Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BACHELOR SUOMI official

Vierailija
15.03.2016 |

Alkoi juuri.
LIV - kanavalla.
Keskustelu tähän.

Kommentit (3093)

Vierailija
2601/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinkiläinen toimistoassistentti Jenny, 32, jäi Bachelor Suomi -ohjelmassa toiseksi. Jenny ei usko, että poikamies-Juha alun perinkään oli ohjelmassa etsimässä itselleen rakkautta. Itse asiassa Jenny on sitä mieltä, että mies ei edes ole valmis suhteeseen.

- Enemmän hän ehkä oli julkisuuden perässä.

Juha perusteli valintaansa Jennylle sillä, että tämä on liian herkkä.

Päätösjakson jälkeen näytetyssä Bachelor Suomi -tilinteko-ohjelmassa Juha ja Satu kertoivat olevansa lähdössä kesällä viinitiloille Italiaan, mikä hymyilytti Jennyä.

- Juha teki samoja suunnitelmia minun kanssani meidän yön yli -treffeillämme Etelä-Afrikassa. Että sellainen mies tämä meidän "unelmien" bachelor, Jenny toteaa.

Hän ei ole ollut yhteydessä Juhaan kuvausten päättymisen jälkeen.

Jenny paljastaa, että osasi aavistaa lopullisen tuloksen. Viimeisillä treffeillä Suomessa Juha kyseli paljon arkeen liittyviä kysymyksiä, eivätkä mitkään Jennyn vastauksista tuntuneet miellyttävän häntä. Lisäksi Jenny ennusti lopputuloksen tuotantoon liittyvistä asioista siinä vaiheessa, kun saapui Upinniemeen, missä Juha ilmoitti päätöksensä.

- Totta kai olin pettynyt, kun ohjelma meni minulla koko ajan tosi hyvin ja tunteet vain kasvoivat treffien edetessä. Uskon, että kemiamme oli aitoa, vaikka lopputulos oli tämä.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016051021541888_vi.shtml

Vierailija
2602/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha perusteli valintaansa Jennylle vain sillä, että tämä on liian herkkä.

- Juha sanoi, että en kestäisi hänen ympärillään pyöriviä muita naisia, vaan olisin liian mustasukkainen. Jos Juha oikeasti on sitä mieltä ja haluaa, että hänen ympärillään pyörii jatkossakin muita naisia eikä oma naisensa ole yhtään mustasukkainen, niin saa ollakin näin.

Jenny harmittaa hieman se, kuinka mustasukkaisena hänet esitettiin sarjassa.

- Se ei ehkä aivan pidä paikkaansa. Mutta näytän kyllä vahvasti tunteeni ja pieni mustasukkaisuus voi olla hyväksikin, kunhan se ei ole överiä.

Monille tytöille tuli yllätyksenä, että Juha oli pussaillut Etelä-Afrikan reissun aikana lähes kaikkia tyttöjä. Jenny vakuttaa, että se ei häntä haitannut.

- Juha yritti vain selvittää omia tunteitaan. Itselleni ainakin kertoo paljon se, tuntuuko pussailu jonkun kanssa joltain.

Jenny ei kadu sarjaan osallistumista. Jossain vaiheessa hän oli huolissaan, mitä työpaikalla ajateltaisiin, mutta suhtautuminen on ollut pelkästään kannustavaa ja positiivista. Jennylle jäi sarjasta useita hyviä ystäviä, kuten Juhan lopulta valitsema Satu.

Juhan ja Satun romanssi on ohi, mutta Jenny tietää, mitä vastaisi, jos Juha ottaisi yhteyttä.

- Voisin tehkä lähteä kahville puhumaan asioista, mutta kyllä hänen mahdollisuutensa muuhun ovat menneet. Hän teki valintansa, enkä antaisi toista mahdollisuutta.

Silmät auki

Pari kanssakilpailijaa on jo ehtinyt kysyä Jennyltä, lähtisikö hän Bachelorette- eli Unelmien poikamiestyttö -sarjan tähdeksi.

- Lähtisin saman tien! Vielä ei ole kanavalta otettu yhteyttä, nainen nauraa.

Jenny sanoo, että ei ole ikisinkku, vaan haluaisi mieluummin elää parisuhteessa. Siksi hän pitää silmänsä auki sulhasehdokkaiden varalta.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016051021541888_vi.shtml

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2603/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Adfg kirjoitti:

Veikkaan, että tässä ei ole kyse julkisuudenhausta vaan rahasta. Rouvinen on bob the robotin (mainostoimisto) asiakaskokemusvastaava. Nelonen on ostanut asiakaskokemuksen katsojille.......se o vaa kauppa......äijä lähti itse järjestämään kokemusta veivaamalla erikoisia valintoja=kokemuksia katsojille. Naisia kohtaan kuitenkin moraalitonta, mutta äijä ei välittäny, otti työnä.

