BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Juha on tosi miehekäs, vaalea, rehti suomalainen mies. Ja alkaa olla jo miehen ikäinenkin, eikä enää mikään märkäkorvapojuliini. Fiksuja ja nättejä naisia tuolla tietenkin Juhalle tarjolla. Täällä vauvapalstalla taas katkerat, yksinäiset siiderivalaat kotisohvilla perse homeessa rötvätessään nillittävät pahaa oloaan, kun eivät itse kelpaa kuin mamuille ja juopoille, narkkareille ja muille rentuille :D Ette raukat voi edes haaveilla Juhan kaltaisesta oikeasta miehestä :D
Tunnen Juhan ja mikään kirjoittamasi ei pidä paikkaansa.
En ymmärrä kommentteja Tiian "tasosta", hänhän on söpö ja herttainen, eikä lyhyys ihmistä pahenna. Juhahan oli pahoillaan, ettei Susanna uskaltautunut enää lähelle, joten puhe tämän liiasta läheistelystä on mielestäni myös outoa. Rankata pitää, joten jotkut tippuu. Mut ei niissä mitään ilmeistä vikaa tarvitse olla.
Minun mielestäni Jenny näyttää siltä, että on aidosti rakastunut ja kyllähän siihen kuuluu "terveet" mustasukkaisuuden tunteet. Mielestäni hän on mukava muille ihmisille. Hänellä ja Juhalla on kemiaa sekä helponnäköistä yhdessäoloa. Vai mitä mieltä olette? :)
Musta Jenny kans vaikuttaa lapselliselta ja todella epävarmalta. Vähän sellainen pilalle hemmoteltu "isin tyttö", joka aina saanut kaiken mitä haluaa. Ulkoisesti on kyllä ehkä kaunein kaikista, mutta ei sitä jaksa katsella kun on niin epävarma itsestään. Hermostunutta kikatusta jne. Voin vaan kuvitella minkälainen naisystävä hän on...
Täällä on sanottu, että Sanna myös epävarma, mutta on eri tavalla. Hänellä ehkä oikeasti aihettakin olla, jos on kohdeltu huonosti. Tiedostaa sen kuitenkin itsekin ja yrittää työstää asiaa. Sanna on toinen tosi näyttävä/kaunis naisehdokkaista.
Täällä on paristi arveltu Jennyn olevan hemmoteltu tyttö. Ihan oikeaan osuitte, hän on varakkaasta perheestä. Selittänee myös sitä että hänellä on "harrastuksena" kämppien osto, remppaus ja myynti - ja hänhän on toimistoassistentti niin niillä liksoilla ei kauheesti tollasta harrastella. Tämä harrastus ja ammatti siis sieltä tyttöjen esittelyistä eli ihan julkista tietoa. Ilman tietoa Jennyn perhetaustakin voi laskea 1+1..
-Se Jennyn vanha koulukaveri
Hyi h*lvetti tuon Sannan exä. Luitteko jutun? Tyyppi kalasteli sääliä ja kertoi kuinka ei itse voisi ikinä olla väkivaltainen, ja Sannan profiilin perusteella on pahoinpidellyt ja alistanut.
Sanna vaikuttaa kivalta ja järkevältä. Nätti. En kyllä itsekään ymmärrä miksi lähtenyt "tuollaisessa kunnossa" ohjelmaan, mutta ehkä yrittää mennä eteenpäin. En kyllä yhtään ihmettele miksi on niin hermostunut ja epävarma kokemuksiensa jälkeen. Kaikkea hyvää hänelle!
Eilen tuli tämä neljäs jakso katsottua, olin sitä ennen lukenut jo jakson kommenttinne. :)
Ninasta odotin teidän juttujen perusteella pahempaa. Tuli jopa vähän paha mieli kun niin paljon oli tässä ketjussa haukuttu pelkäksi tyhjäksi kuoreksi jne. Mielestäni oli ihan symppis, ja Juha tosiaan antoi ymmärtää olevansa Ninasta kiinnostunut. Ainoa mikä ärsytti Ninassa oli juuri tämä "kyllä sä tiiät" jatkuvasti. Juha on varmaan ihan pihalla, että mitähän tässä pitäisi tietää.
Tiia oli kans tosi symppis tässä jaksossa, vaikutti tosi kivalta ihmiseltä! Juhalle ei kyllä sovi ollenkaan. Voisin kuvitella Tiian ihan erityyppisen miehen kanssa, toivottavasti hän onnensa löytääkin!
Molemmat Jennit ärsytti jokseenkin, vaikka ekojen jaksojen jälkeen olin varma, että Juha valitsee Jennyn ja kolmannen jakson jälkeen ajattelin, että ottaa Jennin. Jenny vitsailee koko ajan, liekö peittelee sillä epävarmuuttaan? Ja Jenni taas... kritisoi jälleen treffejä. Juhan mielestä siis jatkuvasti "haastaa hänet", mutta jotenkin tuli sellainen olo, että Juhaakin vähän ärsytti.
