BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Musta näyttää vahvasti siltä, että Nina ja Juha ovat tunteneet jo ennalta ja Nina on Juhan valittu. Nina on todella rauhallinen ja itsevarma juuri siksi, että tietää oman asemansa. Pitää myös tavallaan sellaista roolia päällä, jolloin nousee esille hienosti juuri sellaisena naisena, jota Juha kuvaa kaipaavansa rinnalleen. Ja hei, jos hän on se oikea, sitten olkoon niin. Tuntuu vaan hieman katsojien aliarvioinnilta. Ninan ja Jennyn kinakin on aseteltu juuri siten, että toinen näyttäytyy vahvana ja toinen alkaa murtumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys että av-mammat ei pidä Ninan käytöstä ilkeänä ja julmana. :D Ihan normaaliahan se on pahoittaa toisen mieli, ja sen voi vielä naamioida lohduttamiseksi!
Siis mitä ihmettä sä jauhat? Oletkohan edes katsonut jaksoa objektiivisesti?
Siis tämä jaksossa tapahtuu:
Jenny on silminnähden vaisu ja pettynyt treffien jälkeen, itkuinenkin. Ja se on Jenny itse, joka toteaa Ninalle että koki olleensa kolmas pyörä ja kuin sivustaseuraaja Ninan ja Juhan treffeillä.
Nina yrittää analysoida tilannetta ja toteaa, että ehkä tällainen ruokaan liittyvä oli tosiaan enemmän hänelle suunnattu kun hän avoimesti tykkää laittaa ruokaa ja kokee sen rentouttavaksi. Että ehkä Jennyn tunteet johtuu ihan vaan siitä tilanteesta ja deitin luonteesta kun Ninalle itselleen jäi kuitenkin ihan hyvät fiilikset. (Mä itse koen tuon lohduttamiseksi: Nina yrittää järkeillä Jennyn tunteita ja laittaa ne perspektiiviin.)Tämän jälkeen vaihtuu Jennyn ääni kellossa ja hän alkaa kuin jankata aiemmin itse sanomaansa vastaan. Eli puhuu itsensä täysin pussiin. Nina vaivaantuu ja vaikenee.
Yrittää kuitenkin ilmeisesti ottaa asian esiin myös taksissa kun ovat ilman kameroita, mutta Jenny sulkeutuu. Kunnes sitten talossa kameroiden edessä Jenny saa taas mystisesti jostakin potkua ja alkaa syyttää Ninaa siitä, että tämä oli liikaa äänessä ja otti kontaktia Juhaan kun Jenny teki ruokaa. Ja lopuksi poistuu keskustelusta teatraalisesti kesken Ninan lauseen.Tuo Jennyhän tuossa on se pimeä tyyppi, totisesti.
Mutta kun nämä tilanteet voi kokea niin eri tavalla. Minun mielestäni Nina jäi jankkaamaan asiasta, josta Jenny ei halunnut jutella. Jankkasi ilmeisesti vielä taksissakin. Kotona Jennyllä sitten meni hermot ja asiasta tuli melkein riita.
Mä ymmärsin Jennyä tosi hyvin tossa tilanteessa. Itse totesin ääneen täällä kotona katsoessa, kun jäivät syömään tekemiään ruokia ja Nina aloitti sen jankuttamisen, että olis nyt herranjestas jo hiljaa. Olen itse sellainen, että jos olen herkillä jostain niin en sitä halua kenenkään pitävän esillä, ja Ninalta minusta vähintäänkin surkeaa tilannetajua. Viimeistään siinä vaiheessa, kun Jenny jo tiuskaisi siinä pöydän ääressä, olisi pitänyt tajuta lopettaa se asian kertaaminen. Niin ei. Kun uudestaan, uudestaan ja uudestaan.
Mutta nämä on toki asioita, jotka kukin kokee tavallaan.
Jenny tarkoitti, että hänelle tuli olo kuin olisi ollut Ninan ja Juhan treffeillä, koska Nina puuttui peliin myös silloinkin kun oli Jennyn kokkausvuoro! Heti treffien jälkeen tytöt puhuvat tästä: Jenny sanoo, että hänestä tuntui kuin olisi ollut Ninan ja Juhan treffeillä, mistä Nina aloittaa tökerön lohduttelujankutuksen, mistä Jenny harmistuu, koska ei tarkoittanut, ettei OLISI OLLUT LUONTEVA, Nina vain EI ANTANUT HÄNELLE JA JUHALLE TILAA, samoin kuin Jenny antoi Ninalle ja Juhalle. TÄSTÄHÄN puhuvat talollepalatessaankin. Ja Nina puhuu silloinkin Jennyn päälle! Siksi Jenny katkaisee keskustelun, ei jaksa umpikujaan menevää jankkausta. Ja ymmärrän hyvin. Nina yrittää päsmäröidä Jennyn tuntemuksia ja yrittää vielä Juhallekin juuri ennen ruususeremoniaa, mutta Juha ONNEKSI poikkasee jutun!