Aa.. onko rouvisen nainoststo ja kanava kytköksissä toisiinsa? Sehän selittäisi kaiken, tyyppihän on fiksumpi kuin luulinkaan. Ei siinä musta mitään ongelmaa ole, tuskin neidotkaan pelkkää rakkautta tulivat hakemaan

:D

Vierailija
2604/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku vielä itkee Jennyn puolesta, käykää katsomassa instasta eilinen videoklippi. Aivan käsittämättömän lapsellinen nuori nainen! Henkisellä tasolla Satu vei kyllä kuus-nolla voiton, ei kauneus vaan ole suhteessa se ykkösasia, varsinkin kun on lapsia, pitää olla myös jollain tasolla aikuinen jo!

Vierailija
2605/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennyparka?? kirjoitti:

Jos joku vielä itkee Jennyn puolesta, käykää katsomassa instasta eilinen videoklippi. Aivan käsittämättömän lapsellinen nuori nainen! Henkisellä tasolla Satu vei kyllä kuus-nolla voiton, ei kauneus vaan ole suhteessa se ykkösasia, varsinkin kun on lapsia, pitää olla myös jollain tasolla aikuinen jo!

Öö ja mitähän tässä videoklipissä oli niin pahaa? :D Kiva huumoripläjäys.

Vierailija
2606/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pettymys että Juha olikin täys feikki. Surettaa todella paljon Jennyn puolesta! Jenny haki oikeasti rakkautta, Juhalle ohjelma oli vain duuni muiden joukossa ja nyt sitten pääsee viettämään villiä sinkkujulkkiskesää. :(

Satua ei käy sääliksi, koska ohjelmasta näki koko ajan, ettei hänellä ollut suuret tunteet pelissä. Siksi pysyi niin coolina ja rauhallisena.

Vierailija
2607/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tyyppi toi Jenni! Satu ei ole niin hieno nainen kuin hän itse olisi ollut? Whaaaaat?!?

No vaatemyyjä vs. KTM. Missä todellisuudessa sinä elät jos ensin mainittu on hienompi?

Aaveemamma -todellisuudessa! :D

Juha ei ole KTM, ei edes ylioppilas. 

Vierailija
2608/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan painajaismaista jos tuollainen mies olisi "palkintona". Juha muistuttaa mun exää kaikilla mahdollisilla tavoilla jopa pukeutumisessa sekä puhetyylissä, myös ammatissa ja tavassa suhtautua parisuhteeseen. Exäni on samanlainen, ei koskaan tiedä oikeasti mitä hakee ja huomenna on eri ääni kellossa kuin tänään... "Nyt on hyvä nainen ja lapsi mutta entäs jos löydänkin paremman, no ei tuo ollutkaan hyvä ehkä sittenkin joku muu..." Oikeasti tuollaiset miehet ei koskaan tyydy yhteen naiseen/ymmärrä mistä parisuhteessa ja rakkaudessa on kysymys. Niille suhde on vaan joku statusasia jossa nainen on näyttelyesine jolla ei saa olla omia tunteita.

Näiden miesten suhteessa aina joku pieni asia on pielessä eikä ne pysty sitä hyväksymään. Mulle tuli noiden jaksojen perusteella se olo että tämän bachelorin ex ja lasten äiti on ollut mustasukkainen muista naisista, siksi nyt oikein käännetään veistä haavassa ja etsitään "vahvaa naista" joka ei olisi mustasukkainen. Tällaisia velikultia tän tyylin miehet on, jättävät jälkeensä vain rikkoutuneita ihmisiä. Hyvä vain Jennylle ja Satulle etteivät jääneet tuohon. Jokaisessa ihmisessä on heikkoudet ja se aito rakastaminen on niiden puutteiden hyväksymistä. Tää jätkä vaikuttaa siltä ettei sen naisessa saa olla mitään vikaa ja heikkoutta tai sitten tulee välittömästi monoa. Kaverilla on itsestään aika kovat luulot. Olen vaan iloinen naisten puolesta että voivat nyt etsiä kunnollisen miehen elämäänsä.

Vierailija
2609/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se Jennyn perheen tapaaminen ja illallinen Juhan kanssa oli jäätävä. Jennyn läheiset eivät selvästikkään tykänneet Juhasta.

Vierailija
2610/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan tämä juuri päättynyt tosi tv /rakkausohjelma viimein osoitti ja todisti, että naisten ja miesten kannattaa ennemmin etsiä rakkautta sieltä oikeasta elämästä ja tilanteista, ei käsikirjoitetuista tosi tv:stä. Ilman koko kansan julkisuutta, omana itsenään ilman iltapuku- ja kuohujuoma glamouria  ja itkee sitten niitä pettymyksiä ihan lähipiirissä.

