Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
1341/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naisten somekäyttäytyminen on jo paljastanut voittajan: se on Satu.

Väitettä tukevat seuraavat somehavainnot:

1. Satun äiti tykkäilee facessa kaikista Pätselööri-päivityksistä

2. Jennyn instan mukaan Jenny, Sanna ja Satu käyvät yhdessä bilettämässä ja hengaavat paljon yhdessä

3. Nina on tilittänyt katkerasti blogissaan, ei olisi kirjoittanut noin jos olisi voittaja

Sorry, korjaus edelliseen: siis Jenny, Jenni ja Sanna bilettävät yhdessä

Vierailija
1342/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2. Jennyn instan mukaan Jenny, Sanna ja Satu käyvät yhdessä bilettämässä ja hengaavat paljon yhdessä

3. Nina on tilittänyt katkerasti blogissaan, ei olisi kirjoittanut noin jos olisi voittaja

Turkulaiskolmikon lisäksi myös Nina, Jenny ja Satu ovat bilettäneet yhdessä. Mitä tuo yhdessä bilettäminen muka mielestäsi paljastaa?! Ööö...ei mitään?

https://www.instagram.com/p/BDqp9GQkFk0/?taken-by=ninaioanna&hl=fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1343/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkulaiskolmikon lisäksi myös Nina, Jenny ja Satu ovat bilettäneet yhdessä. Mitä tuo yhdessä bilettäminen muka mielestäsi paljastaa?! Ööö...ei mitään?

https://www.instagram.com/p/BDqp9GQkFk0/?taken-by=ninaioanna&hl=fi

Tuo kolmikko muuten on varmaan se finaalikolmikko. Eli Nina, Jenny ja Satu.

Ja Jenni siis tippuu nelikosta ensimmäisenä. Todennäköisesti bachelor saivartelee tekosyyksi jonkinlaisen epämääräisen "jäin kaipaamaan sitä vahvaa, rohkeaa Jenniä".

Vierailija
1344/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu vaikuttaa tuotannon sukulaistytölle joka kertoo mitä talossa tapahtuu ja on rauhantekijänä. On saanut varmaan palkkaa siitä et pysyy muka ihastuneena mut on alusta lähtien tiennyt ettei ole tunteita... Mun mielestä Satulla ei oo fiiliksiä. Semmosta fraasien toistelua vaa ja ei ota nii paineita ja pysyy sivussa tyttöjen kinoista. Muut on kyl ihastunut... Jenny varmaan eniten. Näkee sen katseista miten kattelee Juhaa. Jotenkin en näe heillä kyl tulevaisuutta. Liian isot saappaat Jennyllä joita nyt jo yrittää täyttää ja esittää muuta kuin on... Ja selkeesti matkii jo Jn exää instasta päätellen. Se on aina huono merkki jos rupee yrittää olee sellane ku ex tai sellanen ku mies vois haluta...

Vierailija
1345/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä vähän samoilla linjoilla. Jenny vaikuttaa eniten kiinnostuneelta ja siltä, että on aitoja tunteita. Mutta toisaalta hän on myös varsin kilpailuhenkinen ja itsekin kertoi, että on ihastunut siihen tunteeseen, joka tulee Juhan seurassa. Sehän ei ole sama kuin ihastua toiseen ihmiseen. Eipä noin lyhyessä ajassa tietty kovin syvälle tunteisiin ehdikään.

Satu on tosi maanläheinen ja rauhallinen, onko liian tavallinen Juhalle? Ei tosiaan suuria tunteita anna ulospäin, mutta sehän voi olla luonnekysymys. Nina vaikuttaa jotenkin siltä, että hän esiintyy tai esittää, toisaalta se voi olla ihan itsesuojelua, ei tuollaisessa ohjelmassa tarvitse sisintään paljastaa. Vähän hämmentää se melkein sukua julkkikselle tausta, että hakeeko vain tunnettuutta ja buustia firmalleen ja itselleen. Toivottavasti saa kunnon palkkaa ;)

Jenni on itsevarmempi kuin Juha ja löytää kyllä varmasti paremman. Juha ei tosiaan vaikuttanut siltä, että hänelle on ok jos Jenni reissaa parin miehen kanssa kisamatkoilla. Juha haluaa loistaa ja olla valokiilassa, kaipaa rinnalleen naisen, joka nostaa häntä, mutta ei nouse itse.

On tää kyllä uskomatonta, että vaikka järjellä tietää ison osan sarjasta olevan tekemällä tehtyä ja suunniteltua, roolitettuakin, silti tää jaksaa kiinnostaa. Eri persoonatyypit ja ihmissuhdekuviot ovat mielenkiintoisia seurata. Hyvin tehty sarja.

