Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
1301/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätys että av-mammat ei pidä Ninan käytöstä ilkeänä ja julmana. :D Ihan normaaliahan se on pahoittaa toisen mieli, ja sen voi vielä naamioida lohduttamiseksi!

Siis mitä ihmettä sä jauhat? Oletkohan edes katsonut jaksoa objektiivisesti?

Siis tämä jaksossa tapahtuu:

Jenny on silminnähden vaisu ja pettynyt treffien jälkeen, itkuinenkin. Ja se on Jenny itse, joka toteaa Ninalle että koki olleensa kolmas pyörä ja kuin sivustaseuraaja Ninan ja Juhan treffeillä.

Nina yrittää analysoida tilannetta ja toteaa, että ehkä tällainen ruokaan liittyvä oli tosiaan enemmän hänelle suunnattu kun hän avoimesti tykkää laittaa ruokaa ja kokee sen rentouttavaksi. Että ehkä Jennyn tunteet johtuu ihan vaan siitä tilanteesta ja deitin luonteesta kun Ninalle itselleen jäi kuitenkin ihan hyvät fiilikset. (Mä itse koen tuon lohduttamiseksi: Nina yrittää järkeillä Jennyn tunteita ja laittaa ne perspektiiviin.)

Tämän jälkeen vaihtuu Jennyn ääni kellossa ja hän alkaa kuin jankata aiemmin itse sanomaansa vastaan. Eli puhuu itsensä täysin pussiin. Nina vaivaantuu ja vaikenee.

Yrittää kuitenkin ilmeisesti ottaa asian esiin myös taksissa kun ovat ilman kameroita, mutta Jenny sulkeutuu. Kunnes sitten talossa kameroiden edessä Jenny saa taas mystisesti jostakin potkua ja alkaa syyttää Ninaa siitä, että tämä oli liikaa äänessä ja otti kontaktia Juhaan kun Jenny teki ruokaa. Ja lopuksi poistuu keskustelusta teatraalisesti kesken Ninan lauseen.

Tuo Jennyhän tuossa on se pimeä tyyppi, totisesti.

Vierailija
1302/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tylsä asua yhdessä tollasen drama queenin kanssa. Ehkä voittaja on kuitenkin Satu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1303/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plie kirjoitti:

Seiskassa sarjan ekan jakson aikana oli kuva, jossa Niina makoili sängyssä Paratiisihotellin voittajan kanssa. Siinä oli kuvateksi, ettei löytänyt unelmien poikamiestä, mutta löysi toisen tosi tv-julkun. Juttu on myöhemmin poistettu, eli Niina ei ainakaan ole voittaja, mutta saattaa kyllä päästä finaaliin :)

Niin joo, se sänkykumppani oli Christian Nygård

Vierailija
1304/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys että av-mammat ei pidä Ninan käytöstä ilkeänä ja julmana. :D Ihan normaaliahan se on pahoittaa toisen mieli, ja sen voi vielä naamioida lohduttamiseksi!

Jenny on silminnähden vaisu ja pettynyt treffien jälkeen, itkuinenkin. Ja se on Jenny itse, joka toteaa Ninalle että koki olleensa kolmas pyörä ja kuin sivustaseuraaja Ninan ja Juhan treffeillä.

Nina yrittää analysoida tilannetta ja toteaa, että ehkä tällainen ruokaan liittyvä oli tosiaan enemmän hänelle suunnattu kun hän avoimesti tykkää laittaa ruokaa ja kokee sen rentouttavaksi. Että ehkä Jennyn tunteet johtuu ihan vaan siitä tilanteesta ja deitin luonteesta kun Ninalle itselleen jäi kuitenkin ihan hyvät fiilikset. (Mä itse koen tuon lohduttamiseksi: Nina yrittää järkeillä Jennyn tunteita ja laittaa ne perspektiiviin.)

Tämän jälkeen vaihtuu Jennyn ääni kellossa ja hän alkaa kuin jankata aiemmin itse sanomaansa vastaan. Eli puhuu itsensä täysin pussiin. Nina vaivaantuu ja vaikenee.

