Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti - rakastuin toiseen

Vierailija
15.03.2016 |

Mieheni petti minua netin seksiseurasivustoilla, ne viestit oli jotain niin oksettavaa. Yritti järjestää tapaamisia siinä onnistumatta..

Tästä on nyt noin 3 kuukautta. Olen pikkuhiljaa sinäaikana ruvennut rakastumaan erääseen miesystävääni - joka on vastannut tunteisiini.
Tuntuu niin surulliselta, että hän satutti niin että tuntuu ettei enää vain rakkaus riitä vaikka kuinka haluaisi..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa uuden rakkauden kanssa <3 <3

Vierailija
2/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtasi sinutkin sitten tämä jo niin jokapäiväinen mörkö :(

Mieli on maassa, mutta siitä se vähitellen elämä voittaa. Katteleppas ja kuuntele kevättä, jospa sullekin kohta se aurinko vielä paistaa :) iloista mieltä kaikesta kakasta huolimatta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa vaan. mies voi nyt sinkkuna metsästää pimpulaa niin paljon kun sielui sietää

Vierailija
4/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei voi olla totta! Minulla on menossa hyvin paljon samanlainen tarina. Uskomatonta :)

Vierailija
5/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko kysyä kuinka jäi mies kiinni tästä? Vaistositko ennakkoon mitään vai tuliko täytenä yllätyksenä?

Vierailija
6/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaistosin miehen pettämisen.Mies valehteli kirkkain silmin, mutta katseesta huomas aina kun valehteli. Näytti kuin ois paskonu housuun :D Aloin etsimään netistä hänen deittiprofiilejaan esim. sähköpostinimen perusteella ( jos sähköposti on reppu123@luukku.com, niin googletin reppu123), ja löysinkin lukuisia käyttäjiä. Oli yrittänyt ostaa Helsingistä aasialaiselta maksulliselta naiselta sylitanssia.

Nyt kun luen vanhoja viestejämme, huomaa selkeän eron nykyisiin viesteihin.. Vanhat viestit vaikuttivat jotenkin ylimielisiltä, ihan kuin olisin ollut vain yksi hänen naisistaan. Jotenkin se välinpitämättömyys ja kieliasu oli ihan erilainen.. Ihan uskomatonta, etten sillon huomannut sitä. Oli vaan olo, että joku ei ole nyt kohdillaan.

Naiset, luottakaa vaistoihinne!

Ap

Vierailija
7/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen voi rikkoa suhteen, ja usein ainakin pahat säröt tulee. Musta tuntuu, että teillä meni kerralla palasiksi. Mies pystyi kyllä arvaamaan seuraukset, ja silti teki mitä teki. Miksi sinun pitäisi yrittää rakentaa jotain tahallaan rikottua, jos ei siltä tunnu? Eteen päin vaan.

Moni snaoisi, ettei kannata ryhtyä heti mihinkään. Minä sanoisin, että anna mennä vaan jos siltä tuntuu. Mua ei ainakaan tehnyt ehjäksi mikään yksin nyhjääminen ja haavojen parantelu, vaan nimenomaan elämän jatkaminen. Mutta monet kyllä tarvitsee aikalisää. Mulla ei ollut tarvetta eritoten käsitellä mennyttä suhdetta.

Vierailija
8/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas mies ollut sulla!!! jätä se sika ja ota parempi tilalle, tommoselta saa vaan taudin!!!

Vierailija
9/9 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, nyt kun mainitsin, niin taudinkin häneltä sain.. En edes halua tietää keneltä mies sai sen.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi