Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
2661/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niin naurettavan katkeria Jennin ja Katjan kommentit valinnan jälkeen siitä, että valinnan pitäisi olla Jenny eikä Satu. (vaikka eihän Satu ja Juha sitten tosiaan sopineet yhteen) Ymmärrän ehkä jossakin työntekijävalinnassa, että muut voivat kritisoida valintaa ja pitävät toista työntekijää soveltuvampana tehtävään. Mutta parin valinnassa on kyse ennen kaikkea tunteista, jos Juha on Sadun valinnut niin se on hänen valintansa vai olisiko Juhan kenties pitänyt kysellä näiden naisten mielipiteitä siihen.

Mielestäni toi "tilintekokin" oli jotenkin vähän mauton. Kyllä kaikki naiset varmaan tajusivat, että Satu oli Juhan valinta mutta olisivatko he voineet edes sen ajan olla koskettelematta toisiaan. Mietin vain, että mahto Jennystä tuntua kivalta, jos he olivat Juhan kanssa viettäneet vielä yhteisen yön ja sitten joutuu katselemaan Juhan ja Sadun kiehnäystä ja suunnitelmia Toscanan viinitiloista.

Sadussa oli varmaan sitä kepeyttä ja hausuutta, jota Juha kaipasi, piristysruiske. Mutta ei elämä voi pelkkää kikatteluakaan olla, että puuttukoihan Sadusta se syvyys. Jennistä tuli todellinen luonne esiin, vaikutti todella katkeralta ja aika ilkeältä ihmiseltä. Jenny oli ihana, toivottavasti löytää vielä hyvän miehen!

Vierailija
2662/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomasitteko, kun Juha pudotti sen tummahiuksisen Jennin ja ku Jenni sanoi, että valitse Jenny sit, niin näittekö, miten Juha käänteli päätään tosi turhautuneena ja ilme oli just sellainen että "älä sä sano, mitä mun pitää tehdä". Sellainen tosi tympääntyny. No okei, toi oli Jenniltä todella tökerösti sanottu. Jos kameroita ei olis ollu, Juha ois sanonu suorat sanat, että älä sä mua komentele, kenet mun pitää valita.

Oli varmaan lähinnä vaivaantunut, kun nainen itki ja herkisteli. Ei varmaan edes  kuunnellut, mitä sieltä suusta tuli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2663/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha on väärällä alalla. Sen kannattaisi hakea teatterikorkeakouluun!

Vierailija
2664/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla särähti tosi pahasti korvaan, ku Juha sanoi yhdessä jaksossa, että hän mietti kenen kanssa näyttäis hyvältä pariskuntana. Ja että ei hän näin pinnallisesti enää voi ajatella (ja pudotti hyvännäköisen Ninan). Siis whaaaat?!!?? Jätkä on lähes nelikybänen ja edes ajattelee tuollaista, että kenen kanssa näyttäisi hyvältä pariskuntana (ja muulla ei sitten väliä, että rakastaako vai ei, kunhan NÄYTETÄÄN hyvältä yhdessä)??

Mä en edes 15-vuotiaana miettiny tollaista, kun mietin kenen kanssa alkaisin seurustelee. Huh huh. Pointsit laski kyllä pakkasen puolelle ton lauseen jälkeen.

N39

No se o tyypillistä narsisti egoistin läppää, se o jännä et naiset o sokeita tollaselle, se o häiriintynyttä läppää mut ne pitää semmosta miestä hienona, hienolle miehelle hieno nainen! Sairasta.....

Onko tosiaan näin? Väitätkö, että Juha on narsisti?

Mä en ole koskaan kuullu tai edes tienny, että joku valitsisi seurustelukumppanin ainoastaan sen perusteella, MILTÄ NÄYTETÄÄN YHDESSÄ. Ihan sairasta ihan oikeasti. Hyvä ulkonäkö tietty on vain plussaa ja se itsessään herättää kiinnostuksen, mutta kyllä se ihminen pitää ensin kokonaisvaltaisesti kiinnostaa ennen seurustelua. Mutta että kykenee edes ajattelemaan, että kenen kanssa näyttäisi hyvältä. Ei yhtään mene jakeluun, että tuollainen tulee edes kenenkään mieleen. Saati lähes nelikymppisen äijän mieleen, joka on jo toisella kierroksella. Ja kehtaa sanoa tuollaisen ihan ääneen. 

