BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli kahlata koko ketju läpi ihan vaan että sais käsityksen siitä, millaisen kuvan Juha on itsestään onnistunut ohjelmassa antamaan katsojille.
Aika moni on täälläkin sanonut tuntevansa Juhan ja ettei todellinen Juha ole kovin unelma.
Mäkin tunnen Juhan ja voin rehellisesti sanoa että se on harvinaisen paska jätkä. Toivon vaan että juorulehtien toimittajat kävis edes vähän penkomassa sen elämää kun se nyt yrittää antaa itsestään niin täydellistä kuvaa. Tietysti toivottavasti jättää exän rauhaan, se on saanut kestää ihan tarpeeksi jo.
Oletko itse ex?
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään muun mielestä jenny ihan Saija Hakolan näköinen? Siis sen Speden spelit -naisen?
No on! Mulla on kasvosokeus ja sekoitan muut tytöt keskenään, mutta Jennystä tuli heti alussa mieleen se "Speden tyttö". Halusin tulla kirjoittamaan siitä tänne jo alussa, mutta kun olin unohtanut nimen, en viitsinyt tulla sekoilemaan jostain Speden tytöstä.... Kiitos kun toit esiin.
Mulla on muuten muistilapulle kirjoitetttu muiden "tuntomerkit" itselleni, koska tosiaan sekoitan helposti ne. Jaan ne tässä kaikille. Koska Jenny oli niin Speden spelien tytön näköinen, en tarvinnut hänelle kuvaavia tekstejä. Muista pari sanaa siis:
Satu: vaalea pyöreäkasvoinen, pitkä, silmät kuin (eräällä) Suvilla.
Tiia: violettipunatukkainen äiti, 29 v, lyhyt toinen puoli päätä?
Susanna: luonnollisen näköinen brunetti
Sanna: brunetti, iloisen näköinen, tatskoja oikeassa käsivarressa. 31 Turku, vaatturiopiskelija
Nina: kaitaksvoinen, totinen, tumma
Jenni: pitkät tummat hiukset, puhuu vähän hunajaisesti, Sofian näköinen.
Tippuneista en jaksa raapustaa paitsi Annasta: blondi, homssuisen näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Pakko oli kahlata koko ketju läpi ihan vaan että sais käsityksen siitä, millaisen kuvan Juha on itsestään onnistunut ohjelmassa antamaan katsojille.
Aika moni on täälläkin sanonut tuntevansa Juhan ja ettei todellinen Juha ole kovin unelma.
Mäkin tunnen Juhan ja voin rehellisesti sanoa että se on harvinaisen paska jätkä. Toivon vaan että juorulehtien toimittajat kävis edes vähän penkomassa sen elämää kun se nyt yrittää antaa itsestään niin täydellistä kuvaa. Tietysti toivottavasti jättää exän rauhaan, se on saanut kestää ihan tarpeeksi jo.
Mitä se eksä sitten on saanut kestää?? Miksei ketään kerro täällä mitään faktoja vaan sanovat Juhan vaan olevan paska jätkä...?
Ja kuka tuntee ex:n? Onhan se voinut olla paska ex:kin. It takes 2...
Tsubu kirjoitti:
sinkku minäkin kirjoitti:
Oma spekulaatio taas on että voittaja pitää olla urheilullinen. Juha on sanonut monessa haastattelussa et se yhdistää. Jenny ei näytä rakastavan treenaamista...on enemmän nautiskelija tyyppi. Vaikka mukava ja nätti onkin. Nina ja Jenni taas rakastaa urheilua. Voittaja on jompi kumpi. Veikkaan söpöä ja aseista riisuvan höpsöä Jenniä. Kuka mies ei tykkäis jalkapalloa harrastavasta neitokaisesta joka on vielä fiksu. Ja lapset tykkäis... Mut jos ulkonäkö voittaa ja raha...Jenny on ykkönen. En kyl jaksa uskoa et suhde sit kestäis...eiks Juhan ex ole jutuista päätellen Jennyn näköinen. Miks sortua taas samaan pintaliitoon jos ei viimeksikään onnistunut. Vuittonit ja Balmuirit ei kovin kestävää onnea tuo...mun mielestä kyl moni tyttö on ollu ihan söpö ja nätti. Ite en uskaltais moiseen julkisuus rumbaan lähteä...ois kauheeta lukea itsestään täältä arvosteluita...
Minä en saa ulkonäkö ja raha -viboja Jennysta. Minusta hän on aito ja nauravainen: kupliva, kuten shampanja! Mutta totta on että lapsia ajatellen Jenni voisi olla paras vaihtoehto.
No ainakin luottotiedot sillä on kunnossa, jos harrastuksena on asuntojen ostelu ja kuntoonremppaaminen.
Miten löydän tuon jutun Sannan exästä?
Juhalle parhaat ovat Jenni ja Sanna. Satuun ja Jennyyn kyllästyisi pian. Tiia ei ole hänen tyylisensä. Nina myöskin liian feikki ulkoisesti, ei hänen tyylisensä.
Mietin sellasta, että ovatkohan tsättäilleet yhdessä ohjelman kuvauksien aikana? Laittaneet sähköpostia jne... Mitä luulette?
Vierailija kirjoitti:
Tsubu kirjoitti:
sinkku minäkin kirjoitti:
Oma spekulaatio taas on että voittaja pitää olla urheilullinen. Juha on sanonut monessa haastattelussa et se yhdistää. Jenny ei näytä rakastavan treenaamista...on enemmän nautiskelija tyyppi. Vaikka mukava ja nätti onkin. Nina ja Jenni taas rakastaa urheilua. Voittaja on jompi kumpi. Veikkaan söpöä ja aseista riisuvan höpsöä Jenniä. Kuka mies ei tykkäis jalkapalloa harrastavasta neitokaisesta joka on vielä fiksu. Ja lapset tykkäis... Mut jos ulkonäkö voittaa ja raha...Jenny on ykkönen. En kyl jaksa uskoa et suhde sit kestäis...eiks Juhan ex ole jutuista päätellen Jennyn näköinen. Miks sortua taas samaan pintaliitoon jos ei viimeksikään onnistunut. Vuittonit ja Balmuirit ei kovin kestävää onnea tuo...mun mielestä kyl moni tyttö on ollu ihan söpö ja nätti. Ite en uskaltais moiseen julkisuus rumbaan lähteä...ois kauheeta lukea itsestään täältä arvosteluita...
Minä en saa ulkonäkö ja raha -viboja Jennysta. Minusta hän on aito ja nauravainen: kupliva, kuten shampanja! Mutta totta on että lapsia ajatellen Jenni voisi olla paras vaihtoehto.
No ainakin luottotiedot sillä on kunnossa, jos harrastuksena on asuntojen ostelu ja kuntoonremppaaminen.
Sehän on vain hyvä, jos näin on!
Vierailija kirjoitti:
Mietin sellasta, että ovatkohan tsättäilleet yhdessä ohjelman kuvauksien aikana? Laittaneet sähköpostia jne... Mitä luulette?
Eiköhän. Matkan aikana ja jo ennen tuota matkaa, heti Upinniemen jälkeen. Whatsapp, Facebook, tekstiviestit varmaan todennäköisempiä vaihtoehtoja kuin sähköpostittelu, mutta eiköhän siellä ole kaikki keinot olleet aktiivisesti käytössä.
Mun silmissä erityisesti Jenny ja vähän myös Jenni vaikuttavat koko ajan yhä vaan vastenmielisemmiltä ja ärsyttävämmiltä, siksi sympatiat alkaa olla enemmän ja enemmän kovakuoriseksi haukutun Ninan ja honkkeli-Satun puolella. En olis uskonut sarjan alussa.
Jenny nyt valoja päälle! Afrikan tähden voittoon ei riitä että saa afrikan tähden, täytyy ehtiä Kairoon tai Tangeriin. Ja jos toinen kilpailija, joka löytää henvosenkengän afrikan tähden löydyttyä, ehtii ensin jompaan kumoaan em. kaupunkiin, hän voittaa.
Ninalla oli viime jaksossa niin iso halkio et se oli jo mauton :(
Mut Juha on kyllä ulkoisesti kuuma.
Ninan ratsastusta katsoessa tuli kyllä facepalm-fiilis. Istunta ihan holtiton ja ohjasote järkyttävän le-ve-ä.
Jenny on söötti, tosi kauniit kasvot.
Susanna=Amy Big Bang throrysta :DDD
Muutenkin ihmettelin Ninan esittelyvideossa sitä, miten hankalasti ja kankeasti hän liikkui. Voiko tuo johtua enää pelkästä jännityksestä?
Yhtä asiaa mä en ymmärrä; Juha on töissä alalla (mainos- ja brändääminen), jolla käytännössä kaikki tuntevat toisensa tässä maassa. Mikään ei ole tuolla alalla niin tärkeää kuin maine ja tehtyjen asiakkuuksien onnistuminen. Tulevat asiakkaat katsovat myös tarkkaan keneltä ostavat ja mitä, koska ala on ensinnäkin melko kilpailtu ja toiseksi todella kovahintainen.
Mun kysymys on seuraava; miten Juha kuvittelee että kukaan asiakas (tai yhteistyökumppani) enää IKINÄ ottaa sitä tosissaan tällasen tempauksen jälkeen???
Miten ihmeessä Juha aikoo estää sen ettei hänestä tule seuraavaa seiska-lehden vakkaria joka kuukaudesta toiseen vakuuttelee miten on taas löytänyt rakkauden ja plaaplaaplaa??
Miten ihminen, joka tekee töitä mielikuvien parissa, voi kuvitella että tästä tulee hänelle itselleen tai lähipiirilleen YHTÄÄN MITÄÄN POSITIIVISTA???
En vaan tajua.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä asiaa mä en ymmärrä; Juha on töissä alalla (mainos- ja brändääminen), jolla käytännössä kaikki tuntevat toisensa tässä maassa. Mikään ei ole tuolla alalla niin tärkeää kuin maine ja tehtyjen asiakkuuksien onnistuminen. Tulevat asiakkaat katsovat myös tarkkaan keneltä ostavat ja mitä, koska ala on ensinnäkin melko kilpailtu ja toiseksi todella kovahintainen.
Mun kysymys on seuraava; miten Juha kuvittelee että kukaan asiakas (tai yhteistyökumppani) enää IKINÄ ottaa sitä tosissaan tällasen tempauksen jälkeen???
Miten ihmeessä Juha aikoo estää sen ettei hänestä tule seuraavaa seiska-lehden vakkaria joka kuukaudesta toiseen vakuuttelee miten on taas löytänyt rakkauden ja plaaplaaplaa??
Miten ihminen, joka tekee töitä mielikuvien parissa, voi kuvitella että tästä tulee hänelle itselleen tai lähipiirilleen YHTÄÄN MITÄÄN POSITIIVISTA???
En vaan tajua.
Mitä te alapeukutatte tätä? Voisitteko mieluummin vaikka vasta-argumentoida?