Yrittää kuitenkin ilmeisesti ottaa asian esiin myös taksissa kun ovat ilman kameroita, mutta Jenny sulkeutuu. Kunnes sitten talossa kameroiden edessä Jenny saa taas mystisesti jostakin potkua ja alkaa syyttää Ninaa siitä, että tämä oli liikaa äänessä ja otti kontaktia Juhaan kun Jenny teki ruokaa. Ja lopuksi poistuu keskustelusta teatraalisesti kesken Ninan lauseen.

Mutta kun nämä tilanteet voi kokea niin eri tavalla. Minun mielestäni Nina jäi jankkaamaan asiasta, josta Jenny ei halunnut jutella. Jankkasi ilmeisesti vielä taksissakin. Kotona Jennyllä sitten meni hermot ja asiasta tuli melkein riita.

Mä ymmärsin Jennyä tosi hyvin tossa tilanteessa. Itse totesin ääneen täällä kotona katsoessa, kun jäivät syömään tekemiään ruokia ja Nina aloitti sen jankuttamisen, että olis nyt herranjestas jo hiljaa. Olen itse sellainen, että jos olen herkillä jostain niin en sitä halua kenenkään pitävän esillä, ja Ninalta minusta vähintäänkin surkeaa tilannetajua. Viimeistään siinä vaiheessa, kun Jenny jo tiuskaisi siinä pöydän ääressä, olisi pitänyt tajuta lopettaa se asian kertaaminen. Niin ei. Kun uudestaan, uudestaan ja uudestaan.

Mutta nämä on toki asioita, jotka kukin kokee tavallaan. 

Vierailija
1305/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plie kirjoitti:

Seiskassa sarjan ekan jakson aikana oli kuva, jossa Niina makoili sängyssä Paratiisihotellin voittajan kanssa. Siinä oli kuvateksi, ettei löytänyt unelmien poikamiestä, mutta löysi toisen tosi tv-julkun. Juttu on myöhemmin poistettu, eli Niina ei ainakaan ole voittaja, mutta saattaa kyllä päästä finaaliin :)

Bachelor ja Amerikan unelmavävy onkin melkein sama asia :DD Nina=Laura ja sitä rataa http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Amerikan-unelmavavy-sarjan-kaunotar-…

Vierailija
1306/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni Ninan käytös oli aika typerää viime jaksossa. En tykkää kummastakaan erityisemmin, mutta ihmetytti, miksi sen piti vielä siellä talollakin jatkaa sitä "Jenny sulla taitaa nyt olla aika altavastaajan rooli tässä" - lätinäänsä, eikä lopettanut millään. Sehän puhui koko treffien ajan jo tuosta samasta asiasta suoraan Jennyn kanssa ja sitten piti vielä talollakin muiden tyttöjen edessä jatkaa samaa rataa, ties kuinka monennen kerran. Jos asia on kerran jo treffien aikana keskustelu, miksi se pitää nostaa uudestaan ja uudestaan esille. Jotenkin kyllä jäi todella tylyt ja ilkeät vibat Ninasta, koska tuntui, että hän todella vain yritti pelailla jotain ihme peliään.

En siis ihmettele yhtään, jos Jenny turhautui ja lähti pois, sillä en itsekään jaksaisi keskustella tuollaiseen sävyyn jatkuvasti henkilön kanssa, jonka tarkoitusperä tuntuu vain olevan ilkeily ja oman egon pönkitys - ja varsinkin jos olisin käynyt samaisen keskustelun hänen kanssaan jo monen monituista kertaa aiemmin. Ehkä se onkin vain Ninan epävarmuutta, että yrittää noin suolailla kilpailijoitaan, jotta heille jäisi huono maku treffeistä ja luulisivat Ninan olevan jotenkin vahvoilla. 