Vierailija
2665/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on kamalaa, että on olemassa ihmisiä, jotka eivät hyväksyä toisessa herkkyyttä. Juha on just sellainen. Sanna sai lähteä, kun avautui vaikeasta asiasta (parisuhdeväkivalta). Ei riitä Juhan resurssit käsittelee sitä. Jenny liian herkkä, tunteellinen -> ei jatkoon. En ikinä vois olla miehen kanssa, joka ei kestäis herkkyyttäni tai rankkaa menneisyyttäni ja aina pitäis olla iloinen ja kova ja kaikki on vain jee jee. Mitään itkua ei vain kestetä. 

Mun lapsuudessa isäni oli sellainen, että heikkouksia (eli itkua, pettymystä, raivoamista) ei saanu näyttää ollenkaan, isä ei kestäny niitä tunteita. Kaikki tuollainen piti tukahduttaa ja totella aina isää kaikessa, vastaan ei saanu sanoa. Juha on just sellainen. Ei jatkoon.

Luulen, että herkkyyden sietokyky oli alhainen Juhalla siksi, että ei tainnut olla sitä oikeaa tyttöjen joukossa. Tai ei ollut tosissaan alun perinkään. Haki vaan hyvää seuraa hauskanpitoon. Ei ehkä halunnut vedättää kaikkein herkimpiä.

juuri näin

Vierailija
2666/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin niin naurettavan katkeria Jennin ja Katjan kommentit valinnan jälkeen siitä, että valinnan pitäisi olla Jenny eikä Satu. (vaikka eihän Satu ja Juha sitten tosiaan sopineet yhteen) Ymmärrän ehkä jossakin työntekijävalinnassa, että muut voivat kritisoida valintaa ja pitävät toista työntekijää soveltuvampana tehtävään. Mutta parin valinnassa on kyse ennen kaikkea tunteista, jos Juha on Sadun valinnut niin se on hänen valintansa vai olisiko Juhan kenties pitänyt kysellä näiden naisten mielipiteitä siihen.

Mielestäni toi "tilintekokin" oli jotenkin vähän mauton. Kyllä kaikki naiset varmaan tajusivat, että Satu oli Juhan valinta mutta olisivatko he voineet edes sen ajan olla koskettelematta toisiaan. Mietin vain, että mahto Jennystä tuntua kivalta, jos he olivat Juhan kanssa viettäneet vielä yhteisen yön ja sitten joutuu katselemaan Juhan ja Sadun kiehnäystä ja suunnitelmia Toscanan viinitiloista.

Sadussa oli varmaan sitä kepeyttä ja hausuutta, jota Juha kaipasi, piristysruiske. Mutta ei elämä voi pelkkää kikatteluakaan olla, että puuttukoihan Sadusta se syvyys. Jennistä tuli todellinen luonne esiin, vaikutti todella katkeralta ja aika ilkeältä ihmiseltä. Jenny oli ihana, toivottavasti löytää vielä hyvän miehen!

Epäilen, että Juhan ja Sadun suhde oli jo ohi, kun tilintekoa kuvattiin. Joutuivat vetämään roolin läpi. En tiedä, oliko tuotannon toive vai heidän oma ratkaisu, koska eivät halunneet tuossa vaiheessa kameroiden edessä tilittää, että miksi kävi näin.

Vierailija
2667/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadussa oli varmaan sitä kepeyttä ja hausuutta, jota Juha kaipasi, piristysruiske. Mutta ei elämä voi pelkkää kikatteluakaan olla, että puuttukoihan Sadusta se syvyys

Mä kuule veikkaan, että Juhasta se syvyys puuttuu ja Sadulta loppui siksi mielenkiinto. Ja sit ku selvis miten tunnekylmä näyttelijä Juha on eikä siedä yhtään herkkyyttä.

Vierailija
2668/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että Juhan ja Sadun suhde oli jo ohi, kun tilintekoa kuvattiin. Joutuivat vetämään roolin läpi. En tiedä, oliko tuotannon toive vai heidän oma ratkaisu, koska eivät halunneet tuossa vaiheessa kameroiden edessä tilittää, että miksi kävi näin.

Varmaan vähän molempia. Helpompaa draaman kannalta kun olivat "onnellinen pari". Koko ajanhan Juha etsi naisista keveyttä ja helppoa yhdessäoloa, ja miksi ei? Kamerat koko ajan kimpussa, naiset haluavat kaikki avautua ja kertoa itsestään. Tuo Satu oli varmaan siinä paras ettei ottanut koko juttua niin tosissaan, oli itsekin hakemassa hupia ja hienoja kokemuksia. Aika julmahan tuo formaatti on jos nuo naiset oikeasti kerkesivät ihastua mieheen. Täytyy kyllä ihmetellä miksi niin tekisivät muutaman tapaamisen jälkeen. Ehkä eristetty ympäristö ja kilpailu miehestä aiheuttaa epätodellisia, voimakkaita tunteita.