Vierailija
1346/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon että Jenny voittaa! Juha ja Jenny olivat molemmat ulkomailla sarjan alettua ja muutenkin tuntuu että heillä on vahvin yhteys. Ja uskon että muut tytöt pystyvät kaveeraamaan sarjan jälkeen voittajan kanssa, mutta uskoisin että Jennylle tämä olisi vaikeaa jos vaikka Sanna olisi voittanut. Eli ei yllätä että naiset ovat instan mukaan ystäviä :)

Juha on alusta asti toppuutellut Ninaa tämän puhuessa heistä kuin mistäkin vuosisadan rakastavaisista. Jennin kanssa taika on kadonnut ja vaikka Satun kanssa homma pelittää, on Satu todella nuori ja ei ehkä kuitenkaan niin kiinnostunut Juhasta kuin muut.

Kiinnostaa kyllä tietää mistä Jenny puhui ens viikon jakson klipissä. Tuskin pelkistä suudelmista, oisko viettänyt yön juhon kans ilman että oli etukäteen ilmoitetut yönylitreffit? Kun olivat paljussa jotka tuskin oli ryhmätreffit. Tuskin sentään tarkoitti sitä että oisivat Juhan kans tavanneet jo ennen ohjelmaa, vaikka uskoisin että oikeasti ovatkin tavanneet. Tuo vaan varmaan rikkoisi ohjelman sääntöjä...

Vierailija
1347/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

BS seuraaja kirjoitti:

Satu vaikuttaa tuotannon sukulaistytölle joka kertoo mitä talossa tapahtuu ja on rauhantekijänä. On saanut varmaan palkkaa siitä et pysyy muka ihastuneena mut on alusta lähtien tiennyt ettei ole tunteita... Mun mielestä Satulla ei oo fiiliksiä. Semmosta fraasien toistelua vaa ja ei ota nii paineita ja pysyy sivussa tyttöjen kinoista. Muut on kyl ihastunut... Jenny varmaan eniten. Näkee sen katseista miten kattelee Juhaa. Jotenkin en näe heillä kyl tulevaisuutta. Liian isot saappaat Jennyllä joita nyt jo yrittää täyttää ja esittää muuta kuin on... Ja selkeesti matkii jo Jn exää instasta päätellen. Se on aina huono merkki jos rupee yrittää olee sellane ku ex tai sellanen ku mies vois haluta...

Miten ihmeessä instan mukaan matkisi exää? Eihän exää ole missään julkaistu. Taitaa olla joku exän ystävä tai sukulainen, joka näin kuvittelee.

Vierailija
1348/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis moni ihmettelee täällä että miten kaikki naiset voivat ihastua pätselöriin, niin tota jos ite lähtisin tonne KILPAILEMAAN niin vaikkei pätselöri ihan nappiin olis mun makuun niin kyllä mä ottaisin ilon irti niin pitkälle ku voisin ja uskon että myös Nina on tällä perusteella edelleen mukana. Ei ole mitenkään superinnoissaan tai ihastunut mutta on mukana koska vetoaa Juhaan ulkonäöllisesti ja on sopivan tasainen luonteeltaan.

Ja btw Satu on kyllä mun suosikki nyt, Jenny on turhan dramaq.

Vierailija
1349/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo katsonu sarjaa mutta seurannu tätä keskustelua jonkun verran, ja nyt on pakko kysyä; onko Juha todella sanonut että tahtoo naisen "jota muut naiset kadehtivat"???

Kuka noin kieroutuneesti ajattelee??

Vierailija
1350/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis moni ihmettelee täällä että miten kaikki naiset voivat ihastua pätselöriin, niin tota jos ite lähtisin tonne KILPAILEMAAN niin vaikkei pätselöri ihan nappiin olis mun makuun niin kyllä mä ottaisin ilon irti niin pitkälle ku voisin ja uskon että myös Nina on tällä perusteella edelleen mukana. Ei ole mitenkään superinnoissaan tai ihastunut mutta on mukana koska vetoaa Juhaan ulkonäöllisesti ja on sopivan tasainen luonteeltaan.

Kilpailemaan joo ja ilo irti matkasta. Kyllä, nämä ymmärrän oikein hyvin.

Mutta että kyynelehditään, stressataan, ollaan pahoillaan toisten treffeistä, äksyillään muille... Siis aikuiset naiset!