Jennissä on jotain samaa Ruotsin prinsessa Sofia Hellqvistin kanssa. Molemmat tummia, hoikkia naisia, joilla samankaltaiset kasvonpiirteet ja hymyt. Kauniita naisia!
pieces kirjoitti:
Musta näyttää vahvasti siltä, että Nina ja Juha ovat tunteneet jo ennalta ja Nina on Juhan valittu. Nina on todella rauhallinen ja itsevarma juuri siksi, että tietää oman asemansa. Pitää myös tavallaan sellaista roolia päällä, jolloin nousee esille hienosti juuri sellaisena naisena, jota Juha kuvaa kaipaavansa rinnalleen. Ja hei, jos hän on se oikea, sitten olkoon niin. Tuntuu vaan hieman katsojien aliarvioinnilta. Ninan ja Jennyn kinakin on aseteltu juuri siten, että toinen näyttäytyy vahvana ja toinen alkaa murtumaan..
En usko. Tai ainakaan mulle ei sellaista vaikutelmaa ole syntynyt. Ennemminkin Jenny ja Juha ovat tunteneet paljon paremmin toisensa kuin muille ovat paljastaneet. Ja siksi Jenny on niin omistuksenhaluinen ja mustasukkainen, antaa pahaa silmää muille naisille. Kuvittelee että juuri heidän tunnesiteensä on vahvin.
Nina on mun nähdäkseni vaan rauhallinen viilipytty luonteeltaan. Tai siis esiintyy sellaisena sosiaalisissa tilanteissa ja kantaa itsensä aina ryhdikkäästi. Katsoo silmiin ja artikuloi selkeästi. Ottaa tilanteen haltuun ilman suurempia tunnereaktioita eikä osoita heikkouksiaan. Omassakin kaveripiirissäni on hänen kaltaisiaan naisia. Sellainen kokonaisvaltainen itsevarmuus ja tyyneys suorastaan huokuu heistä. Monestihan myös harkitsevuus ja se, ettei hihittele kanamaisesti kaikille jutuille tulkitaan a) tunteettomuudeksi ja b) itsevarmuudeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa sanoo juuta enkä jaata tohon Jenny vs. Nina -riitaan enkä jaksais lukeakaan niitä. Ei me olla oltu paikalla kuulemassa miten tilanne on oikeesti mennyt, ja ohjelmien leikkauksilla saadaan ihmeitä aikaan ja katsojia vedätettyä.
Niinpä! Näyttäisi että tossa on yritetty mustamaalata Niinaa leikkauksella.
Vierailija kirjoitti:
Mä en jaksa sanoo juuta enkä jaata tohon Jenny vs. Nina -riitaan enkä jaksais lukeakaan niitä. Ei me olla oltu paikalla kuulemassa miten tilanne on oikeesti mennyt, ja ohjelmien leikkauksilla saadaan ihmeitä aikaan ja katsojia vedätettyä.
Moi Jenny!
Jos Nina "voittaa", pisteet sille ja Juhalle katsojien harhauttamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi Jenny!
Moi ääliö!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllätys että av-mammat ei pidä Ninan käytöstä ilkeänä ja julmana. :D Ihan normaaliahan se on pahoittaa toisen mieli, ja sen voi vielä naamioida lohduttamiseksi!
Jenny on silminnähden vaisu ja pettynyt treffien jälkeen, itkuinenkin. Ja se on Jenny itse, joka toteaa Ninalle että koki olleensa kolmas pyörä ja kuin sivustaseuraaja Ninan ja Juhan treffeillä.
Nina yrittää analysoida tilannetta ja toteaa, että ehkä tällainen ruokaan liittyvä oli tosiaan enemmän hänelle suunnattu kun hän avoimesti tykkää laittaa ruokaa ja kokee sen rentouttavaksi. Että ehkä Jennyn tunteet johtuu ihan vaan siitä tilanteesta ja deitin luonteesta kun Ninalle itselleen jäi kuitenkin ihan hyvät fiilikset. (Mä itse koen tuon lohduttamiseksi: Nina yrittää järkeillä Jennyn tunteita ja laittaa ne perspektiiviin.)Tämän jälkeen vaihtuu Jennyn ääni kellossa ja hän alkaa kuin jankata aiemmin itse sanomaansa vastaan. Eli puhuu itsensä täysin pussiin. Nina vaivaantuu ja vaikenee.
Yrittää kuitenkin ilmeisesti ottaa asian esiin myös taksissa kun ovat ilman kameroita, mutta Jenny sulkeutuu. Kunnes sitten talossa kameroiden edessä Jenny saa taas mystisesti jostakin potkua ja alkaa syyttää Ninaa siitä, että tämä oli liikaa äänessä ja otti kontaktia Juhaan kun Jenny teki ruokaa. Ja lopuksi poistuu keskustelusta teatraalisesti kesken Ninan lauseen.Tuo Jennyhän tuossa on se pimeä tyyppi, totisesti.
Mutta kun nämä tilanteet voi kokea niin eri tavalla. Minun mielestäni Nina jäi jankkaamaan asiasta, josta Jenny ei halunnut jutella. Jankkasi ilmeisesti vielä taksissakin. Kotona Jennyllä sitten meni hermot ja asiasta tuli melkein riita.
Mä ymmärsin Jennyä tosi hyvin tossa tilanteessa. Itse totesin ääneen täällä kotona katsoessa, kun jäivät syömään tekemiään ruokia ja Nina aloitti sen jankuttamisen, että olis nyt herranjestas jo hiljaa. Olen itse sellainen, että jos olen herkillä jostain niin en sitä halua kenenkään pitävän esillä, ja Ninalta minusta vähintäänkin surkeaa tilannetajua. Viimeistään siinä vaiheessa, kun Jenny jo tiuskaisi siinä pöydän ääressä, olisi pitänyt tajuta lopettaa se asian kertaaminen. Niin ei. Kun uudestaan, uudestaan ja uudestaan.
No juuri näin! Ja kaiken huippuna vielä ennen ruususeremoniaa yritti ottaa sen vielä puheeksi Juhan kanssa, ja lytätä samalla Jennyä. Onneksi Juha sentään vaiensi sen eukon. :D
No se pätkä nyt oli leikattu sen verran armottomalla kädellä, ettei oikeasti voida tietää mitä on sanottu ja milloin on sanottu.
Olettaisin kuitenkin, että kokkideiteillä on tapahtunut oikeasti jotakin rankkaa (ehkä Jenny on kesken kaiken mennyt itkemään tai paennut paikalta tai menettänyt malttinsa tms) ja sitä nyt yritetään kovasti peitellä tuotannon toimesta (ja hyvin on onnistuttu!). Nina yritti ennen ruususeremoniaa pahoitella deiteillä tapahtunutta ylilyöntiä ja Juha heti tuotannon kätyrin roolissa hyssyttelemään ettei vaan kameroille taltioidu mitään.
Juhahan taitaa muuten asua samassa hotellissa kuin suurin osa tuotantotyypeistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No juuri näin! Ja kaiken huippuna vielä ennen ruususeremoniaa yritti ottaa sen vielä puheeksi Juhan kanssa, ja lytätä samalla Jennyä. Onneksi Juha sentään vaiensi sen eukon. :D
No se pätkä nyt oli leikattu sen verran armottomalla kädellä, ettei oikeasti voida tietää mitä on sanottu ja milloin on sanottu.
Olettaisin kuitenkin, että kokkideiteillä on tapahtunut oikeasti jotakin rankkaa (ehkä Jenny on kesken kaiken mennyt itkemään tai paennut paikalta tai menettänyt malttinsa tms) ja sitä nyt yritetään kovasti peitellä tuotannon toimesta (ja hyvin on onnistuttu!). Nina yritti ennen ruususeremoniaa pahoitella deiteillä tapahtunutta ylilyöntiä ja Juha heti tuotannon kätyrin roolissa hyssyttelemään ettei vaan kameroille taltioidu mitään.
Juhahan taitaa muuten asua samassa hotellissa kuin suurin osa tuotantotyypeistä?
Miten sä voit tietää paljonko tota pätkää on leikattu, ja mitä on jätetty pois? Ootko kenties ollu paikalla? Ja jos oot, niin kertoisitko miten tilanne sitten oikeasti meni?
Miksi tarvis hyssytellä. Voihan kuka tahansa niistä kertoa mitä vaan. Tuotanto leikkaa pois kaiken mitä ei tahdo ohjelmaan. #spekulaatiotliianpitkällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sä voit tietää paljonko tota pätkää on leikattu, ja mitä on jätetty pois? Ootko kenties ollu paikalla? Ja jos oot, niin kertoisitko miten tilanne sitten oikeasti meni?
No kunhan nyt ekaksi katsot sen Ninan ja Juhan keskustelusession ennen ruususeremoniaa, voit arvioida onko sitä mahdollisesti leikattu vai ei.
Se leikkaus on nimittäin ihan ilmiselvä. Annetaan ymmärtää, ettei Nina ja Juha muka puhuneet oikeastaan yhtään mitään, vaikka todellisuudessa pitkäkin keskustelu on tuolla leikkaa-liimaa-tyylillä voitu murjoa parin sekunnin pätkäksi.
Minusta Nina on ainoa jäljellä olevista naisista, joka ei ole ihastunut Juhaan. Pystyy siis ajattelemaan vaan järjellä koko ohjelmaa pelkkänä (kauneus)kilpailuna...
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että Jenny, Jenni ja Sannan viettävät aikaa yhdessä, kun kerran Jenny se valittu. Ilmeisesti kiinnostus Juhaan ei Jennin tai Sannan suunnalta ollut kovin vakavaa.
Mä luulin et Jenni ois ollu se valittu. Mut musta alkaakin tuntua et valittu on Satu. Koska, jos Jenny, Jenni ja Sanna hengailee yhdessä. Ja Juha sanoo että 'taika kadonnut yhden naisen kanssa', viitaten Jenniin. Sadun kanssa taas 'kipinät lentelee' näin niinkun omasta mielestään. Mun silmiin Sadun puolelta ei. Luulenkin et kaks vikaa on Nina ja Satu. Vaikka paras ehkä olisi ollut Jenni.
Tällä palstalla voittajia on neljä :D No, jotkut ovat ainakin oikeassa!
Vierailija kirjoitti:
Minusta Nina on ainoa jäljellä olevista naisista, joka ei ole ihastunut Juhaan. Pystyy siis ajattelemaan vaan järjellä koko ohjelmaa pelkkänä (kauneus)kilpailuna...
Ihmetellä täytyy millainen joukkopsykoosi noihin aikuisiin, hyvännäköisiin naisiin on oikein iskenyt! Siis taistelevat televisiossa nelikymppisen, kakkoskierroksellaan jo olevan viikonloppuisukin armopaloista. Hyvä että edes Nina on järjissään ja osaa suhtautua asioihin realistisesti.
Vierailija kirjoitti:
7. jaksosta vielä lisää:
Nina jossain vaiheessa puhuu yllättävän realistisesti tilanteesta yleisesti, et vaikea kovin tosissan olla miehestä jonka kaa on parilla deiteillä käynyt. että toki ne ihastuksen tunteet vahvistuu kun on kivoja deittejä ja sit välissä ei ole yhteyttä ollenkaan, sitä alkaa maalailee kaikkee. vaika oikeasti ei voi tietää miten tosielämässä asiat vois mennä, siisihan käytännössä lasten aikataulut ja kaikki. harvinaisen selväjärkistä puhetta siis. mutta Ninan muu käytös tässä jakossa olikin sit musta aika ilkeetä, suoraan Jennyä kohtaan ja sit vielä Juhalle ylitti säälitellä Jennyä.mutta olen tosi pettynyt tuotantoon yleisesti, tuntuu että rahaa ei ole ollut kun on 2:t treffit päivässä ja ennen ruususeremoniaa pitää kulman takana käydä puhuu niin et muut kuulee vaikka on jo valmiiksi outo tunnelma...
Ninahan on elänyt Esko Eerikäisen kanssa elämää pienen lapsen isän kanssa ja voi siksi ollakin realistisempi kuva kuin muilla millaista se voi olla.
Juhassa on jotain narsistisia piirteitä. Uskon, että loppujen lopuksi hän ottaa Jennyn, joka on jo nyt paljastunut aika heikoksi. Narsisti tarvitsee itseään heikomman, vaikka sanookin muuta.
Satu on narsistimaiselle miehelle liian normaalilla itsetunnolla varustettu, Ninan kanssa Juha ei ole löytänyt aivan yhteistä säveltä, joka liimaisi heidät yhteen, ja Jenni on narsistimaiselle miehelle liian itsenäinen eikä hän ole ulkoisesti porukan upein tyyliltään ja vartaloltaan. Juhahan haluaa edustusnaisen, jota muut naiset jopa kadehtivat. Mutta kulissin takana voi hyvinkin äksyillä ja vetää naisen itsetunnon alas.
Kyllä naisten somekäyttäytyminen on jo paljastanut voittajan: se on Satu.
Väitettä tukevat seuraavat somehavainnot:
1. Satun äiti tykkäilee facessa kaikista Pätselööri-päivityksistä
2. Jennyn instan mukaan Jenny, Sanna ja Satu käyvät yhdessä bilettämässä ja hengaavat paljon yhdessä
3. Nina on tilittänyt katkerasti blogissaan, ei olisi kirjoittanut noin jos olisi voittaja