BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=inger+nilsson&client=safari&hl=fi-fi&prm…
Kuin kaksi marjaa! Inger ja Jenny.
Hyvä bongaus! Kun katsoo aikuisen, vanhentuneen Ingerin kuvia, voi kuvitella miltä Jenny tulee vanhempana näyttämään.
Se ero kyllä on, että aikuisella Ingerillä näyttää olevan paremmat, tasaisemmat hampaat. Jennyn hampaat ovat enemmänkin tuota epätasaista jyrsijäosastoa. Ja maneerit tietty sen mukaan, kielen tuominen jatkuvasti huulille hampaiden eteen, itsensä hermostunut hipelöinti jne.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=Henry+saari&client=safari&hl=fi-fi&prmd=…
Ja Bachelorin kaksoisolento ....
Komppaan! :D
Vierailija kirjoitti:
Jos Panu Rajalaa, erittäin akateemisesti sivistynyttä barcheloria olisi pyydetty tähän ohjelmaan, olisi varmasti ilosta kiljuen lähtenyt mukaan
Panu ei ole poikamies :(
Ihme kyllä toisaalta, että Juha tiputti Ninan ennen yönylitreffejä. Koska kyllä kaverit ois kadehtinu ja ego saanu pönkitystä, jos ois ihan telkkarissa näytetty, että kävi sitä jyystää ;)
Vitsi tää keskustelu täällä hakkaa itse ohjelman! Mahtavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Panu Rajalaa, erittäin akateemisesti sivistynyttä barcheloria olisi pyydetty tähän ohjelmaan, olisi varmasti ilosta kiljuen lähtenyt mukaan
Panu ei ole poikamies :(
Aijaa. . Jossain lehdessä oli otsikko, että olis valmis kokeilevampaan seksiin.
Ihan vaan sillä tää kommentti, ettei se koulutus välttämättä sivistyksestä kerro
Se Nina on ilkeä ja se vaalea on ihana.
Vierailija kirjoitti:
https://www.google.fi/search?q=inger+nilsson&client=safari&hl=fi-fi&prm…
Kuin kaksi marjaa! Inger ja Jenny.
No ei yhtään samannäköinen!!
Vierailija kirjoitti:
Satu joutuu ekana yölliseen panoreissuun ja sitten ruususeremonian kautta veks.
Satu on noista fiksuin ja lyön vetoa ettei yön yli treffeillä anna. Jenny antaa koska on jo tapaillut Juhaa pitempää tai sitten pelkää muuten tippuvansa. Jennikin antaa, koska pelkää että Juha ei ole varma hänen tunteistaan. Näin se menee.
Odotan tätä keskustelujaksoa innolla jo 14.5.!!
"Bachelor Suomi - tilinteko. Bachelor Suomi huipentuu erikoisjaksoon, jossa puheenvuoron saavat naiset. Tunteet nousevat pintaan eikä kyyneliltä vältytä, kun kymmenen Etelä-Afrikkaan valittua naista käy yhdessä läpi ikimuistoista matkaa. Kaikilla on mahdollisuus puhua suunsa puhtaaksi, ja tunnelmaa kiristää ennennäkemätön videomateriaali."
JEE!! Kuronen vetää ja sehän tahallaan oikeen ärsyttää noita pimatsuja ja Jenny on valittu tai ei, mutta sehän tulee oleen niin mustis kun näytetään ennennäkemätöntä videomateriaalia, jossa Juha jyystää toista pimatsua yön yli treffeillä ja lääppii kaikkia muijia =D =D En kestä =D =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Satu on noista fiksuin ja lyön vetoa ettei yön yli treffeillä anna. Jenny antaa koska on jo tapaillut Juhaa pitempää tai sitten pelkää muuten tippuvansa. Jennikin antaa, koska pelkää että Juha ei ole varma hänen tunteistaan. Näin se menee.
Telkku.comin jaksoesittelyjen mukaan yksi tippuu vielä ennen yön yli treffejä eli vain kaksi menossa niille?