Ja "palkintona" ryppyinen, keski-ikäinen, punakka ukko, jolla on entisen elämänsä velvollisuudet for the rest of his life. Ei tuo nyt nyt NIIN hyvä saalis ole Suomenkaan mittakaavassa, että itseään kannattaa julkisesti nolata.

Onneksi edes Satu ja Nina ovat tämän tajunneet!

Vierailija
1351/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilpailemaan joo ja ilo irti matkasta. Kyllä, nämä ymmärrän oikein hyvin.

Mutta että kyynelehditään, stressataan, ollaan pahoillaan toisten treffeistä, äksyillään muille... Siis aikuiset naiset!

Ja "palkintona" ryppyinen, keski-ikäinen, punakka ukko, jolla on entisen elämänsä velvollisuudet for the rest of his life. Ei tuo nyt nyt NIIN hyvä saalis ole Suomenkaan mittakaavassa, että itseään kannattaa julkisesti nolata.

Onneksi edes Satu ja Nina ovat tämän tajunneet!

Sitäpä juuri tuossa totesinkin. Joku Jenny saattaa olla ihastunut oikeasti, kenties on vaan helposti vietävissä myös noin yleensä. Tykkää kehuista ja huomiosta ja luulee että on silloin ainoa oikea. Satullakin ehkä on jotain kiinnostusta mutta terve itsetunto eikä hänen tarvitse tehdä itsestään numeroa tai esittää mitään muuta kuin on. Nina taas selkeästi vaan pelaa. Nauttii huomiosta ja saa sitä, on mukana ulkonäkönsä takia, ei välttämättä luonteen. Pysyy koko ajan aika tasaisena, pitää pätselöriä varmasti ihan komeana mutta en usko kokee sen suurempaa tunneskaalaa.

Vierailija
1352/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja "palkintona" ryppyinen, keski-ikäinen, punakka ukko

:D :D :D

Vierailija
1353/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenköhän mahdollisesti mustasukkainen valittu kestäisi sitä, että joutuisi väkisin jossain vaiheessa olemaan tekemisissä Juhan exän kanssa. Esim. kun lapset tuodaan Juhalle, lasten synttärit tms...

Vierailija
1354/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän mahdollisesti mustasukkainen valittu kestäisi sitä, että joutuisi väkisin jossain vaiheessa olemaan tekemisissä Juhan exän kanssa. Esim. kun lapset tuodaan Juhalle, lasten synttärit tms...

Jep.

Ex ja erilaiset yhteisiin lapsiin liittyvät velvollisuudet. Lasten tärkeys. Ajankäyttö.

On helppo sanoa, ilman aiempaa kokemusta, ettei ongelmaa olisi. Mutta jollakin Jennyn kaltaisella teatraalisella ripustautujalla se tulee olemaan merkittävän suuri ongelma.

Siinä mielessä Nina, jo aiemmin lapsiperhearkeen tottuneena, olisi bachelorille se optimaalisin vaihtoehto.

Vierailija
1355/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep.

Ex ja erilaiset yhteisiin lapsiin liittyvät velvollisuudet. Lasten tärkeys. Ajankäyttö.

On helppo sanoa, ilman aiempaa kokemusta, ettei ongelmaa olisi. Mutta jollakin Jennyn kaltaisella teatraalisella ripustautujalla se tulee olemaan merkittävän suuri ongelma.

Siinä mielessä Nina, jo aiemmin lapsiperhearkeen tottuneena, olisi bachelorille se optimaalisin vaihtoehto.

Riippuuhan se tietenkin myös paljon siitä millainen suhde Juhalla on exäänsä. Ja millainen tämä ex on tyypiltään. Saattaahan tuollainen onnistua ihan ilman ongelmiakin, ehkä harvinaista mutta kuitenkin mahdollista.

Vierailija
1356/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daydreaming mussu

Vierailija
1357/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinäkemältä minäkin mietin, mitenköhän Jenny esim. tulee toimeen lapsiperhearjen kanssa. Mutta toisaalta ihminen on valmis tekemään paljon kompromisseja rakkaudesta :) Aika paljon se on omasta asenteesta kiinni ja kyvystä tehdä epäitsekkäitä ratkaisuja toisen ja muiden vuoksi. Varmasti vaatii aikaa ja harjoittelua. Jenny tuntuu potentiaalisimmalta kumppanilta Juhalle, heidän välillään on kemiaa ja kepeyttä.

Vierailija
1358/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys että av-mammat ei pidä Ninan käytöstä ilkeänä ja julmana. :D Ihan normaaliahan se on pahoittaa toisen mieli, ja sen voi vielä naamioida lohduttamiseksi!

Siis mitä ihmettä sä jauhat? Oletkohan edes katsonut jaksoa objektiivisesti?

Siis tämä jaksossa tapahtuu:

Jenny on silminnähden vaisu ja pettynyt treffien jälkeen, itkuinenkin. Ja se on Jenny itse, joka toteaa Ninalle että koki olleensa kolmas pyörä ja kuin sivustaseuraaja Ninan ja Juhan treffeillä.

Nina yrittää analysoida tilannetta ja toteaa, että ehkä tällainen ruokaan liittyvä oli tosiaan enemmän hänelle suunnattu kun hän avoimesti tykkää laittaa ruokaa ja kokee sen rentouttavaksi. Että ehkä Jennyn tunteet johtuu ihan vaan siitä tilanteesta ja deitin luonteesta kun Ninalle itselleen jäi kuitenkin ihan hyvät fiilikset. (Mä itse koen tuon lohduttamiseksi: Nina yrittää järkeillä Jennyn tunteita ja laittaa ne perspektiiviin.)

Tämän jälkeen vaihtuu Jennyn ääni kellossa ja hän alkaa kuin jankata aiemmin itse sanomaansa vastaan. Eli puhuu itsensä täysin pussiin. Nina vaivaantuu ja vaikenee.

Yrittää kuitenkin ilmeisesti ottaa asian esiin myös taksissa kun ovat ilman kameroita, mutta Jenny sulkeutuu. Kunnes sitten talossa kameroiden edessä Jenny saa taas mystisesti jostakin potkua ja alkaa syyttää Ninaa siitä, että tämä oli liikaa äänessä ja otti kontaktia Juhaan kun Jenny teki ruokaa. Ja lopuksi poistuu keskustelusta teatraalisesti kesken Ninan lauseen.

Tuo Jennyhän tuossa on se pimeä tyyppi, totisesti.

Mutta kun nämä tilanteet voi kokea niin eri tavalla. Minun mielestäni Nina jäi jankkaamaan asiasta, josta Jenny ei halunnut jutella. Jankkasi ilmeisesti vielä taksissakin. Kotona Jennyllä sitten meni hermot ja asiasta tuli melkein riita.

Mä ymmärsin Jennyä tosi hyvin tossa tilanteessa. Itse totesin ääneen täällä kotona katsoessa, kun jäivät syömään tekemiään ruokia ja Nina aloitti sen jankuttamisen, että olis nyt herranjestas jo hiljaa. Olen itse sellainen, että jos olen herkillä jostain niin en sitä halua kenenkään pitävän esillä, ja Ninalta minusta vähintäänkin surkeaa tilannetajua. Viimeistään siinä vaiheessa, kun Jenny jo tiuskaisi siinä pöydän ääressä, olisi pitänyt tajuta lopettaa se asian kertaaminen. Niin ei. Kun uudestaan, uudestaan ja uudestaan.

Mutta nämä on toki asioita, jotka kukin kokee tavallaan. 

No juuri näin! Ja kaiken huippuna vielä ennen ruususeremoniaa yritti ottaa sen vielä puheeksi Juhan kanssa, ja lytätä samalla Jennyä. Onneksi Juha sentään vaiensi sen eukon. :D

No se pätkä nyt oli leikattu sen verran armottomalla kädellä, ettei oikeasti voida tietää mitä on sanottu ja milloin on sanottu.

Olettaisin kuitenkin, että kokkideiteillä on tapahtunut oikeasti jotakin rankkaa (ehkä Jenny on kesken kaiken mennyt itkemään tai paennut paikalta tai menettänyt malttinsa tms) ja sitä nyt yritetään kovasti peitellä tuotannon toimesta (ja hyvin on onnistuttu!). Nina yritti ennen ruususeremoniaa pahoitella deiteillä tapahtunutta ylilyöntiä ja Juha heti tuotannon kätyrin roolissa hyssyttelemään ettei vaan kameroille taltioidu mitään.

Juhahan taitaa muuten asua samassa hotellissa kuin suurin osa tuotantotyypeistä?

Miten sä voit tietää paljonko tota pätkää on leikattu, ja mitä on jätetty pois? Ootko kenties ollu paikalla? Ja jos oot, niin kertoisitko miten tilanne sitten oikeasti meni?

Tuossahan esitettiin olettamus, ei tieto.

Vierailija
1359/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny se vaan jaksaa hihittää... ja hihittää... käyhän se niinkin kun ei keksi sanottavaa. 

Vierailija
1360/3093 |
21.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sen Jenny varmaan tulis Juhan exän kanssa toimeen, kun ei Juha itsekkään ole edes kunnolla exän kanssa tekemisissä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi