraavassa jaksossa, jota Jenny varmaan jakson ennakossa itkee.. Sanoihan hän jo siinä aiemmin, että Satusta ei tunnu pääsevän millään eroon, joten mieluummin olisi varmaan toivonut Satun tippuvan ja Jennien olevan loppukaksikossa.
Saaps nähä, touhuileeko se Bätselori nyt sitten kaikkien kans yön yli kestävillä treffeillä ja tuodaanko ylipäänsä asiaa ilmi sarjassa..
Miksi ja mistä näin päättelet? Finaalikaksikkohan satavarmasti on turkulaiset Jenni ja Jenny.
Selvästihän pätkästä on luettavissa, että Jenni on kolmikosta saanut ruusun ensimmäisenä ja itkuinen Jenny ja Satu odottavat jännittyneinä kenelle se viimeinen ruusu menee. Ja toinen ruusu, tuskin ketään yllättää, tulee menemään Jennylle.
Saisko linkin ensi tiistain jaksoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaverinsa Jenni putoaa, kun haluaisi, että Satu putoaa.
Vaikea uskoa, että hän putoaisi noiden allastreffien jälkeen. En pidä hänestä, mutta toisaalta en pidä Juhastakaan, joten mielestäni fiksummat Jenni ja Satu ansaitsevat parempaa.
Mä olen nähnyt Jennyn ja Juhan yhdessä Töölön pienessä kahvilassa tällä viikolla, joten selvä juttu tämä.
Joo vois olla hyvinkin mahdollista, että ovat tavanneet töölöläisessä kahvilassa. Jenyyn instakuvan mukaan asuu ilmeisesti Töölössä.
Aika hyvin tytöt pystyvät bilettään yhdessä vaikka "hävisivät" Jennylle. Lähinnä siis Satu ja Jenni.
Telkku.comin mukaan 2 vikaa jaksoa + keskustelujakso tulee samana päivänä eli vajaa 2 vkon päästä ti 20-23 kunnon putki!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti pitävät sänkypuuhat pois telkasta - yksityisasioita
Saisko linkin coitukseen?
Hyi h...ti!! Katsoin noita Jennin & badsailorin treffejä. Ei siis kestänyt sitä että J on itsenäinen eikä mustasukkainen, Jennihän vihjaisi että b voisi itse asiassa olla mustis Jennin harrastuksesta niin eikös tää muka epäile Jennin sanoja eli kolahti pahasti se ettei oiskaan king of the bachelors universum!