BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Hei, miettikääpä itsenne kautta. Lähtisittekö tuollaiseen ohjelmaan (jos ulkonäkökriteerit täyttyisivät, nehän tuotantoyhtiö tsekkaa)? Jos lähtisitte, niin etsisittekö tosissaan rakkautta vai kuinka paljon etsisitte julkisuutta? Jos teille esitellään yksi mies joka jonkun mittapuun mukaan tavoiteltava (ulkonäkö OK, osaa peruskäyttäytymisen, oppinut huomioimaan ihmisiä työssään, antamaan heille hetken jakamatonta huomiota), ihastuisitteko suoraan? Kun ohjelmaformaatti on kilpailu, haluaisitteko voittaa/pysyä mahdollisimman pitkään mukana? Ja tärkein: uskoisitteko oikeasti löytävänne elämän rakkauden noin keinotekoisista kulisseista? Tuo oli viihdettä, hei, meitä varten rakennettu kulissi jossa ihmisten reaktiotkin voimistuivat eristyksen ja olosuhteiden kummallisuuden vuoksi. Ihmeen vähän saatiin aikaan tappeluja ym. mitä jenkkiversioissa tarjoillaan. Ohjelma oli peli, jota toiset pelasivat taitavammin kuin toiset, osa otti (tai halusi näyttää ottavansa) pelin liian tosissaan. Ei minusta Juhaa voi syyttää mistään, hänhän käyttäytyi kuten tuotantoyhtiö ja ohjelmaformaatti vaati. Ehkä tytöille pitäisi vielä painottaa etukäteen (ja ohjelman aikana) formaattia ja sen vaateteita enemmän, selviäisivät vähemmillä tuskilla - mutta sitten meiltä puuttuisi ohjelmasta ne suuret tunteet, hylätyksitulemisen katkerat kyyneleet, jotka taitaa kuitenkin olla se suurin koukuttava juttu miksi ohjelmaa seurataan.
Nämä ok ja osallistujat hyväksyvät. Kyse on siitä onko tuotantoyhtiö alunperin ollut vilpillisellä mielellä liikenteessä....eli älä ota sitä kestä tykkäät jotta tulee yllätyksiä ja vakuuttele kaikille ihastusta ja lopuks voit sitte jättää sen kenet otit et ku et siit kuitekaa tykkää ja jatkat elämääs.....on se vähä kusetusta ,mutta että saada ohjelma ni suostutko vaikka 50k eestä tämmösee kusetukseen.....ok sanoo rouvine.........et ei se o iha ok tommone vaik kui o viihdet.....muijat kuiteki siin uskos et joku valitaan ja siitä sitte oikeest ollaa kiinnostuneita, et o vähä perse toimintaa tuotantoyhtiölt jos näin............oli se sen verra sekavaa se rouvise käytös et vähä viittaa tähä............iha sama, ei täl nii välii, mut ei pid antaa tv väen ymmärtää et o ok ottaa ihmisii kusetettavaks sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No vaatemyyjä vs. KTM. Missä todellisuudessa sinä elät jos ensin mainittu on hienompi?
Koulutuksen tasoko määrittelee ihmisen ja hänen arvonsa? Eikö jo käynyt ilmi, että tämä vähäpätöinen vaatemyyjä ei sortunut haukkumaan ja lyttäämään kanssakilpailijoitaan, kun taas hienompi korkeakoulutettu arvosteli sen minkä kerkesi. Koulutus ei aina takaa aikuismaista käytöstä tai asennetta muihin ihmisiin. Edes ohjelmassa eikä näköjään tässä keskustelussa.