Vierailija
2669/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla särähti tosi pahasti korvaan, ku Juha sanoi yhdessä jaksossa, että hän mietti kenen kanssa näyttäis hyvältä pariskuntana. Ja että ei hän näin pinnallisesti enää voi ajatella (ja pudotti hyvännäköisen Ninan). Siis whaaaat?!!?? Jätkä on lähes nelikybänen ja edes ajattelee tuollaista, että kenen kanssa näyttäisi hyvältä pariskuntana (ja muulla ei sitten väliä, että rakastaako vai ei, kunhan NÄYTETÄÄN hyvältä yhdessä)??

Mä en edes 15-vuotiaana miettiny tollaista, kun mietin kenen kanssa alkaisin seurustelee. Huh huh. Pointsit laski kyllä pakkasen puolelle ton lauseen jälkeen.

N39

No se o tyypillistä narsisti egoistin läppää, se o jännä et naiset o sokeita tollaselle, se o häiriintynyttä läppää mut ne pitää semmosta miestä hienona, hienolle miehelle hieno nainen! Sairasta.....

Mä en ole koskaan kuullu tai edes tienny, että joku valitsisi seurustelukumppanin ainoastaan sen perusteella, MILTÄ NÄYTETÄÄN YHDESSÄ. Ihan sairasta ihan oikeasti. Hyvä ulkonäkö tietty on vain plussaa ja se itsessään herättää kiinnostuksen, mutta kyllä se ihminen pitää ensin kokonaisvaltaisesti kiinnostaa ennen seurustelua. Mutta että kykenee edes ajattelemaan, että kenen kanssa näyttäisi hyvältä. Ei yhtään mene jakeluun, että tuollainen tulee edes kenenkään mieleen. Saati lähes nelikymppisen äijän mieleen, joka on jo toisella kierroksella. Ja kehtaa sanoa tuollaisen ihan ääneen. 

Tuli mieleen varmaan siksi, että sitä täydellisen oikeaa ei joukossa ollut ja pohti siksi valintoja muilla kriteereillä. Että kun joku pitää valita, eikä rakastunut kovin syvällisesti keneenkään, pohti sitten tuollaisiakin kriteereitä. En usko, että edes Juha valitsisi ketään oikeaksi elämänkumppanikseen sillä perusteella, että näyttää hyvältä yhdessä.

Vierailija
2670/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Tuli mieleen varmaan siksi, että sitä täydellisen oikeaa ei joukossa ollut ja pohti siksi valintoja muilla kriteereillä. Että kun joku pitää valita, eikä rakastunut kovin syvällisesti keneenkään, pohti sitten tuollaisiakin kriteereitä. En usko, että edes Juha valitsisi ketään oikeaksi elämänkumppanikseen sillä perusteella, että näyttää hyvältä yhdessä.

Mun mielestä Juha puhui, että on oikeassa elämässä tehnytkin jo tuollaisia pinnallisia päätöksiä, mutta nyt hän onkin henkisesti kasvanut, eikä näin enää teekään -> siksi Nina ulos.

Vierailija
2671/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tyyppi toi Jenni! Satu ei ole niin hieno nainen kuin hän itse olisi ollut? Whaaaaat?!?

No vaatemyyjä vs. KTM. Missä todellisuudessa sinä elät jos ensin mainittu on hienompi?

Aaveemamma -todellisuudessa! :D

Juha ei ole KTM, ei edes ylioppilas. 

Eikä koulutus tee kenestäkään hienoa tai hienompaa. Säälittävä & nolo tuo Jennin "Satu ei ole niin hieno nainen ja ihminen kuin minä tai Jenny" -purkaus.

Siis että joku kolmekymppinen, aikuinen nainen kehtaa edes päästää suustaan mitään tuollaista?! Onneksi JuhaKIN on julkisesti tuominnut naisten lausahdukset. Varmaan helpottunut ettei valinnut Jennin kaltaista ilkimystä. Tuo asenne ja nuo lausahdukset näytti sen Jennin todellisen "hienouden"...[/

Jos nyt tunteet kuohahtaa putoamisen hetkellä, niin eikös se ole vain inhimillistä. Ei se tee kenestäkään erityisen huonokäytöksistä. Sitäpaitsi, Jenni oli oikeassa, ei Satu sovi Juhalle ja siitä tuli nyt jo todisteet kun erouutiset julkistettiin heti.

Jennin purkautumisen ruususeremonian jälkeen vielä jotenkin ymmärtää, siinä on varmasti olleet tunteet pinnassa. Mutta Sadun ja joidenkin muiden naisten lyttääminen vielä tilintekojaksossa oli ainoastaan ala-arvoista. Jennihän tiuskaisi myös Tiialle "miksi sä sitten otit sen ruusun vastaan", kun Tiia selitti, että luuli jo monessa ruususeremoniassa tippuvansa. Ihan kuin Tiian ruusu olisi Jenniltä (tai Jennin kavereilta) pois.

Siis jotenkin, just ja just, sen Jennin ruususeremonirähjäyksen ja -pettymyksen vielä tosiaan ymmärtää. Mutta että jatkoivat Sannan (& Katjan) kanssa sitä jauhamista vielä tilintekojaksossa! Miten kehtasivat? Oikeasti?!

Aikuiset, itsenäiset naiset! Ilmeisesti oli kova pala, etteivät a) tulleet itse valituiksi ja b) ettei kukaan omasta koplasta tullut valituksi.

Sanna oli erityisen suuri pettymys: luulis että elämä olisi koulinut juuri hänestä kivemman ihmisen, mutta ilmeisesti ei ole osannut kehittyä siihen suuntaan.

Ihan kuin Sanna olisi ollut jossakin itsevarmuutta nostattavissa lääkkeissä tai alkoholin vaikutuksen alaisena: eihän se saanut koko kauden aikana suutaan kunnolla auki ja sitten viimeisessä tilintekojaksossa juttua tuli nonstoppina. Kasvotkin pahasti turvoksissa...

Vierailija
2672/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, mitä tämä tarkoittaa? Aloin katsoa ohjelmaa kuuman Pätselöörin takia, mutta huomasinkin olevani hieman rakastunut Jennyyn. 

TÄYSIN SAMA!!!! Jenny <3 <3

Vierailija
2673/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilinteossa Satu oli taas sellainen sanojaan etsivä, lapsellisiin töksäyksiin tyytyvä pikkutyttö. Hänessä on karisman mentävä aukko! Jenny on niin ihana! Tyhmä Juha, sokea, kun ei nähnyt sitä ainoaa hyvää joka ohjelmasta olisi hänelle löytynyt! Oon niin katkera!!! JEnny bacheloreteksi!!! 

Vierailija
2674/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N39

Mun mielestä Juha puhui, että on oikeassa elämässä tehnytkin jo tuollaisia pinnallisia päätöksiä, mutta nyt hän onkin henkisesti kasvanut, eikä näin enää teekään -> siksi Nina ulos.

Jestas. Ilmeisesti Nina ei sitten ilmeisesti muuten kolahtanut.

Vierailija
2675/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilinteossa Satu oli taas sellainen sanojaan etsivä, lapsellisiin töksäyksiin tyytyvä pikkutyttö. Hänessä on karisman mentävä aukko! Jenny on niin ihana! Tyhmä Juha, sokea, kun ei nähnyt sitä ainoaa hyvää joka ohjelmasta olisi hänelle löytynyt! Oon niin katkera!!! JEnny bacheloreteksi!!! 

Kannattaa muistaa, että tilintekoa kuvattaessa Sadun ja Juhan suhde oli todennäköisesti jo ohi. Satu oli aika onnettoman näköinenkin. Ole siinä sitten viksu ja vilmaattinen.

Vierailija
2676/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaiken huippu oli minusta vielä se, että jossain haastattelussa Juha oli sanonut, että Sadun valinta oli jo selvä heidän melontaretken jälkeen!!! Mitä se sitten vielä ylisti Jennyä ja vietti hänen kanssaan romanttisia merenrantatreffejä, eikös sinne olisi pitänyt valita Satu?

Ja miksei Juha kertonut olevansa rakastunut Satuun, vaan käytti R-sanoja enemmänkin Jennyä kuvatessaan.

Kyllä nyt meni Juhalla lusikat ja kattilat sekasin!

Vierailija
2677/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tyyppi toi Jenni! Satu ei ole niin hieno nainen kuin hän itse olisi ollut? Whaaaaat?!?

No vaatemyyjä vs. KTM. Missä todellisuudessa sinä elät jos ensin mainittu on hienompi?

Aaveemamma -todellisuudessa! :D

Juha ei ole KTM, ei edes ylioppilas. 

Eikä koulutus tee kenestäkään hienoa tai hienompaa. Säälittävä & nolo tuo Jennin "Satu ei ole niin hieno nainen ja ihminen kuin minä tai Jenny" -purkaus.

Siis että joku kolmekymppinen, aikuinen nainen kehtaa edes päästää suustaan mitään tuollaista?! Onneksi JuhaKIN on julkisesti tuominnut naisten lausahdukset. Varmaan helpottunut ettei valinnut Jennin kaltaista ilkimystä. Tuo asenne ja nuo lausahdukset näytti sen Jennin todellisen "hienouden"...[/

Jos nyt tunteet kuohahtaa putoamisen hetkellä, niin eikös se ole vain inhimillistä. Ei se tee kenestäkään erityisen huonokäytöksistä. Sitäpaitsi, Jenni oli oikeassa, ei Satu sovi Juhalle ja siitä tuli nyt jo todisteet kun erouutiset julkistettiin heti.

Jennin purkautumisen ruususeremonian jälkeen vielä jotenkin ymmärtää, siinä on varmasti olleet tunteet pinnassa. Mutta Sadun ja joidenkin muiden naisten lyttääminen vielä tilintekojaksossa oli ainoastaan ala-arvoista. Jennihän tiuskaisi myös Tiialle "miksi sä sitten otit sen ruusun vastaan", kun Tiia selitti, että luuli jo monessa ruususeremoniassa tippuvansa. Ihan kuin Tiian ruusu olisi Jenniltä (tai Jennin kavereilta) pois.

Siis jotenkin, just ja just, sen Jennin ruususeremonirähjäyksen ja -pettymyksen vielä tosiaan ymmärtää. Mutta että jatkoivat Sannan (& Katjan) kanssa sitä jauhamista vielä tilintekojaksossa! Miten kehtasivat? Oikeasti?!

Aikuiset, itsenäiset naiset! Ilmeisesti oli kova pala, etteivät a) tulleet itse valituiksi ja b) ettei kukaan omasta koplasta tullut valituksi.

Jenni nolasi itsensä kyllä tilinteossa täydellisesti. Ihmeellinen tarve tingata, että miksei vahva nainen kelvannut. Millä perusteella Satu ei ollut vahva, ainakin vahvemman kuvan hänestä sai kuin Jennistä, joka murtui ja käyttäytyi todella lapsellisesti sekä ruususeremoniassa että tilinteossa. No, tuli ainakin naisen todellinen luonne esiin. Aikamoisen ilkeitä naisia tuohon joukkoon mahtui, vain muutama pystyi antamaan itsestään positiivisen kuvan.

Vierailija
2678/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Ninaa bacheloreteksi, kukaan jaksa katsella mitään kylmää kumihuulitarta. :D

Vierailija
2679/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanonpa nyt asian niin kuin sen haluan stereotyyppisesti ajatella: 

Mies ihastuu ja haluaa valloittaa ihastuksensa sydämen, yrittää olla hyvä ellei täydellinen.

Tässä ohjelmassa mies ei yritä mitään. Ainoastaan saada naiset ulos elämästään mahdollisimman vähin vaurioin. Ällöttävää seurattavaa. 

Mies liehittelijän roolissa (kuten poikamiestyttöversiossa) on jotenkin armollisempi kuvio, koska osaavat ottaa pakit tyynemmin. En muista jennkiversioissakaan nähneeni mitään Jennin ja väkivaltatilittäjän kaltaista hajoilua.

Kyllä jenkkiversiossa Ben Flajnik hajosi totaalisesti kun sai pakit kosiessaan, ei vaan ilmennyt itkuna vaan aggressiona.

Vierailija
2680/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kaiken huippu oli minusta vielä se, että jossain haastattelussa Juha oli sanonut, että Sadun valinta oli jo selvä heidän melontaretken jälkeen!!! Mitä se sitten vielä ylisti Jennyä ja vietti hänen kanssaan romanttisia merenrantatreffejä, eikös sinne olisi pitänyt valita Satu?

Ja miksei Juha kertonut olevansa rakastunut Satuun, vaan käytti R-sanoja enemmänkin Jennyä kuvatessaan.

Kyllä nyt meni Juhalla lusikat ja kattilat sekasin!

Niinpä. Tämän täytyy olla aivan käsikirjoitettua. Ei kai kukaan muuten noin toimisi ja veisi porealtaaseen ruusun kanssa ja lepertele, että älä ole huolissasi yhtään asemastasi! Tässä on kyllä viety katsojia ja varsinkin Jennyä sata nolla. Pisteet hyvästä käsikirjoituksesta.