BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavassa jaksossa tulee olemaan draamaa Jennyn osalta, kun hän kertoo jotain muille tytöille. Olisiko jotakin sen tyyppistä, että on ollut Juhaan yhteyksissä aiemmin? Tai mitä se voisi olla?
Pelkää tunnustaa muille tytöille jotakin... Todennäköisesti olleet enemmänkin jo Juhan kanssa kontaktissa, ehkä jo ennen Afrikan reissua. Tämä myös selittäisi Juhan velvollisuuden pitää Jennyä mukana kuvioissa.
Tai sitten ei vaan kehtaa kertoa, että vietti Juhan kanssa yhteisen yön yön yli treffeillä?
Arvelin eka samaa, mutta eiks Jenny ollut vähän ihmeissään, että muut eivät ymmärtäneet sen salaisuutta (en enää muista miten se loppuklippi meni)? Jos muistan oikein, ei se voi niiden seläntakana tapailu olla.
KIITOS linkistä! Jee! Katon heti.
Jennysta: mun mielestä itsensä peittelystä ei nyt voida rantakohtauksessa puhua. jennyllä on kiva rannalle tarkoitettu lannemekko päällä, se on ihan kaunis ja tyylikäs niin! Hoikka ja hyväkroppainen on selvästi. Kyllä romuttuu koko ohjelman idea, jos tunnustaisi tytöille, että ovat tapailleet kameroiden ulkopuolella jo. En usko myöskään että siitä tunnustuksessa olisi kyse.
Facessa Juhan kaveri vitsailee että valittu olisi Nina ja että on "varma tieto". Voiko olla sittenkin että valinta ON Nina??? Vai onko tuo tosiaan vain vitsailua.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoo, jonka mielestä toi ei edes oo hyvännäköinen? Okei, oon sitä 11 vuotta nuorempi, että ehkä se vaikuttaa asiaan..
Minä olen häntä 35v vanhempi, eikä ole mieleen ees tässä iässä! Teennäinen pussailija!
Vierailija kirjoitti:
Jossain uutisessa, jossa kerrottiin tapahtumista sarjan kulisseissa, kerrottiin, että yksi karsituista (Etelä-Afrikassa) tunsi tulleensa huijatuksi. Veikkauksia, että kuka?
Itse voisin ohjelmassa syntyneiden mielikuvien perusteella sanoa, että Nina.
"Toki moni naisista oli pudotuksen jälkeen ärsyyntynyt ja kiukkuinen, mutta yksi naisista oli selvästi vihaisin Juhalle. Hän tunsi tulleensa huijatuksi, ja hänellä nousivat viha ja suuttumus pintaan."
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tuotanto_paljastaa_ta…
Aiemmin veikkasin Ninaa, mut näin jälkikäteen ajateltuna vois olla Sannakin. Kyllä varmaan itsekin vetäisin pultit siitä, et mua on pidetty turhaan mukana, ja mies sanoisi et on ehtinyt muiden naisten kanssa tutustua niin paljon pidemmälle ettei mun kanssa enää riitä aika. (Johtuiskohan vähempi tutustuminen kenties myös siitä et muut tytöt pääsi useampaankin kertaan yksilötreffeille, ja Sannan ainoat treffit oli 3 muun naisen kanssa? Yritä siinä kanalauman keskellä sit tehdä tuttavuutta...)
http://www.ruutu.fi/video/2584607
Siis toi Juhahan on pussannut noista naisistaan IHAN JOKA IKISTÄ? No ei ainakaan voi siitä päätellä mitään tunteita :o
Katsoin juuri 7. jakson. Jenny on oma suosikkini, mutta tässä jaksossa hänen lapsellisuutensa meni vähän yli. Hän ei kestänyt sitä, että oli Ninan kanssa yhdessä treffeillä, ja vetäytyikin treffeillä välillä mököttämään. Treffien jälkeen hän sanoi Ninalle, että tunsi olevansa ulkopuolisena Ninan ja Juhan treffeillä. Nina koitti olla ymmärtäväinen ja sanoi, että ehkä se johtui siitä, että kokkaus on hänelle itselleen niin luontevaa, että hän pystyi olemaan sen takia itse täysillä treffeillä. Jennyn tuuli muuttui ja hän tokaisi jotain, mikä oli aivan ristiriidassa sen kanssa, että hän juuri sanoi tunteneensa olonsa ulkopuoliseksi.
Jennyn tunteet menevät aivan vuoristorataa, ja hän vaikuttaa hemmotellulta ja sellaiselta, joka on tottunut siihen, että huomio on hänessä. Usein tällaiset naiset kokevatkin muut upeat naiset uhkaksi. Se on mielestäni heikkoutta. Nina sen sijaan vaikuttaa ihan tasapainoiselta ja järkevältä. Hän sanoo asiat painavasti, muttei hän mitään ilkeää sano eikä ilkeästi. En ymmärrä, miksi Nina on leimattu tässä ketjussa ilkeimmäksi. Jennyn pitäisi nyt koota itsensä ja koittaa olla tasapainoinen!
Ninasta paljastuu yhä enenevässä määrin inhottavia piirteitä. En yhtään ihmettele, että Jennyllä meni hermot ja poistui keskustelusta. Nina pelaa kylmää peliä, ja toivon todella että hän on se joka suuttuu lopuksi pudottuaan. Ansaitsisi kunnon näpäytyksen!
Juha alkaa käyttäytyä kuin hemmoteltu pikkupoika karkkikaupassa. "Haluan itsevarman naisen mutta pitää olla herkkä" ja sitten kun on herkkä niin kaipaa sitä itsevarmaa naista. Kus´noussut päähän. Mielestäni hoiti Sannan kanssa asiat päin v**ua ja vielä teki itsestään uhrin jota pitäisi surkutella kun joutui näin toimimaan. Luultavasti kylmä bisnesihminen pohjimmiltaan. Miehenä ei kiinnosta tippaakaan, en tajua mitä nuo naiset hänessä näkee. Nuoria nättejä vieläpä, bachelor näyttää siltä kuin olisi vetänyt vähän liikaa viinaa ja taitaa ikäeroakin olla jo jonkin verran.
Mäkään en nähnyt Ninan kommentoinnissa mitään ilkeää. Musta ihan hyvä perustelu ja mulle tuli kuva, että yritti lohduttaa Jennyä. Ettei se tarkoittanut sitä, että Juha olisi enemmän kiinnostunut Ninasta.
Minä pidän kyllä Jennyä herttaisena ja sympaattisena tyyppinä. On inhimillistä, että noissa oloissa tunteet kuohahtelevat, kun ollaan 24/7 kilpailijoiden kanssa suljetuissa oloissa. Ninastakin tykkään, vaikka hän on minun makuuni hiukan "kova". Näkisin hänet mieluusti itkemässä, koska se tekisi hänestä jotenkin herkemmän.
Musta tuo Nina vaikuttaa tosiaan kaikkein kypsimmältä. Tuntuu tietävän kuka on, eikä taatusti murru vaikka saisi pakit. Mä jotenkin arvostan tuonkaltaisia naisia. Nina ei yritä esittää mitään, vaan on mitä on. Siinä on jotain nöyrää ja armollista.
Vaikka Jennystä tavallaan tykkäänkin eniten, niin on totta, että hänessä on jotain perin hemmoteltua ja aika lapsellista. Jennin artikulaatio on niin huonoa, että on jäänyt vähän vieraaksi, vaikka kiva tyyppi varmaan muuten on. Ja sit tää neljäs, Satu. Hmm, saan siitä fiiliksen, että tykkää puhua ihmisistä niiden selän takana. Tää on niin hassua, että mistä nää vibat tulee ja ehkei pidä paikkaansa ollenkaan.
Tuo Juha on ärsyttävä! Tekee tosiaan inhottavaa vaatimuslistaa naisille täytettäväksi. Naisen tulee sopia HÄNEN elämäänsä ja HÄNEN elämäntyylistä, viihdyttää HÄNTÄ, mutta mistä vastavuoroisuus. Toi äijä ei ole kertaakaan pohtinut, että sopisko hän mahdollisesti jonkun naisen elämään, onko yhteisiä arvoja tms.
Hämmästyttävää on se että näissä sarjoissa kaikki aina ihastuvat siihen bacheloriin. Luulisi että joukkoon mahtuu muutama jonka makuun mies ei ole.
Edellisen Suomen bachelorin suhdehan kaatui kokonaan johtuen salailusta, jota joutui harjoittamaan siihen asti kunnes ohjelma tulee ulos TVstä. Nyt ei ole tainnut käydä niin, ainakaan Juhan haastattelujen perusteella. Sinnitelkää vielä pari viikkoa! :D
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttävää on se että näissä sarjoissa kaikki aina ihastuvat siihen bacheloriin. Luulisi että joukkoon mahtuu muutama jonka makuun mies ei ole.
Ai että kun nää joskus kääntyis niin päin, että pätselori sais jännittää ihan oikeesti ottaako nainen ruusun vastaan vai ei... sit kaikki parhaat antais sille rukkaset ja epätoivoisimmat jäis jäljelle. Tai tästähän vois kehittää uuden formaatin, "Suomen epätoivoisin aikamiespoika" ja sitten jännitettäisiin saako se naista itselleen.
Yllätys että av-mammat ei pidä Ninan käytöstä ilkeänä ja julmana. :D Ihan normaaliahan se on pahoittaa toisen mieli, ja sen voi vielä naamioida lohduttamiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Yllätys että av-mammat ei pidä Ninan käytöstä ilkeänä ja julmana. :D Ihan normaaliahan se on pahoittaa toisen mieli, ja sen voi vielä naamioida lohduttamiseksi!
Mitä sen olis pitänyt sanoa? Siis ihan vilpittömästi kysyn. Tuplatreffit on tossa kohtaa ohjelmaa aika inhottava veto naisille, mutta draamaa tietenkin tahdottiin telkkariin.
Seiskassa sarjan ekan jakson aikana oli kuva, jossa Niina makoili sängyssä Paratiisihotellin voittajan kanssa. Siinä oli kuvateksi, ettei löytänyt unelmien poikamiestä, mutta löysi toisen tosi tv-julkun. Juttu on myöhemmin poistettu, eli Niina ei ainakaan ole voittaja, mutta saattaa kyllä päästä finaaliin :)
Toivottavasti olisi Jenny!! Siis tuo huijattu ja vihainen! If only!
Mutta eiköhän se Nina ole, valitettavasti.