BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Eikö kenenkään muun mielestä toi juha ala olemaan jo vähän ällö? Alkuun tykkäsin, mutta nyt alkaa tulla jo yli sen henkäily puhetyyli ja se kuinka joka välissä kieli jonkun suussa. Yök. Liian samettisen kuvan yrittää antaa itsestään. Ei mee enää läpi.
Ninan ratsastus oli joo aika vaivaannuttavaa katsella.
Mikä se naamiojuttu oli? Ei kyllä ollu mitään juhlatunnelmaa siellä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenenkään muun mielestä toi juha ala olemaan jo vähän ällö? Alkuun tykkäsin, mutta nyt alkaa tulla jo yli sen henkäily puhetyyli ja se kuinka joka välissä kieli jonkun suussa. Yök. Liian samettisen kuvan yrittää antaa itsestään. Ei mee enää läpi.
Ei kai tämä formaatti ylipäätään ole kovin realistiseksi tarkoitettu.
Sadun kanssa pussaillessa välittyi kyllä se (yllättäväkin!) fyysinen lataus. Ei ulkoisesti tytöistä se hottiksin, mutta joku heillä klikkaa. :)
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa mä en ymmärrä; Juha on töissä alalla (mainos- ja brändääminen), jolla käytännössä kaikki tuntevat toisensa tässä maassa. Mikään ei ole tuolla alalla niin tärkeää kuin maine ja tehtyjen asiakkuuksien onnistuminen. Tulevat asiakkaat katsovat myös tarkkaan keneltä ostavat ja mitä, koska ala on ensinnäkin melko kilpailtu ja toiseksi todella kovahintainen.
Mun kysymys on seuraava; miten Juha kuvittelee että kukaan asiakas (tai yhteistyökumppani) enää IKINÄ ottaa sitä tosissaan tällasen tempauksen jälkeen???
Miten ihmeessä Juha aikoo estää sen ettei hänestä tule seuraavaa seiska-lehden vakkaria joka kuukaudesta toiseen vakuuttelee miten on taas löytänyt rakkauden ja plaaplaaplaa??
Miten ihminen, joka tekee töitä mielikuvien parissa, voi kuvitella että tästä tulee hänelle itselleen tai lähipiirilleen YHTÄÄN MITÄÄN POSITIIVISTA???
En vaan tajua.
Ainahan on mahdollista, että Juha tuumailee jo uranvaihtoa, tai laajentamista enemmän viihteen puolelle. Kun naamavärkki tulee kaikille tutuksi ja saa näkyvyyttä enemmän, aukeaa ovet helpmmin. Tämähän voi olla täysin laskelmoitu veto Juhan taholta. Tässä lyödään ns. useampi kärpänen yhdellä iskulla. Uskon, että asiaa pitää tarkastella laajemmasta vinkkelistä ja kauaskatseisemmin. Fisku tyyppi ei tuhoa julkista kuvaansa, vaan laajentaa reviiriä (potentiaalista asiakaskuntaa uusiin sfääreihin). Uudistumien käynnissä.
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus, vai miten se nyt meni....? Mutta joo, nämä on vaan minun, tavis av-mamman, ajatuksia kaikista tosi tv tyypeistä, jotka hakevat huomiota ja uusia rahanhankinta keinoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa mä en ymmärrä; Juha on töissä alalla (mainos- ja brändääminen), jolla käytännössä kaikki tuntevat toisensa tässä maassa. Mikään ei ole tuolla alalla niin tärkeää kuin maine ja tehtyjen asiakkuuksien onnistuminen. Tulevat asiakkaat katsovat myös tarkkaan keneltä ostavat ja mitä, koska ala on ensinnäkin melko kilpailtu ja toiseksi todella kovahintainen.
Mun kysymys on seuraava; miten Juha kuvittelee että kukaan asiakas (tai yhteistyökumppani) enää IKINÄ ottaa sitä tosissaan tällasen tempauksen jälkeen???