Itse tykkäsin sannasta. Jotain lempeää hänen olemuksessaan. Hymy ja silmät, kypsät kommentit. Pitkä miinus tatuoinnesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Telkku.comin jaksoesittelyjen mukaan yksi tippuu vielä ennen yön yli treffejä eli vain kaksi menossa niille?
Se on ihan hyvä, ois niin noloo jos jyystäis kolmee eri muijaa peräkkäisinä yönä! =D
Vierailija kirjoitti:
Odotan tätä keskustelujaksoa innolla jo 14.5.!!
"Bachelor Suomi - tilinteko. Bachelor Suomi huipentuu erikoisjaksoon, jossa puheenvuoron saavat naiset. Tunteet nousevat pintaan eikä kyyneliltä vältytä, kun kymmenen Etelä-Afrikkaan valittua naista käy yhdessä läpi ikimuistoista matkaa. Kaikilla on mahdollisuus puhua suunsa puhtaaksi, ja tunnelmaa kiristää ennennäkemätön videomateriaali."
JEE!! Kuronen vetää ja sehän tahallaan oikeen ärsyttää noita pimatsuja ja Jenny on valittu tai ei, mutta sehän tulee oleen niin mustis kun näytetään ennennäkemätöntä videomateriaalia, jossa Juha jyystää toista pimatsua yön yli treffeillä ja lääppii kaikkia muijia =D =D En kestä =D =D
Ei kannattane innostua, eipä varmaan ole mitään erityistä odottamista.
Tuotanto vaan taas hehkuttaa turhia ja yrittää raapia draamaa tyhjästä tekstin muotoon. Ihan sama juttu noiden jaksokuvaustenkin kanssa: todellisuushan on lopulta ollut aina ihan muuta kuin tekstit ovat antaneet odottaa.
Eiköhän kaikki naiset ole heränneet jo pahasta Afrikan unestaan ja ymmärtäneet että kiinnostus bacheloria kohtaan oli enemmänkin joukkopsykoosia kuin oikeaa ihastumista. Ovat ehkä enemmänkin helpottuneita, etteivät joutuneet ikäkriisisen isipoikamiehen valitsemiksi. Erityisesti ne, jotka pääsivät pois jo alkuvaiheessa eivätkä "nolanneet" itseään julkisessa televisio-ohjelmassa tätä enempää.
Tää keskustelu on melkein jopa parempaa viihdettä kun itse ohjelma. Kiitos tästä, menee työpäivä rattoisasti tätä ketjua lukiessa !
Mua hävettää/ärsyttää/naurattaa ja ihmetyttää miten olen jäänyt koukkuun tähän sarjaan ja varsinkin tähän ketjuun! :O
Vierailija kirjoitti:
Mua hävettää/ärsyttää/naurattaa ja ihmetyttää miten olen jäänyt koukkuun tähän sarjaan ja varsinkin tähän ketjuun! :O
Ihan rehellisesti sanottuna, enemmän mä tähän ketjuun olen koulussa kuin koko tönkköön sarjaan. Parempaa viihdettä tää "verbaalinen ilotulitus" on! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rehellisesti sanottuna, enemmän mä tähän ketjuun olen koulussa kuin koko tönkköön sarjaan. Parempaa viihdettä tää "verbaalinen ilotulitus" on! :D
Joudun katsomaan sarjaa, jotta pysyisin kärryillä tässä ketjussa. :D
Muuten en varmaan ainakaan kaikkia jaksoja viitsisi katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Sama! Olen asunut ulkomailla melkein 10v ja aloin katsomaan/lukemaan kun huomasin että yksi tytöistä on vanha tuttu. En ole katsonut suomalaisia ohjelmia vuosiin. Nyt olen koukussa kumpaakin sekä ohjelmaan että tähän keskusteluun Haha
Se Nina olis superkaunia, jos ei pilaisi itseään noilla kauneuskäsittelyillä.