Enkä kyllä ymmärrä sitäkään, miten Jenny muka olisi sairaalloisen mustasukkainen. Sairaalloinen mustasukkaisuus ilmenisi siinä, että olisi jatkuvasti kyttäämässä kumppaninsa tekemisiä eikä päästäisi tätä minnekään yksin tai muiden kanssa jne. Mielestäni ne klipit mitä Jennyn "mustasukkaisuudesta" on leikattu sarjaan on mielestäni lähinnä ihan normaalia käytöstä. Ihmettelen aina niitä, jotka keskustelupalstoilla kovaan ääneen vakuuttavat olevansa niin ei-mustasukkaista sorttia ja tuomitsevat muita, mutta veikkaanpa, että näistä huutelijoista moni on kuitenkin niitä, jotka salaa kyttäilevät miestensä puhelimia yms.

Vierailija
1307/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Plie kirjoitti:

Bachelor ja Amerikan unelmavävy onkin melkein sama asia :DD Nina=Laura ja sitä rataa http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Amerikan-unelmavavy-sarjan-kaunotar-…

No näyttävät ainakin ihan samalta ;D ja ihan yhtä "hyviä" sarjoja ilmeisesti ovat...

Vierailija
1308/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevan jakson pohjalta toivon koko sydämestäni, että Nina olisi bachelorin lopullinen valinta!

Ja Jenny se pettynyt, suuttunut, huijattu osapuoli.

Vierailija
1309/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä suhteenmuodostustavalla ei huomioida naista millään lailla. Mies kertoo, mitä haluaa ja vaatii. Naisen pitää haastaa, olla sopivalla tavalla herkkä mutta ei liian nössö, olla edustava mutta samalla näyttää hyvältä aamulla herätessään, pitää olla sporttinen ja aktiivinen, ei saa nolata miestä hänen ystäviensä tai työtoveriensa seurassa, pitää osata käyttäytyä oikein joka hetki ja joka tilanteessa koska mies on tärkein, hänen tarpeensa ovat ykkössijalla eikä mikään muu. Ihan järkyttävää narsismia.

Juuri näin. Ällöä! Juha etsimässä pikku edustusvaimoa, eikä tasavertaista kumppania. Niin kiero asetelma, ettei tuossa voi kuin epäonnistua.

Joo taitaa nyt käydä niin et sarjan julkisuus on kääntyny siinä esiintyjiä vastaan... Enää ei voi perääntyä...mut voip olla et kunnon miehet ja naiset juoksee karkuun ku joku tästä loppukööristä tulee vastaan...ei kiitos. Ja mä eka tykkäsin herrasta...mut nää sen tilitykset minkälaisen naisen haluaa menee nii ristiin että on jo ihan mielipuolista. Urheilullinen....jeah right. Tos loppuryhmäs on tasan kaks jotka treenaa...Tosin Ninaa taitaa kiinnostaa ruoka enemmän ku treeni tälhetkel. Fitneksen kääntöpuoli...ku on syömättä kauan ni ahmii sit kaksin käsin. Itsenäinen? Jep...mut kenestä voi pitää huolta...jep. Edustava...mielellään sellainen jota muutkin naiset kadehtii?? What? Mut ihmeen tyyppejä täällä maapallolla asuu. Mä olisin juossut jo karkuun!!!

Vierailija
1310/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lueskellut näitä kommentteja ja ihmetellyt kirjoittajien alituista valittamista ulkonäöstä ja muista "vajavaisuuksista". Voi hitsi kun on pinnallista. Me ollaan suomalaisia eikä mitään Amerikan tekonaisia. Jokainen voi katsoa peiliin ja miettiä miltä tuntuisi tollainen repostelu ja halveksunta jos itse olisitte ohjelmassa. Ala-arvoista tekstiä hävetkää Hyi !!

Vierailija
1311/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennyllä on oikeita tunteita Juhaa kohtaan Ninalle taitaa olla enemmän pintaa ja julkisuuspeliä, niin ei ole tunteet yhtä herkillä.

Vierailija
1312/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, että Ninallakin oli. Tuli niin katkuinen teksti blogiin. Heillä on vain erilainen tapa näyttää se. 

Vierailija
1313/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenny rakastaa huomiota ja suuttuu kun ei sitä saa, tai saa vähemmän kuin muut. On kyllä aika neiti, mutta ei normaali mies häntä varmaan kestäisikään. Edustusvaimoamatskua, seisomaan nättinä vieressä.

Vierailija
1314/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://www.ruutu.fi/video/2586429 Nyt Sanna kertoo itse kokemastaan väkivallasta.

Onko Sanna vähän pyöristynyt vai hämääkö kasvot vaan?

Vierailija
1315/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninahan alkoi "lohduttamaan" jannyä vasta sen jälkeen kun Jenny oli itse sanonut että tunsi olevansa kolmantena Ninan ja Juhan lisäksi treffeillä :D en tiedä mitä Nina olisi voinut sanoa muuta kun lohduttaa?? Muutenkin tosi lapsellista Jennyltä olla vaan hiljaa ja luokkaantua, Ja kuten Nina sanoi niin talolle mennessä hakea muiden tyttöjen tuki ja alkaa sitten jauhaa asiasta.. Ja lähteä pois kesken väittelytilanteen "koska ei pysty".. Naurettavaa, pudottaa pommi ja kun toinen yrittää selittää Jenny lähtee keskustelusta pois..

Vierailija
1316/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa sanoo juuta enkä jaata tohon Jenny vs. Nina -riitaan enkä jaksais lukeakaan niitä. Ei me olla oltu paikalla kuulemassa miten tilanne on oikeesti mennyt, ja ohjelmien leikkauksilla saadaan ihmeitä aikaan ja katsojia vedätettyä.

Vierailija
1317/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain uutisessa, jossa kerrottiin tapahtumista sarjan kulisseissa, kerrottiin, että yksi karsituista (Etelä-Afrikassa) tunsi tulleensa huijatuksi. Veikkauksia, että kuka?

Itse voisin ohjelmassa syntyneiden mielikuvien perusteella sanoa, että Nina.

"Toki moni naisista oli pudotuksen jälkeen ärsyyntynyt ja kiukkuinen, mutta yksi naisista oli selvästi vihaisin Juhalle. Hän tunsi tulleensa huijatuksi, ja hänellä nousivat viha ja suuttumus pintaan."

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tuotanto_paljastaa_ta…

Toivottavasti olisi Jenny!! Siis tuo huijattu ja vihainen! If only!

Mutta eiköhän se Nina ole, valitettavasti.

Musta tuntuu että vihainen nainen oli se vaalea nainen, jolla oli ennestään lapsi. Sehän oli ihan ihastunu Juhaan ja luuli treffien menneen hyvin. Sehä vaikutti tosi pettyneeltä. Toisena tulee kyl Sanna mieleen. Se vaikutti jotenki niiiiin varmalta.... Liian varmalta?

Vierailija
1318/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en jaksa sanoo juuta enkä jaata tohon Jenny vs. Nina -riitaan enkä jaksais lukeakaan niitä. Ei me olla oltu paikalla kuulemassa miten tilanne on oikeesti mennyt, ja ohjelmien leikkauksilla saadaan ihmeitä aikaan ja katsojia vedätettyä.

No eihän sun tarviikaan. Anna halukkaiden spekuloida. Vaikken ole edes sitä pätkää nähnyt, osaan niin kuvitella mitä siinä on tapahtunut ja kuka on loukkaantunut turhasta.. :)

Vierailija
1319/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen et Jenny kertoo muille sen ja Juhan suudelmista? Tai sit jostain mitä Juha on sille sanonu? Tai ehkä Juha on joidenki treffien aikana halunnu et ne jatkuu yön yli, mut se Jenny ei oo suostunu? Mitä muuta se vois olla? Kun noilla on kuitenki tarkat säännöt kaikesta!

Vierailija
1320/3093 |
20.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksköhän mun viesti äsken poistettiin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän