BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Tulis nyt edes kunnon kissatappelu.
ihana rusketus satulla. muuta kateutta herättävää tässä ohjelmassa ei ookaan.
Siis on kyllä aikamoinen ohjelma, mikä porukka :D Siis jännä kyllä nähä että kehen noista _rakastui_ tuolla. Toivoisin että Satuun, se on oikeastaan ainoa noista naisista joka vaikuttaa ihan mukavalta. Nuo muut on vaan jotenkin äääää.
alkuun en pitänyt niinasta yhtään, mutta ajan myötä vaikuttaa kaikista järkevimmältä (tuosta sakista). eroaa edukseen noista lässyttäjistä.
Mahdetaanko enää julkaista, mulla ei ainakaan näy!
Nina on ihana. Fiksu, kaunis ja itsevarma. Varmasti olisi hyvä morsian Juhalle.
Nuo muut tosiaan kikattelevia pissiksiä. .Tuo Jenny suorastaan raivostuttaa. Tosi törkeetä käytöstä Ninaa kohtaan. Kateus.
Vierailija kirjoitti:
Juha vaikuttaa just niin kusipäältä kuin alunperin aattelinki. Tollanen ottaa vierelleen heikomman, alistujan joka myötäilee ja pitää miestään jalustalla. Koska vaihtoehtoja ei ole.
Vaikutti aluksi ok:lta, nyt lähinnä pelleltä
Mä en tykkää tosta jennystä yhtään... Huomaa kyllä, että se on jollain tapaa kateellinen ja pitää uhkana ninaa..
Mä enä en malttaa odottaa, pitää tilaa se ruutu +
Nimimerkki,
TEAM Jenny
Huh, kyllä on Nina pikkasen täynnä itseään. Hyvä että on itsevarma, mutta tuo itsekehu menee jo yli. En varmaan jaksaisi tuollaisen ihmisen seuraa kauaa.
SPOILAUSVAROITUS
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Nina tippuu.
Toi Nina on todella ärsyttävä, ylimielisen oloinen ja vastenmielinen jotenkin. Toivottavasti ei voita. Just sellainen joka ei kestä mitään kritiikkiä.
Vierailija kirjoitti:
ihana rusketus satulla. muuta kateutta herättävää tässä ohjelmassa ei ookaan.
Rusketus? Punotus?
Vierailija kirjoitti:
Tunteisiin
Menikö sullakin ;)
Vierailija kirjoitti:
Mä en tykkää tosta jennystä yhtään... Huomaa kyllä, että se on jollain tapaa kateellinen ja pitää uhkana ninaa..
Eli tuossa tilanteessa ei saisi tuntea mitään?
Mun mielestä Juha osoittaa harvinaisia, edes vähän aitoja reaktioitaan lähinnä ollessaan Jennyn kanssa - esim. tuossa kokkailukohtauksessa jotenkin kattoi Jennyä ihastuneesti, kun ne heitti läppää. Muuten on täysin tyhjä kuori.