BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Juha ei valitse Ninaa koska Nina on liikaa Juhan kaltainen, kontrollia haluava ja voimakastahtoinen tyyppi, arjesta saattaisi tulla yhtä riitelyä
Spoilatkaapa vähän, jos uusi jakso tulee ruutu+:lle!
Mitä Jenny kertoo?
Jenny on aika epävarma, mutta kaiken pitäisi mennä kuten hän haluaa.
No eihän Juha mitään vaimoa hae, tää ohjelmahan on vaan tuollaisen ihmistyypin unelma. Naiset kilpailee hänestä, unelmien poikamiehestä. Saa olla telkkarissa, saa mainosta, ihailu pönkittää ylisuurta egoa. Oksettaa tuon puheet. Ei kestä valitusta eikä jaksa selvittää mitään asioita, varmistelee vaan että ethän oo heikko ja herkkä, olethan varmasti itsevarma ja rohkea niin että pystyn katsomaan sua ylöspäin. Yök ja yök. Naisille varmaan maksettu että pysyis mukana loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Ninan tissit lähikuvassa
Mua säälitti. Toinen yrittää päteä hyvänä kokkaajana ja kamerat kuvaa hänen rintavakoaan jota ei voine sanoa kovin kauniiksi kuvakulmaksi hänen kohdallaan.
En kestä tuota Juhaa... Etsii naista joka antaa tulevaisuudessa luvan hänen flirttailuilleen "työkontaktien" kanssa ja mitä tahansa huomiota hän tuleekaan toisille naisille antamaan, niin mustasukkainen ei saa missään nimessä olla. Juhan hokema "vahvuus ja terve itsetunto" on tätä muiden naisten iskuyritysten kestämistä. Kovat luulot äijällä itsestään!
Näyttää ihan studiolta, hassu valaistus :D Mut joo jos noiden treffien jälkeen valitsis jonku toisen ni joopajoo. Vähä liian selvää jo :D
Oisin kyllä itse lähtenyt käveleen jo aikaa sitten. Siis kuka ukko puhuu naisille: "haluan vahvan naisen, jota voin katsoa ylöspäin." Mitä tuo oikein etsii? Ihmisiähän tässä ollaan, eikä jumalia. Pelottava ukko.
Ei vissii tullu viesti mut siis Nina tippuu seuraavassa jaksossa
Jenny sai ruusun niiden deiteillä mut Juha käski pitää salassa sen sinne ruususeremoniaan asti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ninan tissit lähikuvassa
Mua säälitti. Toinen yrittää päteä hyvänä kokkaajana ja kamerat kuvaa hänen rintavakoaan jota ei voine sanoa kovin kauniiksi kuvakulmaksi hänen kohdallaan.
Niin, miksi ihmeessä tällaista. Yllätyin tästä kuvauksesta. Todella mautonta!
Jenny sai treffeillä ruusun. Juha pyysi pitään salaisuutena ennen seremoniaa...
Jotenkii toi Juha oli todella ällöttävö tuolla poreammeessa. Piti kelata nopeesti se kohta ohi ku ei pystyny katsoo
Vierailija kirjoitti:
Oisin kyllä itse lähtenyt käveleen jo aikaa sitten. Siis kuka ukko puhuu naisille: "haluan vahvan naisen, jota voin katsoa ylöspäin." Mitä tuo oikein etsii? Ihmisiähän tässä ollaan, eikä jumalia. Pelottava ukko.
Mun mielestä Satu on pari kertaa kattonut Juhaa ilmeellä "mitä vittua sää sössötät". Varmaan nähnyt Juhan puheiden läpi
Kaamean oloinen tämä bachelor. On varmaan leppoisa niin kauan kun kaikki menee ihan tarkalleen just niin kuin hän haluaa. Ja minä vaadin sitä ja tätä. En usko yhtään, että haluaa mitään vahvaa naista... kilahtaa heti, jos daami edes yrittää aloittaa keskustelun väärästä aiheesta tai muuten väärin. Kamalalla tavalla puhuu näistä naisista, jaiks.
Kelle muka uppoaa itsekorostus hyvänä itsetuntona? Minusta se kielii enemmän epävarmuudesta.
Tää yksi creepy show :o mies on niin ällö että se ja Nina (naisista ällöin) ansaitsisivat toisensa.
Jotenkin tosi yllättävää jos Nina tippui.. Odotin et Jenni ois tippunu, kun Juha niin hoki sitä taian loppumistaki.
Upean näköinen Jenny tuossa meikissä ja kampauksessa ja puvussa lopussa.