Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
1541/3093 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vois päätellä että Satusta ja Jennystä se on nyt ihan varma. Mä luulen että Jenni tippuu seuraavassa jaksossa. Uusimman ruutu plussan jakson lopussa näytettiin, että joku menee yön yli treffeille. Luulen että Satu?

Vierailija
1542/3093 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa amerikan bacheloroissa ollut yhtä ällöjä nuo poikamiehet?

Pääasiassa ei, jotkut ovat kyllä olleet ällöjä ja kamaliakin, mutta ei kukaan ole kyllä ollut verrattavissa tuohon Juhaan. Ainakin ne Amerikan kamalatkin bachelorit ovat olleet jollain tapaa viihdyttäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/3093 |
26.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opas tsekkas Satun tissit

Siis mitkä tissit? Tarkotatko noita älyttömiä toppauksia, mitä on Sadun kaikissa bikineissä? ;)

Sadun alavartalo on upea. Pitkät hoikat sääret, kapea lantio ja pyöreä peppu. Mutta ylävartalo outo, kun iso maha eikä tissejä ollenkaan. Kaikkee ei voi saada. Jokaisessa vartalomallissa on huonot puolensa.

Vierailija
1544/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noissa amerikan bacheloroissa ollut yhtä ällöjä nuo poikamiehet?

Suomalaista miestä vähemmän 'ällöä' saa etsiä... ehkä joku munkki jossain Tiibetissä saattaa olla vähemmän 'ällö'. Voivoi naisia kun eivät osaa arvostaa maailmanlaajuisesti ainutlaatuisuutta lähentelevää suomalaisen miehen suoruutta, aitoutta, vehkeilemättömyyttä, uskollisuutta jne. Katolilaisilla papeilla on enemmän peliä ja suuremmat luulot kuin suomalaisella (peli)miehellä.

Vierailija
1545/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli vois päätellä että Satusta ja Jennystä se on nyt ihan varma. Mä luulen että Jenni tippuu seuraavassa jaksossa. Uusimman ruutu plussan jakson lopussa näytettiin, että joku menee yön yli treffeille. Luulen että Satu?

Joo luulen kans, että Satu. Koska Juha moneen kertaan selittänyt miten tuntee fyysistä vetoa siihen. Yön jälkeen Satu tippuu. Nythän Juha mietti tippujaa Ninan ja Sadun välillä ymmärtääkseni...

Vierailija
1546/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvahan itse kertoi, että voittaja on tumma kaunotar? Eli Jenni jos Nina tippui.

Vierailija
1547/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh autocorrect! Juha kertoi radiossa.

Vierailija
1548/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juha ei valitse Ninaa koska Nina on liikaa Juhan kaltainen, kontrollia haluava ja voimakastahtoinen tyyppi, arjesta saattaisi tulla yhtä riitelyä

Nina on todella kovapintaisen oloinen nainen, pehmeyttä ei tuollaisesta näytä löytyvän. Puhuu itsevarmuudesta, minusta vaikuttaa kuitenkin enemmän sellaiselta joka kävelee muut kumoon. Onko se itsevarmuutta. Jos tässä tosissaan etsittäisiin äitipuolta lapsille, niin ottaisitteko tuollaisen? No, siinä lapset oppisivat rivissä käskynjakoihin. Hui, ihan pelottaa tuo nainen.

Vierailija
1549/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

P kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo luulen kans, että Satu. Koska Juha moneen kertaan selittänyt miten tuntee fyysistä vetoa siihen. Yön jälkeen Satu tippuu. Nythän Juha mietti tippujaa Ninan ja Sadun välillä ymmärtääkseni...

Saru ressu on vähän nuori eikä varmaan maailman lukenein, hauskaa voi pitää, mutta miten paljon aikuisempi jaksaisi tuolleista kaunista mutta hieman tyhjäpäistä nuorta - korjaan, kyllähän monet miehet sellaisen toisella kierroksella itselleen etsivät.

Vierailija
1550/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisen kivireen saa Juha vedettäväkseen jos valitsee hysteerisen ja epävarman Jennyn. Poikamies on kertonut haluavansa itsevarman, ei-omistushaluisen, ei-mustasukkaisen naisen. Miksi ihmeessä hän valitsisi naisista juuri sen, joka on tuon listan vastakohta? Puheet ja teot ei nyt jotenkin kohtaa?

Mielenkiintoistahan tässä kaikessa olisi jos tyyppi ei kaiken deittailun jälkeen valitsisikaan Jennyä. Saattaisipa morsian kokea itsensä hieman petetyksi, nolatuksi ja huijatuksi?

Vierailija
1551/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo pätselör tuntuu vievän kaikkia naisia noin helposti, jokainen uskoo ja/tai toivoo olevansa se oikea. Ja ei muka pysty valitsemaan, joko kauheaa valehtelua tai mies on moniavioisuuteen luotu. 

Vierailija
1552/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvelin että Nina tippuu, koska Juhahan sanoi heidän treffien lopussa että niin kuin olisi ystävän kanssa treffeillä

Vierailija
1553/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvahan itse kertoi, että voittaja on tumma kaunotar? Eli Jenni jos Nina tippui.

Onko siis varmasti puhunut voittajasta? Koska jos se pitää paikkansa, niin nämä viimeset jaksothan Ninan tippumisen jälkeen ovat sitten turhia..