Mistä sinä kanssakeskustelijoiden koulutustason tiedät? :D
Voi kun ihmiset analysoisivat omia motiiveitaan ja tarpeitaan yhtä paljon pariutuessaan kuin näitä kandidaatteja ja Juhaa. Voisi tulla pitempiä ja onnellisempia liittoja ;)
Mä kävin kanssa laittamassa neloselle palautetta, että Jenny laitettas bachelorette ohjelmaan! En missään vaiheessa kuulunut tähän Jenny faniclubiin, mutta onhan hän suloisen herkkä nainen, ja kauniskin vielä! Juha ei vaan ollut hänelle se oikea (ja hyvä niin, olisi tullut vaan sydänsuruja)
Juhasta pakko sanoa oma mielipide: Mun mielestä hän on oikein hyvännäköinen ja supliikki mies! Nina olis ollut varmaan hänelle oikean tyyppinen ihminen!
Satu oli mukavan oloinen ja kaipaa rinnalleen miehen, joka osaa arvostaa poikatyttömäisyyttä.
Harmi että sarja nyt loppui, toivottavasti saamme the bachelorette suomi ohjelman suomeen pikapuolin ja saisi nähdä Jennyn siellä löytämässä itselleen hyvän miehen, joka osaisi rakastaa yhtä paljon, kuin tämä herkkä nainen!
Mä olen sitten vissiin ainoa, jonka mielestä Juha on komea ja erittäin puoleensavetävä. Ottaisin sänkyyni ja elämääni ilomielin. Urheilullinen, komea, kunnianhimoinen ja lapset on vaan plussaa. Bachelorin formaatti nyt vaan on tuollainen, että kaikki kisaa samasta miehestä romanttisissa puitteissa ja sydämiä särkyy. Mä olen aina ollut ohjelman fani ja katsonut kaikki mahdolliset Amerikan ja Suomen kaudet. Amerikassakin on tullut ns inhokkeja ja sitten suosikkeja. Ben valitsi ihan väärin ja jälkeenpäin pyyteli anteeksi muilta tytöiltä valintaansa. Ali taas oli kaikkien suosikki ja Ashleykin jotain syystä. Brad Womack sai joka kaksi kautta itselleen ja ryssi molemmat. Mutta ohjelma on mikä on, mutta mä rakastan tuota sarjaa. Toivottavasti tulee pian Suomen bachelorette ja Nina olisi siihen sopiva.
Apua, mitä tämä tarkoittaa? Aloin katsoa ohjelmaa kuuman Pätselöörin takia, mutta huomasinkin olevani hieman rakastunut Jennyyn.
Vierailija kirjoitti:
Apua, mitä tämä tarkoittaa? Aloin katsoa ohjelmaa kuuman Pätselöörin takia, mutta huomasinkin olevani hieman rakastunut Jennyyn.
Niin, ja lisäys tähän. Olen 34-vuotias naimisissa oleva heteronainen (tai ainakin tähän päivään saakka olen kuvitellut olevani hetero).
Mielestäni Satu ei ole aito, en olisi hetkeäkään uskonut heidän suhteen kestävän. Tilintekoa katsoessani en nähnyt rakastunutta naista. Jenny tai Jenni olisi sopinut paremmin. Juhan menetys.
Juhassa ällöttää eniten se, miten hänellä on jatkuva tarv2 kontrolloida tilanteita ja johtaa puhetta. Järkyttävän dominoiva tyyppi. Se on ilmeisesti hänen keinonsa pitää yllä teflonkuorta.. itse en kestäisi noin särötöntä olemusta hetkeäkään. Miten se Sadun ystävä sanoikaan, melkein liian hyvä ollakseen totta.
Harmi, että ohjelma ja tyypit lakkasivat kiinnostamasta heti, kun ohjelma loppui. Mitähän voisi seuraavaksi ryhtyä seuraamaan?
Mun mielestä on kamalaa, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät hyväksyä toisessa herkkyyttä. Juha on just sellainen. Sanna sai lähteä, kun avautui vaikeasta asiasta (parisuhdeväkivalta). Ei riitä Juhan resurssit käsittelee sitä. Jenny liian herkkä, tunteellinen -> ei jatkoon. En ikinä vois olla miehen kanssa, joka ei kestäis herkkyyttäni tai rankkaa menneisyyttäni ja aina pitäis olla iloinen ja kova ja kaikki on vain jee jee. Mitään itkua ei vain kestetä.
