BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Jännä juttu, miten erilaisia fiiliksiä porukalla on ohjelman naisista. Itse olen tykännyt Jennystä alusta saakka. Hän vaikuttaa tosi herttaiselta ja symppikseltä. On mielestäni ohjelman naisista se vilpittömin ja mikseivät he voisi Juhan kanssa tulla juttuun (ainakin jonkin aikaa, elämästä kun ei ikinä tiedä..). Omasta mielestäni tuo Nina on todellinen pyydys. Toivon, ettei Juha valitse häntä. Seuraavalle kaudelle toivoisin bacheloriksi tummaa ja lempeää miestä:)
Erika2016 kirjoitti:
Jännä juttu, miten erilaisia fiiliksiä porukalla on ohjelman naisista. Itse olen tykännyt Jennystä alusta saakka. Hän vaikuttaa tosi herttaiselta ja symppikseltä. On mielestäni ohjelman naisista se vilpittömin ja mikseivät he voisi Juhan kanssa tulla juttuun (ainakin jonkin aikaa, elämästä kun ei ikinä tiedä..). Omasta mielestäni tuo Nina on todellinen pyydys. Toivon, ettei Juha valitse häntä. Seuraavalle kaudelle toivoisin bacheloriksi tummaa ja lempeää miestä:)
Täysin samaa mieltä Jennystä. Musta saakin olla sopivasti mustasukkainen, osoittaa vaan että on kiinnostusta. Mielestäni Jenny ei ole ollenkaan liian mustasukkainen vaan aivan normaali! Jenny ei ole myöskään sen oloinen, että alkaa miellyttämään toista tai kynnysmatoksi ja tietää ettei elämä romahda, jos ei voittakkaan. Miehiä hänelle (niin kuin muillekkin naisille) kyllä riittää. Hän on täysin normaali tuolla käytöksellä eikä tarvi kyllä käytöstään hävetä. Ei kyllä kenenkään neljän muun naisenkaan.
pimpula kirjoitti:
Satu oli tässä hiljattain baarissa aikamoisessa humalassa ja meikit poskilla. Näytti laihalta läskiltä, paljon kamalammalta mitä tv- kuva antaa ymmärtää.
Jennin puhevika ja ristissä olevat hampaat ja löysä perä ärsyttävät. Ei ole kyllä Juhan tasoa ja hän sitten arvosteli, ettei Nina sovi Juhalle. Ihanasti nämä naiset tuntuvat arvostavan itsensä huipulle
Jenny taas on suojannut joka jaksossa huivilla tms. takapuolensa. Ei taida vartalo kestää kuvauksia.
Missäs kunnossa sun oma perse on? Arvaan että on leveä ja lattea ja korkee. Ei peity ees huivilla.
Mua taas Jenny ärsyttää koko ajan enemmän.
Oletteko esimerkiksi huomanneet, miten omituisesti Jenny lipoo kieltään ja tuo sitä ulkonevien etuhampaidensa ja ylipäätään vinon hammasrivistönsä eteen aina kun puhuu? Outo maneeri. Tai se jatkuva typerä hihittely ja pään hermostunut kallistelu. Tai se, miten lapsekkaasti neiti poistuu paikalta kesken keskustelun, koska omat argumentointitaidot eivät ilmeisesti riitä....?
Voi luoja. Siis tuollaisiako naisia miehet arvostavat?
Toi Juha on kyllä erikoinen ukko. Esim.Jenniä arvosteli että haastaa liikaa ja haluaisi nähdä lempeän ja rauhallisen puolen. Sitten kun Jenni näyttää sen, niin se onkin huono, pitäisi haastaa. Ja niin ne kipinät sammu.
UUTINEN:
Uuden rakkausrealityn, Bachelor Suomen, poikamies tulee Espoosta. Juha Rouvinen paljasti Radio Suomipopin haastattelussa tiistaina olevansa valmis uusperhearkeen – sillä oli morsiamella lapsia tai ei, perheeseen tulevat kuulumaan Rouvisen kaksi lasta edellisestä liitosta.
Kun Unelmien poikamieheltä tiedusteltiin radiohaastattelussa, pitäisikö tulevalla kumppanilla olla lapsia, mies kertoi, että 17 morsianehdokkaan joukosta kolmella oli lapsia. Rouvinen paljasti, että ei lapsista haittaakaan ole, sillä ainakin "osan heistä" hän valitsi jatkoon Etelä-Afrikassa tehtyihin kuvauksiin. Rouvinen kertoi haluavansa myös lisää jälkikasvua.
Tulevasta ohjelmaan liittyvästä julkisuusmyllystä Rouvinen arveli selviävänsä kunnialla, mutta totesi pudottaneensa jonkun vielä ohjelman viime metreillä, koska ei uskonut naisen kestävän julkisuutta. Rouvinen painottikin, että hän tarvitsee rinnalleen naisen, jolla on itseluottamus kunnossa.
Ilmeisesti kumppani on Rouviselle ohjelmasta löytynyt, sillä mies paljasti Suomipopilla, että hänen elämänsä tärkein asia tällä hetkellä on rakkaus."
Hetkonen, eikö olekaan valinnut Jennyä, hän vaikuttaisi ettei kestä julkisuutta? Nina kestäisi koska on jo ollut Eskon kanssa?
Ei se Juha halua oikeesti yhtään mitään, kunhan lähti monikkotreffeille/lomalle Afrikkaan. Siis ei se nyt mitään elämänkumppania hae. Kunhan koittaa tikulla jäätä, jos löytyis joku jota vois vaikka tapailla. Jos sarjassa näytetään että valittu nainen tapaa hänen sukulaisensa ja lapsena niin perun puheeni!
Taisi Juhalle olla liikaa, kun Jenni totesi, että kyllä miehenkin on ymmärrettävä, jos hän lähtee miesten kanssa reissuun harrastuksensa vuoksi. Sitten oli keksittävä jokin syy(joka oli tosi omituinen) ettei Jenni niin kiinnostava olekkaan. Kukapa meistä tietää, miten mustasukkainen ite bachelori on. Ja lopuksi käy sitten niin, että valitsee sen kaikkein "riippuvaisimman" naisen. Itse en tykkää Jennystä, koska sen iloisuuden vastakohtana on ne vihamieliset katseet muita naisia kohtaan. Ihmettelen miten naiset voivat taantua tuollaiselle lässyttely asteelle. Siinä mielessä tykkään Sadusta ja Ninasta, ettei ne nyt ihan 100-0 näytä olevan vietävissä.
Näin me nähdään asiat eri tavoin, minua nimittäin ärsytti Nina aivan erityisesti sen kokkausjutun jälkeen! Mikä ihmeen levy sillä juuttui päälle, miten tämä oli ollut hänen juttunsa ja kuinka Jenny nyt jäi ulkopuoliseksi. Jankuti, jankuti, jankuti. Asia käsiteltiin jotain tuhat kertaa. Jos olisin ollut Jenny, olisin varmaan heittänyt vesilasillisen päin näköä, että olisin saanut sen ämmän hiljaiseksi - onneksi Jenny kuitenkin oli minua fiksumpi ja lähti vain kävelemään tilanteesta, kun ärsytti liikaa.
Eli minun silmissä Jennyn pisteet vain nousi. minusta hän on muutenkin ollut alusta asti selvä voittaja, ei kellään ole Juhan kanssa samanlaista kemiaa. Sadulla on vähän samantapaista, mutta ei niin syvää.
Tuolla loppupäässä tiputetulla naisella tarkoitettiin varmaan Sannaa.
Yllättävää, että Jenny, Jenni ja Sannan viettävät aikaa yhdessä, kun kerran Jenny se valittu. Ilmeisesti kiinnostus Juhaan ei Jennin tai Sannan suunnalta ollut kovin vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että Jenny, Jenni ja Sannan viettävät aikaa yhdessä, kun kerran Jenny se valittu. Ilmeisesti kiinnostus Juhaan ei Jennin tai Sannan suunnalta ollut kovin vakavaa.
Ei kai se aikuisten ihmisten maailmassa niin yllättävää ole? Kyllä monestikin kaveriporukoissa on pysytty, vaikka on tykätty samasta miehestä ja joku sen saanut. Ei koko elämä kuitenkaan miesten ympärillä pyöri, uskon että tuollainen kokemus on tehnyt noista naisista hyviä ystäviä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se aikuisten ihmisten maailmassa niin yllättävää ole? Kyllä monestikin kaveriporukoissa on pysytty, vaikka on tykätty samasta miehestä ja joku sen saanut. Ei koko elämä kuitenkaan miesten ympärillä pyöri, uskon että tuollainen kokemus on tehnyt noista naisista hyviä ystäviä keskenään.
Voit olla oikeassa. Mä en ole kokenut tuollaista tilannetta edes teininä, saati aikuisena.
Vierailija kirjoitti:
Taisi Juhalle olla liikaa, kun Jenni totesi, että kyllä miehenkin on ymmärrettävä, jos hän lähtee miesten kanssa reissuun harrastuksensa vuoksi. Sitten oli keksittävä jokin syy(joka oli tosi omituinen) ettei Jenni niin kiinnostava olekkaan. Kukapa meistä tietää, miten mustasukkainen ite bachelori on. Ja lopuksi käy sitten niin, että valitsee sen kaikkein "riippuvaisimman" naisen. Itse en tykkää Jennystä, koska sen iloisuuden vastakohtana on ne vihamieliset katseet muita naisia kohtaan. Ihmettelen miten naiset voivat taantua tuollaiselle lässyttely asteelle. Siinä mielessä tykkään Sadusta ja Ninasta, ettei ne nyt ihan 100-0 näytä olevan vietävissä.
Joo, saman huomasin.
Juha paasasi Jennille narsistisesti oman työnsä haastavuudesta ja miten tapaa paljon naisia ja on töissään naisten kiinnostuksen kohde. Valittu kumppani ei siis saa missään nimessä olla mustasukkainen tai omistuksenhaluinen vaan ylpeä ja luottavainen.
Kummasti miehen ilme kuitenkin vakavoitui, kun Jenni kertoi omista pelireissuistaan ja miten lähtee usein miesten kanssa pelimatkoille, eli hänenkään miehensä ei saisi olla mustasukkainen.
Mä olen aistinut Jennystä suurta feikkiyttä ihan alusta asti. On kameroille sellainen hihihii-kaikki on ihanaa-tästä tulee hauska päivä -esittäjä, mutta oikeasti, kameroiden ollessa poissa, sulkeutuu omaan kuoreensa ja mulkoilee passiivisaggressiivisesti kilpakumppaneitaan. Tästähän Nina jaksossa puhuikin: yritti jutella Jennylle ilman kameroita, mutta Jenny sulkeutui ja heti kameroiden edessä, muiden läsnäollessa, alkoi sitten taas tuttu esittäminen.
Juha on kertonut haluavansa itsevarman ja itsenäisen naisen, ja valitsee lopulta porukan mustasukkaisimman ja epävarmimman roikkujan? Käsittämätöntä toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä suhteenmuodostustavalla ei huomioida naista millään lailla. Mies kertoo, mitä haluaa ja vaatii. Naisen pitää haastaa, olla sopivalla tavalla herkkä mutta ei liian nössö, olla edustava mutta samalla näyttää hyvältä aamulla herätessään, pitää olla sporttinen ja aktiivinen, ei saa nolata miestä hänen ystäviensä tai työtoveriensa seurassa, pitää osata käyttäytyä oikein joka hetki ja joka tilanteessa koska mies on tärkein, hänen tarpeensa ovat ykkössijalla eikä mikään muu. Ihan järkyttävää narsismia.
Juuri näin. Ällöä! Juha etsimässä pikku edustusvaimoa, eikä tasavertaista kumppania. Niin kiero asetelma, ettei tuossa voi kuin epäonnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit olla oikeassa. Mä en ole kokenut tuollaista tilannetta edes teininä, saati aikuisena.
Heh, noh. En itsekään ole ollut osallisena näissä ihastuksissa, mutta kyllä tuttavapiirissäni on ollut useitakin samaa ihmistä tavoitelleita ja silti ystävyys on säilynyt. Toki nämä tilanteet on olleet siinä mielessä erilaisia, että se mies ei ole (ainakaan nyt muistaakseni kertaakaan) tapaillut niitä kaikkia ja lirkutellut jokaiselle... :D
Seuraavassa jaksossa tulee olemaan draamaa Jennyn osalta, kun hän kertoo jotain muille tytöille. Olisiko jotakin sen tyyppistä, että on ollut Juhaan yhteyksissä aiemmin? Tai mitä se voisi olla?
Luepas ja kuuntele Juhan haastatteluja. Mies myöntää että ihastui näihin kaikkiin 4 jotka nyt ja yhteen näistä rakastui. Ja tälläkin hetkellä rakkaus on voimassa. Että kyllä ne vielä deittailee ainakin.
Jossain uutisessa, jossa kerrottiin tapahtumista sarjan kulisseissa, kerrottiin, että yksi karsituista (Etelä-Afrikassa) tunsi tulleensa huijatuksi. Veikkauksia, että kuka?
Itse voisin ohjelmassa syntyneiden mielikuvien perusteella sanoa, että Nina.
"Toki moni naisista oli pudotuksen jälkeen ärsyyntynyt ja kiukkuinen, mutta yksi naisista oli selvästi vihaisin Juhalle. Hän tunsi tulleensa huijatuksi, ja hänellä nousivat viha ja suuttumus pintaan."
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tuotanto_paljastaa_ta…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, saman huomasin.
Juha paasasi Jennille narsistisesti oman työnsä haastavuudesta ja miten tapaa paljon naisia ja on töissään naisten kiinnostuksen kohde. Valittu kumppani ei siis saa missään nimessä olla mustasukkainen tai omistuksenhaluinen vaan ylpeä ja luottavainen.
Kummasti miehen ilme kuitenkin vakavoitui, kun Jenni kertoi omista pelireissuistaan ja miten lähtee usein miesten kanssa pelimatkoille, eli hänenkään miehensä ei saisi olla mustasukkainen.Mä olen aistinut Jennystä suurta feikkiyttä ihan alusta asti. On kameroille sellainen hihihii-kaikki on ihanaa-tästä tulee hauska päivä -esittäjä, mutta oikeasti, kameroiden ollessa poissa, sulkeutuu omaan kuoreensa ja mulkoilee passiivisaggressiivisesti kilpakumppaneitaan. Tästähän Nina jaksossa puhuikin: yritti jutella Jennylle ilman kameroita, mutta Jenny sulkeutui ja heti kameroiden edessä, muiden läsnäollessa, alkoi sitten taas tuttu esittäminen.
Juha on kertonut haluavansa itsevarman ja itsenäisen naisen, ja valitsee lopulta porukan mustasukkaisimman ja epävarmimman roikkujan? Käsittämätöntä toimintaa.
Minusta Nina on loppunelikon epävarmin, siis omasta itsestään. Ilmenee itsekorostuksena.
Eipä taida Juha tietää itsekkään. Sallii erilaista käyttäytymisistä kaikilta naisilta. Mutta, kyllä sitä sietää niitä negatiivisiakin puolia toisesta, jos on jotain kemiaa ja tunteita. Musta niillä kokkitreffeillä Jenny oli vaan vahvoilla, kun piti oman päänsä ja maustoi ruoan miten itse halusi. Nina suhtautui taas kovin vakavamielisesti kokkailuun.