Ja tämän viestin vahvistuskoodi on näköjään 666, uskallankohan lähettää! :D
Mielipiteitäni kilpailijoista: Jenny on minusta aika ihana. Sopii ohjelmaan. Huoleton, hauska ja mukavan sekä rennon oloinen "tyttö". Todella nätti ja hyvällä tavalla persoonallisen näköinen. Vaikuttaa minustakin olevan aidosti ihastunut, ja pieni mustasukkaisuus on tuollaisessa tilanteessa ihan luonnollista. Hänen kikattelu ei minua muuten häiritse lainkaan, mutta kun välillä kikattelee liikaa bachelorin seurassa, se antaa lapsellista kuvaa. Minäkin saan ehkä hieman naiivin kuvan hänestä. Olisi kiva nähdä henkilöstä myös vakavampi puoli.
Sannasta ei oikeastaan mitään negatiivista sanottavaa. Jos ei olisi niin kovia kokenut, voisi olla todella sopiva bachelorille. Kaunis ja asiallinen. En pidä tatuoinneista, mutta tyylinsä on muuten mieleeni.
Jenni ei oikeastaan ole mieleeni. En saa hänestä paljoa selkoa, ja on ollut tähän asti jopa ärsyttävä hahmo. Puhetapa on rasittava! En myöskään pidä hänen ulkonäöstään, paitsi kropasta. Hiukset olisivat kivat, jos ne ei tosiaan olisi niin epäluonnollisen tummat. Jotain positiivistakin: pidän hänen rauhallisuudesta ja siitä, miten katsoo keskusteltaessa silmiin.
Satu on ihan kivan ja rehdin, joskin ehkä yksinkertaisen oloinen. Ulkonäkö ei juurikaan mieleeni. Vaikuttaa kuitenkin ystävällisestä ja reippaalta.
Nina on tosi nätti, mutta käsittääkseni aika laitettu ja tehty. Kylmän, etäisen ja ylpeän oloinen. Ei oikein paljasta mitään. Moni saa käsityksen, että olisi vain tyhjä kuori - mutta itse luulen, että voi häneltä luonnetta ja persoonallisuutta löytyäkin, mutta ei halua sitä kaikille esitellä. Hänen ajatukset lapsien saamisesta, adoptiosta ja sijaisvanhemmuudesta oli hienoja.
Tiia on todella sympaattinen! En pidä tyylistään, mutta oikein lämpimän ja mukavan oloinen. Ei kuitenkaan minustakaan sovi bachelorille.
Vierailija kirjoitti:
Hyi h*lvetti tuon Sannan exä. Luitteko jutun? Tyyppi kalasteli sääliä ja kertoi kuinka ei itse voisi ikinä olla väkivaltainen, ja Sannan profiilin perusteella on pahoinpidellyt ja alistanut.
Sanna vaikuttaa kivalta ja järkevältä. Nätti. En kyllä itsekään ymmärrä miksi lähtenyt "tuollaisessa kunnossa" ohjelmaan, mutta ehkä yrittää mennä eteenpäin. En kyllä yhtään ihmettele miksi on niin hermostunut ja epävarma kokemuksiensa jälkeen. Kaikkea hyvää hänelle!
Voisiko joku linkata jutun tänne? Siis Sannan exästä? Julkista tietoahan se on.
Havaintoja:
- Jenny toi esiin herkempää puolta itsessään. Jotenkin tuntuisivat hyvältä parilta Juhan kanssa.
- Myös Jenni on seesteisen eteerinen Juhalle.
- Ninan pyyhetemppu läpinäkyvä ja yksilötreffeillä ei hirveästi tuo mitään omasta persoonastaan esille.
- Tiia on aivan ihana tyyppi! Mutta ehkei sitten Juhalle oikea pari.
- Satu on kevyt kaksimielisten vitsien kohde ja lähde, muttei syvempään suhteeseen saati äitipuoleksi.
- Sanna on liian menneisyytensä vanki voittaakseen tässä formaatissa. Mutta ihan kiva.
Näillä pelimerkeillä viimeinen Sanna putoaisi seuraavaksi ja viimeinen nelikko olisi Jenny, Jenni, Nina ja Satu. Epäilen voittajaksi Jennya ja että Juhan puheet tummatukkaisesta voittajasta olisivat hämäystä. Vahva kakkosvoittajaveikkeus olisi Jenni. Nina ja Juhan suhde kaatuu puheenaiheiden puutteeseen syvällä tasolla. Samoin Satun ja Juhan.
Missä haastattelussa Juha on sanonut, että voittajatyttö olisi nimenomaan tumma?
Vierailija kirjoitti:
Missä haastattelussa Juha on sanonut, että voittajatyttö olisi nimenomaan tumma?
Juha on sanonut vaan, että tummat tytöt ovat hänen tyylisiään ja joku on sitten siitä vetänyt johtopäätöksen, että voittaja olis tumma.
Oma spekulaatio taas on että voittaja pitää olla urheilullinen. Juha on sanonut monessa haastattelussa et se yhdistää. Jenny ei näytä rakastavan treenaamista...on enemmän nautiskelija tyyppi. Vaikka mukava ja nätti onkin. Nina ja Jenni taas rakastaa urheilua. Voittaja on jompi kumpi. Veikkaan söpöä ja aseista riisuvan höpsöä Jenniä. Kuka mies ei tykkäis jalkapalloa harrastavasta neitokaisesta joka on vielä fiksu. Ja lapset tykkäis... Mut jos ulkonäkö voittaa ja raha...Jenny on ykkönen. En kyl jaksa uskoa et suhde sit kestäis...eiks Juhan ex ole jutuista päätellen Jennyn näköinen. Miks sortua taas samaan pintaliitoon jos ei viimeksikään onnistunut. Vuittonit ja Balmuirit ei kovin kestävää onnea tuo...mun mielestä kyl moni tyttö on ollu ihan söpö ja nätti. Ite en uskaltais moiseen julkisuus rumbaan lähteä...ois kauheeta lukea itsestään täältä arvosteluita...
Onko kenenkään muun mielestä jenny ihan Saija Hakolan näköinen? Siis sen Speden spelit -naisen?
Päättelittekö Jennin olevan fiksu ihan vain yliopiston vuoksi? :D Ja muilta tämä piirre rajautuu automaattisesti pois, kun ovat vain amiksia tai ammattikorkeakoululaisia? Näinhän se menee, fiksusti päätelty!
sinkku minäkin kirjoitti:
Oma spekulaatio taas on että voittaja pitää olla urheilullinen. Juha on sanonut monessa haastattelussa et se yhdistää. Jenny ei näytä rakastavan treenaamista...on enemmän nautiskelija tyyppi. Vaikka mukava ja nätti onkin. Nina ja Jenni taas rakastaa urheilua. Voittaja on jompi kumpi. Veikkaan söpöä ja aseista riisuvan höpsöä Jenniä. Kuka mies ei tykkäis jalkapalloa harrastavasta neitokaisesta joka on vielä fiksu. Ja lapset tykkäis... Mut jos ulkonäkö voittaa ja raha...Jenny on ykkönen. En kyl jaksa uskoa et suhde sit kestäis...eiks Juhan ex ole jutuista päätellen Jennyn näköinen. Miks sortua taas samaan pintaliitoon jos ei viimeksikään onnistunut. Vuittonit ja Balmuirit ei kovin kestävää onnea tuo...mun mielestä kyl moni tyttö on ollu ihan söpö ja nätti. Ite en uskaltais moiseen julkisuus rumbaan lähteä...ois kauheeta lukea itsestään täältä arvosteluita...
Minä en saa ulkonäkö ja raha -viboja Jennysta. Minusta hän on aito ja nauravainen: kupliva, kuten shampanja! Mutta totta on että lapsia ajatellen Jenni voisi olla paras vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään muun mielestä jenny ihan Saija Hakolan näköinen? Siis sen Speden spelit -naisen?
On heissä samaa kasvojen siro muoto ja sirrisilmät. Ja hiusten leikkaus.
Juu ei tytöt kyl tiedä mihin on joutumassa. Vaik mies on ihana on uusperhekuvio äärimmäisen raskas ja haastava. Sitä ei oikeasti tajua ennenkuin on siinä keskellä. Itse olen yh ja mun seurustelut on kaatunu suurilta osin just siihen. Lapset oppii aika nopeasti vaatimaan vanhemmalta jakamattomaa huomiota niillä viikoilla kun on paikalla ja pitää automaattisesti uutta tunkeilijana ainakin jonkin aikaa. 6v on viel just tosi herkässä iässä ja niit on viel kaksi. Kääk. Siihen viel sit exän kuviot ja puuttumiset lapsien touhuihin niin jee! Toki on onnistuneitakin ratkaisuja mut paljon se vaatii... Mies on myös tosi erilainen iskä viikoilla kuin silloin kun on vapaalla...siihenkin on kyl sit totuttelemista ettei mustasukkaisuus nosta päätään. Minäkin innostuin stalkkaamaan instagramissa jennyä ja oli vauva sylissä kovinkin espoolaisen kodin näköisessä olohuoneessa...jossa mietti miten oppii pärjäämään kahden vauvan kanssa. Luulempa että tytöille maksetaan vihjailevista kuvista yms. Vaikea arvata voittajaa. Ohjelma sinänsä on kyl hiukan moraaliton. Ei o kiva et pussaillaan kaikkia. Ällöttää oikeastaan. Toki tuosta saa hivenen kuvaa millaista oli joskus muinoin kun miehillä oli monta vaimoa... Mitä draamaa... 😂
Juha on tosi miehekäs, vaalea, rehti suomalainen mies. Ja alkaa olla jo miehen ikäinenkin, eikä enää mikään märkäkorvapojuliini. Fiksuja ja nättejä naisia tuolla tietenkin Juhalle tarjolla. Täällä vauvapalstalla taas katkerat, yksinäiset siiderivalaat kotisohvilla perse homeessa rötvätessään nillittävät pahaa oloaan, kun eivät itse kelpaa kuin mamuille ja juopoille, narkkareille ja muille rentuille :D Ette raukat voi edes haaveilla Juhan kaltaisesta oikeasta miehestä :D