Miten ihmeessä Juha aikoo estää sen ettei hänestä tule seuraavaa seiska-lehden vakkaria joka kuukaudesta toiseen vakuuttelee miten on taas löytänyt rakkauden ja plaaplaaplaa??
Miten ihminen, joka tekee töitä mielikuvien parissa, voi kuvitella että tästä tulee hänelle itselleen tai lähipiirilleen YHTÄÄN MITÄÄN POSITIIVISTA???
En vaan tajua.
Ainahan on mahdollista, että Juha tuumailee jo uranvaihtoa, tai laajentamista enemmän viihteen puolelle. Kun naamavärkki tulee kaikille tutuksi ja saa näkyvyyttä enemmän, aukeaa ovet helpmmin. Tämähän voi olla täysin laskelmoitu veto Juhan taholta. Tässä lyödään ns. useampi kärpänen yhdellä iskulla. Uskon, että asiaa pitää tarkastella laajemmasta vinkkelistä ja kauaskatseisemmin. Fisku tyyppi ei tuhoa julkista kuvaansa, vaan laajentaa reviiriä (potentiaalista asiakaskuntaa uusiin sfääreihin). Uudistumien käynnissä.
Jokainen tsäänssi on mahdollisuus, vai miten se nyt meni....? Mutta joo, nämä on vaan minun, tavis av-mamman, ajatuksia kaikista tosi tv tyypeistä, jotka hakevat huomiota ja uusia rahanhankinta keinoja.
Hyvää pohdintaa, tämä on varmasti yksi mahdollisuus. Ehkä hän haluaakin pois mainosalalta.
Juhostahan voidaan jo leipoa seuraavaa Aki Mannista ja Jethroa.
Mua ärsyttää ihan suunnattomasti kun Juha puhuu treffeistä sanalla DEITTI. Näillä deiteillä sitä sun tätä, kiitos kun lähdit deiteille mun kanssa jne. Argh!
Vierailija kirjoitti:
Todellakin!
Feikkiä "unelmamiehen" esittämistä. Tyyppi puhuu ja käyttäytyy kuten kuvittelee joka naisen unelmamiehen puhuvan ja käyttäytyvän. Laskelmoitua, harkittua kulissien rakentamista.
Millainen tuo Juha oikeasti on? Nythän hänestä ei ole saanut mitään realistista käsitystä.
Ylipäätään, kakkoskierroksella olevan nelikymppisen valintaa unelmien poikamieheksi voisi enemmänkin kyseenalaistaa.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli kahlata koko ketju läpi ihan vaan että sais käsityksen siitä, millaisen kuvan Juha on itsestään onnistunut ohjelmassa antamaan katsojille.
Aika moni on täälläkin sanonut tuntevansa Juhan ja ettei todellinen Juha ole kovin unelma.
Mäkin tunnen Juhan ja voin rehellisesti sanoa että se on harvinaisen paska jätkä. Toivon vaan että juorulehtien toimittajat kävis edes vähän penkomassa sen elämää kun se nyt yrittää antaa itsestään niin täydellistä kuvaa. Tietysti toivottavasti jättää exän rauhaan, se on saanut kestää ihan tarpeeksi jo.
Ugh! Olen niin samaa mieltä. Juhassa ei ole mitään karismaattista. Kuvottavaa katsoa tota soopaa ja sympatiat todellakin ovat eksänsä puolella. Kaunis ja fiksu nainen, onneksi pääsi eroon, vaikka lapset toki yhdistävät lopun elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vaan tajua.
Hyvää pohdintaa, tämä on varmasti yksi mahdollisuus. Ehkä hän haluaakin pois mainosalalta.
Siitähän tulis tosi hyvä juontaja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli kahlata koko ketju läpi ihan vaan että sais käsityksen siitä, millaisen kuvan Juha on itsestään onnistunut ohjelmassa antamaan katsojille.
Aika moni on täälläkin sanonut tuntevansa Juhan ja ettei todellinen Juha ole kovin unelma.
Mäkin tunnen Juhan ja voin rehellisesti sanoa että se on harvinaisen paska jätkä. Toivon vaan että juorulehtien toimittajat kävis edes vähän penkomassa sen elämää kun se nyt yrittää antaa itsestään niin täydellistä kuvaa. Tietysti toivottavasti jättää exän rauhaan, se on saanut kestää ihan tarpeeksi jo.
Ugh! Olen niin samaa mieltä. Juhassa ei ole mitään karismaattista. Kuvottavaa katsoa tota soopaa ja sympatiat todellakin ovat eksänsä puolella. Kaunis ja fiksu nainen, onneksi pääsi eroon, vaikka lapset toki yhdistävät lopun elämää.
Aamen.
Kyllä mä voisin Juhan kaa pusutella :)
Onko exällä instagram tai muu avoin tili? Haluaisin nähdä kuvan...
Jenny muistuttaa Saija Hakolaa..muistaako kukaan tyttö Speden speleistä...sukua?
Ihmeellisen isot rypyt Juhalla silmien ympärillä..näyttää silloin 10v vanhemmalta kun rypyt näkyy...muut huomanneet?
Vierailija kirjoitti:
Jenny muistuttaa Saija Hakolaa..muistaako kukaan tyttö Speden speleistä...sukua?
Ei nyt liity tähän ketjuun, mutta tekee töitä nykyään kiinteistövälittäjänä.
https://www.huom.fi/saija-hakola-tikanoja
Jennystä tulee käsitys jonkun johtaja- tai sukuyritysperheen vesana. Hänen sukunimensä ei varmaan ole tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellisen isot rypyt Juhalla silmien ympärillä..näyttää silloin 10v vanhemmalta kun rypyt näkyy...muut huomanneet?
Mulla samanlaiset... :( Miten ne saa pois?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlaiset... :( Miten ne saa pois?
Satulla sama juttu. Ehkä se yhdistää Juhan kanssa?;)
Jälkikäteen on vaikeampi ryppyjä poistaa niin, että lopputulos olisi luonnollinen ja kallista touhua myös jos 2-4x kuussa käyt pistättämässä pois.
Tärkeintä on ennaltaehkäisy:aurinko, tupakka, sokeripitoinen ruokavalio ja stressi on suurimmat rypyttäjät. Myös runsas alkoholin käyttö vanhentaa. Iho on pidettävä sisältä ja ulkoa kosteana eli juotava paljon vettä + hyvät rasvat ruokavaliossa sekä ulkoisesti perus kasvojen putsaus/rasvaus aamuin illoin. Eli itsestä huolehtimista vaatii, jos ei halua vanheta ennenaikaisesti. Ihan tällei offtopic ;)
Mitä Juhan uraan tulee niin ymmärtääkseni ei kuitenkaan tee sitä pohjatason työtä eli asiakashankintaa vaan enemmän hallinnollisia hommia, jolloin tv-ohjelmassa näkyminen ei pitäisi mitenkään haitata bisneksiä. Tuskin kukaan asiakaa irtisanoo soppariaan sen takia, että firmassa on töissä joku, joka vaikuttaa ärsyttävälle tv:ssä.
Sitä paitsi Bachelor Suomi on aika kesy konsepti verrattuna TIS, Paratiisihotelli ym. Jos katsotte jenkkijaksojakin niin miehethän kuvataan/leikataan aina niin, että saa mahdollisimman positiivisen kuvan. Mitään "sillä on hyvät tissit, tekis mieli mennä panee"-tyylisiä kommentteja kännisekoiluista puhumattakaan ei tässä konseptissa nähdä. Siksi en itse ainakaan koe, että tossa olisi mitään ongelmaa uran kannalta, vaikka en Juhan pelimiesmäisestä käytöksestä tykkääkään.
Kai jokainen normaali ihminen nyt sen verran pystyy käytöstään hillitsemään, ettei vakuuttele seiskassa mitään.
Romantiikka sitä paitsi myy. Eikä firmojen tiedottajat ja markkinointihenkilöt taida muutenkaan ajatella aina katkeran ja kyynisen av-mamman logiikalla.