BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Kirjoitetaanko täällä samasta Jennystä kuin pätselöör-Jenny? Olen katsonut joka jakson ja multa on jäänyt huomaamatta mustasukkaisuudet ja drama queen -piirteet. Mielestäni Jenny on mutkaton ja tunneälyinen, kaunis nainen.
T. K Liisa, 54v. Ei Jenny.
En tykännyt Juhasta alunperinkään, mutta huhuh ton seiskajakson jälkeen. :D Ihan uskomaton ukkeli. Niin itseään täynnä, että sillä voisi olla tuolla barbienukkeja mukana naisten sijaan, eikä se huomaisi eroa, kun on kehitellyt naisille luonteet omassa päässään. "Tää ois ny tälläne ja sit mä pohdin dramaattisena..."
Naiset on mun mielestä vaikuttaneet kaikki paljon miellyttävämmiltä ihmisiltä ja paremmilta saaliilta kuin itse bachelori. Vaikea kyllä uskoa, että mahdollinen suhde jäisi henkiin ainakaan enää "voittajan" nähtyä tän ohjelman.
Oma mielipiteeni: Jenny on ihan äärimmäisen kaunis ja viehättävä, Nina taas antaa mielestäni hyvin kylmän, kolkon ja sitä kautta epäviehättävän kuvan. Jenny on sitä vaimomatskua, Nina on sitä ööö.. Julkkismatskua.
Vierailija kirjoitti:
Oma mielipiteeni: Jenny on ihan äärimmäisen kaunis ja viehättävä, Nina taas antaa mielestäni hyvin kylmän, kolkon ja sitä kautta epäviehättävän kuvan. Jenny on sitä vaimomatskua, Nina on sitä ööö.. Julkkismatskua.
Molemmat on kivoja ja kauniita naisia omalla tavallaan. Kuten kaikki ohjelman naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Nina on ainoa jäljellä olevista naisista, joka ei ole ihastunut Juhaan. Pystyy siis ajattelemaan vaan järjellä koko ohjelmaa pelkkänä (kauneus)kilpailuna...
Ihmetellä täytyy millainen joukkopsykoosi noihin aikuisiin, hyvännäköisiin naisiin on oikein iskenyt! Siis taistelevat televisiossa nelikymppisen, kakkoskierroksellaan jo olevan viikonloppuisukin armopaloista. Hyvä että edes Nina on järjissään ja osaa suhtautua asioihin realistisesti.
No just näin. Mies ei kolahda edes tällaiseen liki viisikymppiseen naiseen, en tajua mitä nuo nuoret lapsettomat bachelorissa näkevät.
Jenny julkaissut ig:ssä kuvan mustista sukista ja kommenttina "iih olen niin mustasukkainen" tms :D Taitaa lukea tätä keskustelua.
Onko teillä kaikilla Ruutu+ vai mistä olette nähneet seiskajakson?
Vierailija kirjoitti:
Jenny julkaissut ig:ssä kuvan mustista sukista ja kommenttina "iih olen niin mustasukkainen" tms :D Taitaa lukea tätä keskustelua.
No se kieltämättä selittäisikin osan näistä Jennyä hehkuttavista tsemppausviesteistä ja peukutuksista tällä palstalla...
Jennyn kannattaisi tutkiskella nyt syvästi itseään muka-hauskojen instapäivitysten ja palstapollaroinnin sijasta. Ei ole nimittäin ollut hyvä käyntikortti ihmisestä tuo hänen käytöksensä ja nuo puheensa. Aika suoraan on hyökännyt Ninan kimppuun ulkonäköä ja luonnetta arvostellen.
Mä ainakin tykkään Jennystä enkä ole sama ihminen. Aivan sama kenet mies heistä valitsee. Kivoja naisia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on ihan päinvastoin. Mun silmissä Jenny on epävarma ja hermostunut hihittelijä, joka täyttää hiljaisuutta omalla äänellään. Ja sieltä suusta tulee tyhjää, pinnalliseksi jäävää puheripulia ilman konkreettista sisältöä ja substanssia.
Nina taas vaikuttaa itsevarmalta tarkkailijalta. Ihminen, joka on sinut itsensä kanssa kestää hiljaisuutta eikä puhu turhaan. Ja kun sitten puhuu, on miettinyt mitä sanoo ja sanat oikeasti merkitsevät jotakin. Jossain määrin laskelmoidultahan tuo voi vaikuttaa, mutta kylmää ja kolkkoa se ei ole.
Jep jep, Nina on fiksu ja älykäs sekä itsevarma 😂 Sillä kaikki älykkäät itsevarmat naiset ottavat täytteet rintoihin ja huuliin ja leikkaavat kauneusvirheensä pois 😂😂😂 Ja fiksua on: no kyl sä tiiät, ett mä tiiän, ett sä tiiät.... Omg, tätä juttua täällä!
Nina on selvästi lihonut ohjelman aikana, niin häntä ei koeta enää niin uhaksi täällä, jolloin hän yhtäkkiä onkin miellyttävä älykäs persoona...
Ihan hyvää analyysia Ninalta, sinisestä mekosta ja kampauksesta päätellen kuvattu 7.jakson ruususeremonian jälkeen ja nuo allaskohtaukset on vaan leikattu aiemmista jaksoista mukaan?
Solidaarista ettei ainakaan arvostele muiden ulkonäköä tai luonnetta niin kuin esim. Jenny on jo tehnyt...
https://www.facebook.com/bachelorsuomi/videos/vb.1531060583874099/15899…
Mä alan koko ajan kallistua Ninan puolelle. Hän varmasti kestäisi julkisuuden ja olisi tarpeeksi vahva Juhalle. Äitipuolena olemisesta on jo kokemusta. Näyttävä nainen. Jenny on epävarma hihittelijä ja varmaan aika tuulella käyvä.
Miksi ihmeessä esittelette näitä arvauksianne. Juha paljasti RAdioSuomipopin haastattelussa valittunsa olevan tumma kaunotar, eli Jenni!!!!!
Minäkin kuulin tuon haastattelun enkä voi olla nauramatta näille arvailuille, kun homma on ollut jo selvä alusta asti. Juha valitsee Jennin.
Kyllä näin on. Jenni on Juhan valittu. Tumma kaunotar. Niin Juha sanoi.
Eikös Jennykin ole alkujaan brunetti? Ohjelmassa blondattuna, mutta tummaverikön näköinen muuten.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on. Jenni on Juhan valittu. Tumma kaunotar. Niin Juha sanoi.
Ninjakoulutuksen ei sitten ole tumma?
Kertokaa lisää Juhan ja hänen ex tilanteest