Mun lapsuudessa isäni oli sellainen, että heikkouksia (eli itkua, pettymystä, raivoamista) ei saanu näyttää ollenkaan, isä ei kestäny niitä tunteita. Kaikki tuollainen piti tukahduttaa ja totella aina isää kaikessa, vastaan ei saanu sanoa. Juha on just sellainen. Ei jatkoon.
Huomasitteko miten Juha väisti Jennyn äidin kysymyksen, että onko ajatellut hankkivansa lisää lapsia. Vastasi, että kyllä on ajatellut asiaa. On siis ajatellut, hankkiako vai ei, mutta ei suoraan vastannut haluaako niitä vai ei. Helevetissäkään ei varmasti halua, mutta eihän sellaista suoraan voi sanoa. Kun on tiedossa, että sekä Jenny että Satu lapsia haluavat.
Juha olen pettynyt sinuun :(
Jennystä olisit voinut löytää loppuelämällesi rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Juhassa ällöttää eniten se, miten hänellä on jatkuva tarv2 kontrolloida tilanteita ja johtaa puhetta. Järkyttävän dominoiva tyyppi. Se on ilmeisesti hänen keinonsa pitää yllä teflonkuorta.. itse en kestäisi noin särötöntä olemusta hetkeäkään. Miten se Sadun ystävä sanoikaan, melkein liian hyvä ollakseen totta.
No tuota, kyseessä on show. Erityisesti tilanteessa, missä ei ollut juontajaa joutui poikamies pyörittämään juonta eteenpäin, selittämään sanoillaan (paljolti varmaan käsikirjoitettuja) etenemistä ja loi draamaa. Varmaan luonnekysymyskin, mutta kai tuollaiseksi se unelmien prinssi haluttiinkin: maskuliininen mies, joka tietää mitä haluaa, johtaa tilanteita ja kehittää unelmien treffejä. Ja tuotantoyhtiö kirjoitti vuorosanat, järjesti treffipuitteet jne. Ne harvat kyyneleet taisi olla aidointa ohjelmassa.
Mietipä itse kuinka paljon haluaisit itsestäsi paljastaa treffikumppanille kun kuulemassa on puoli miljoonaa suomalaista. Uraa tekevä mies miettii varmasti tarkoin millaisen kuvan itsestään antaa. Tuskin poikamiehen kyyneleet, epätietoisuus, pelon näyttäminen julkisesti olisi hirveästi hänen omaa uraa auttanut, jollei nyt kokonaan näyttelypuolelle aio. Kyllä teflon on paras, ja olisi ollut paras myös naisilla. Pitäisi tehdä joku psykologinen testi kykeneekö tuollaiseen hankalaan tilanteeseen ilman henkisiä ongelmia. Varmaan nuo epästabiileimmat naiset (esim. Sanna) päästettiin vähällä juuri tuon vuoksi. Heidän kanssaan Juha/tuotantoyhtiö ei halunnut liikaa leikkiä etteivät kokonaan sekaisin menneet. Ensitreffit alttarilla ohjelmassahan parit saivat koko prosessin ajan keskusteluapua, toivottavasti tässäkin formaatissa tajutaan ettei kaikki ihmiset ymmärrä leikin sääntöjä vaikka ne heille on selitettykin.
Huomasitteko, kun Juha pudotti sen tummahiuksisen Jennin ja ku Jenni sanoi, että valitse Jenny sit, niin näittekö, miten Juha käänteli päätään tosi turhautuneena ja ilme oli just sellainen että "älä sä sano, mitä mun pitää tehdä". Sellainen tosi tympääntyny. No okei, toi oli Jenniltä todella tökerösti sanottu. Jos kameroita ei olis ollu, Juha ois sanonu suorat sanat, että älä sä mua komentele, kenet mun pitää valita.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on kamalaa, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät hyväksyä toisessa herkkyyttä. Juha on just sellainen. Sanna sai lähteä, kun avautui vaikeasta asiasta (parisuhdeväkivalta). Ei riitä Juhan resurssit käsittelee sitä. Jenny liian herkkä, tunteellinen -> ei jatkoon. En ikinä vois olla miehen kanssa, joka ei kestäis herkkyyttäni tai rankkaa menneisyyttäni ja aina pitäis olla iloinen ja kova ja kaikki on vain jee jee. Mitään itkua ei vain kestetä.
Mun lapsuudessa isäni oli sellainen, että heikkouksia (eli itkua, pettymystä, raivoamista) ei saanu näyttää ollenkaan, isä ei kestäny niitä tunteita. Kaikki tuollainen piti tukahduttaa ja totella aina isää kaikessa, vastaan ei saanu sanoa. Juha on just sellainen. Ei jatkoon.
Luulen, että herkkyyden sietokyky oli alhainen Juhalla siksi, että ei tainnut olla sitä oikeaa tyttöjen joukossa. Tai ei ollut tosissaan alun perinkään. Haki vaan hyvää seuraa hauskanpitoon. Ei ehkä halunnut vedättää kaikkein herkimpiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tyyppi toi Jenni! Satu ei ole niin hieno nainen kuin hän itse olisi ollut? Whaaaaat?!?
No vaatemyyjä vs. KTM. Missä todellisuudessa sinä elät jos ensin mainittu on hienompi?
Aaveemamma -todellisuudessa! :D
Juha ei ole KTM, ei edes ylioppilas.
Eikä koulutus tee kenestäkään hienoa tai hienompaa. Säälittävä & nolo tuo Jennin "Satu ei ole niin hieno nainen ja ihminen kuin minä tai Jenny" -purkaus.
Siis että joku kolmekymppinen, aikuinen nainen kehtaa edes päästää suustaan mitään tuollaista?! Onneksi JuhaKIN on julkisesti tuominnut naisten lausahdukset. Varmaan helpottunut ettei valinnut Jennin kaltaista ilkimystä. Tuo asenne ja nuo lausahdukset näytti sen Jennin todellisen "hienouden"...[/
Jos nyt tunteet kuohahtaa putoamisen hetkellä, niin eikös se ole vain inhimillistä. Ei se tee kenestäkään erityisen huonokäytöksistä. Sitäpaitsi, Jenni oli oikeassa, ei Satu sovi Juhalle ja siitä tuli nyt jo todisteet kun erouutiset julkistettiin heti.
Jennin purkautumisen ruususeremonian jälkeen vielä jotenkin ymmärtää, siinä on varmasti olleet tunteet pinnassa. Mutta Sadun ja joidenkin muiden naisten lyttääminen vielä tilintekojaksossa oli ainoastaan ala-arvoista. Jennihän tiuskaisi myös Tiialle "miksi sä sitten otit sen ruusun vastaan", kun Tiia selitti, että luuli jo monessa ruususeremoniassa tippuvansa. Ihan kuin Tiian ruusu olisi Jenniltä (tai Jennin kavereilta) pois.
Sanonpa nyt asian niin kuin sen haluan stereotyyppisesti ajatella:
Mies ihastuu ja haluaa valloittaa ihastuksensa sydämen, yrittää olla hyvä ellei täydellinen.
Tässä ohjelmassa mies ei yritä mitään. Ainoastaan saada naiset ulos elämästään mahdollisimman vähin vaurioin. Ällöttävää seurattavaa.
Mies liehittelijän roolissa (kuten poikamiestyttöversiossa) on jotenkin armollisempi kuvio, koska osaavat ottaa pakit tyynemmin. En muista jennkiversioissakaan nähneeni mitään Jennin ja väkivaltatilittäjän kaltaista hajoilua.