Vierailija
1554/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei Juha oo sanonut missään, että voittaja ois tumma kaunotar. Juhalta kysyttiin pikakysymyksiä: tissit vai perse, tumma vai vaalea jne. Näihin vastasi yleisellä tasolla perse ja tumma. Ei se liity tähän valintaan mitenkään. Ja Juhahan saattoi tahallaan sanoa tumma, jos voittaja onkin vaalea. Eihän se saa tuotannollisia asioita paljastaa.

Ja voitte unohtaa noi spekulaatiot että tytöt pitäis somessa yhteyttä kisan aikana/ennen. Noista ollaan tosi tiukkoja tuotannossa, ainakin jenkeissä. Missä välissä livautat numeron,kun kamerat kuvaa koko ajan?? Ja tuskin sukunimiä on kerrottu, että voisi etsiä numeron muualta.

Vierailija
1555/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Jenny puhui siitä, kuinka normaalisti, jos tapaa jonkun, haluaa koko ajan viestitellä tai laittaa whatsuppia, mutta tuolla tilanne oli eri, kun yhteyttä ei voinut pitää. Piti vain odottaa aina seuraavia treffejä ja tapailu oli siinä mielessä vanhanaikaisempaa ja perinteisempää.

Mutta kyllä mullakin tuli eilistä poreammesessiota katsellessa tunne, että Jenny ja Juha on tavanneet salaa ennen Etelä-Afrikan reissua. "Se, mitä meidän välillä on, on vaan sun ja mun juttu.": tuli aika painokkaasti Juhalta.. Mutta oli niitä silti niin suloista katsella yhdessä, koska selvästi molemmat on toooosi ihastuneita. Koittavat ehkä vielä hieman hillitä itseään kameroiden edessä, ettei loppuratkaisu paljastuisi ennen aikojaan.

Saapas nähä, kuka nyt vielä tippuu ja ketkä kaksi pääsevät yön yli treffeille ja kumpi ensin. Jenny on varmasti toinen..

Vierailija
1556/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo pätselör tuntuu vievän kaikkia naisia noin helposti, jokainen uskoo ja/tai toivoo olevansa se oikea. Ja ei muka pysty valitsemaan, joko kauheaa valehtelua tai mies on moniavioisuuteen luotu. 

Kauppamiehiä. Noinhan se pitää tehdä: kontakti asiakkaaseen, anna sen tuntea olevansa kaiken huomiosi keskipiste. Tuolta mieheltä ostaisit käytetyn auton vaikket sellaista tarvitsisikaan ;)

Vierailija
1557/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ninan tissit lähikuvassa

Mua säälitti.  Toinen yrittää päteä hyvänä kokkaajana ja kamerat kuvaa  hänen rintavakoaan jota ei voine sanoa kovin kauniiksi kuvakulmaksi   hänen kohdallaan.   

Niin, miksi ihmeessä tällaista. Yllätyin tästä kuvauksesta. Todella mautonta!

Jos nainen ottaa suhteettoman suuret silikonit, niin eiköhän ne ole sitä varten että niillä haetaan huomiota. Ninakin yrittää tuoda luonnottoman näköisiä tekotissejään koko ajan esiin. 

Eipä vedonnut kumirinnat bacheloriin. Nämä tehdyn "kauneuden" naiset vetoaa enemmän siihen white trash- osastoon, kuten miesstrippareihin.

Vierailija
1558/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny ja Satu on finaalikaksikko. Tarkoitti siis Jenniä ja Ninaa se, kun kertoi ettei ole kahden tunteista varma.

Jenni tippuu siis seuraavaksi.  Jenny voittaa. Tämä on mun veikkaus.

Vierailija
1559/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihan selvä juttu tuo Jenny-Nina-kina. Näkeekö joku Ninan tosiaan lohduttamassa? :D Lohduttamiseen puettua epävarmuuden luontia ja piikittelyä. Jennykin selvästi ensin luuli että Nina olisi hyväntahtoinen, mutta kun aloitti jatkuvan jankkaamisen kuinka oli hänelle sopivat treffit ja Jenny raukka tunsi itsensä NIIN EPÄVARMAKSI JA ULKOPUOLISEKSI, korjasi/väitti että ei ollut, johon Nina vielä jatkaa että no mutta kun sanoit... Huoh!

Vierailija
1560/3093 |
27.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin Jenny olisi epävarma ja mustasukkainen? Minusta ennemmin aito ja tunteellinen/herkkä. Ei ihmiset aina sano sitä mitä todella ovat, vaan sitä minkä kuvan haluavat itsestään antaa. Jenni sanoo itseään itsenäiseksi ja itsevarmaksi, voi olla, mutta enpä ole ohjelman perusteella sitä nähnyt tai ollut näkemättä. Nina taas... Vaikuttaa etäiseltä, jopa vähän kylmältä. Ehkä jopa vähän estyneeltä, tai sitten tuommoinen asiallisuus jne vain kuuluu luonteenpiirteisiin.

Minusta Jenny on ihanan herkkä ja juuri aito. Ei esitä mitään. On ehkä vähän hömelö ja jopa naiivi, mutta hänen iloisuutta on kiva katsella! Näyttää tunteensa ulospäin, eikä se musta tee hänestä epävarmaa tai ripustautuvaa... Nuo Jennyn tunteet on varmasti monelle muullekin tuttuja tunteita tuolla, joita eivät vain näytä tuntevansa. Mä tykkään Jennystä!