No jos oli Juha julkisuuden perään niin kyllä jotkut naisetkin sitä ihan kiitettävästi saivat ja halusivat. Nythän kakkoseksi tullut on valmis uuteen kauteen päähenkilönä ja naisten lehdet varmasti ottavat yhteyttä ja saamme vielä kertaalleen lukea pettyneen  tarinaa. Kunpa Satu nyt älyäisi pysytellä poissa julkisuudesta. Kaikki ohjelmaan osallistuneet naiset saavat varmaan tosielämässä ihan riittävästi huomiota ja treffikutsuja. Mutta jos tämä kokemus yhdisti näitä naisia ja loi ystävyyssuhteita niin hyvä niin. Unohtakaa Juha ja eläkää tässä elämässä.

Vierailija
2611/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävä tyyppi toi Jenni! Satu ei ole niin hieno nainen kuin hän itse olisi ollut? Whaaaaat?!?

No vaatemyyjä vs. KTM. Missä todellisuudessa sinä elät jos ensin mainittu on hienompi?

Nyt olikin kyse Jennin sanomisista ja Jenni vs. Satu koulutustasosta.

Vierailija
2612/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä koulutus tee kenestäkään hienoa tai hienompaa. Säälittävä & nolo tuo Jennin "Satu ei ole niin hieno nainen ja ihminen kuin minä tai Jenny" -purkaus.

Siis että joku kolmekymppinen, aikuinen nainen kehtaa edes päästää suustaan mitään tuollaista?! Onneksi JuhaKIN on julkisesti tuominnut naisten lausahdukset. Varmaan helpottunut ettei valinnut Jennin kaltaista ilkimystä. Tuo asenne ja nuo lausahdukset näytti sen Jennin todellisen "hienouden"...

Vierailija
2613/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksen tasoko määrittelee ihmisen ja hänen arvonsa? Eikö jo käynyt ilmi, että tämä vähäpätöinen vaatemyyjä ei sortunut haukkumaan ja lyttäämään kanssakilpailijoitaan, kun taas hienompi korkeakoulutettu arvosteli sen minkä kerkesi. Koulutus ei aina takaa aikuismaista käytöstä tai asennetta muihin ihmisiin. Edes ohjelmassa eikä näköjään tässä keskustelussa.

Vierailija
2614/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päällimmäinen tunne, joka tästä miehestä mulle jäi oli minä, minä, minä, minä jne.

Vierailija
2615/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin Sadusta oli aistittavissa ettei ollut mitenkään erityisen ihastunut Juhaan ja luulen että nimenomaan tästä syystä hän oli Juhan valinta.Juha halusi jonkun joka ei ole helposti valloitettavissa.

Satu vaikutti suorastaan järkyttyneeltä istuessaan siinä Juhan vieressä.Ei ainakaan hehkunut mitään "tuoreen parisuhteen" onnea."Kenellekkään ei tullut vissiin yllätyksenä heidän eronsa.

Minusta Jenni ja Sanna puhui molemmat ihan asiallisesti ja molemmat vaikutti ihan mukavilta naisilta. Heidän lyttäystä täällä en ymmärrä!

Vierailija
2616/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särähti tosi pahasti korvaan, ku Juha sanoi yhdessä jaksossa, että hän mietti kenen kanssa näyttäis hyvältä pariskuntana. Ja että ei hän näin pinnallisesti enää voi ajatella (ja pudotti hyvännäköisen Ninan). Siis whaaaat?!!?? Jätkä on lähes nelikybänen ja edes ajattelee tuollaista, että kenen kanssa näyttäisi hyvältä pariskuntana (ja muulla ei sitten väliä, että rakastaako vai ei, kunhan NÄYTETÄÄN hyvältä yhdessä)??

Mä en edes 15-vuotiaana miettiny tollaista, kun mietin kenen kanssa alkaisin seurustelee. Huh huh. Pointsit laski kyllä pakkasen puolelle ton lauseen jälkeen.

N39

Vierailija
2617/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vaatemyyjä vs KTM - viitataanko tuossa mielestäsi Juhaan? 

Vierailija
2618/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulutuksen tasoko määrittelee ihmisen ja hänen arvonsa? Eikö jo käynyt ilmi, että tämä vähäpätöinen vaatemyyjä ei sortunut haukkumaan ja lyttäämään kanssakilpailijoitaan, kun taas hienompi korkeakoulutettu arvosteli sen minkä kerkesi. Koulutus ei aina takaa aikuismaista käytöstä tai asennetta muihin ihmisiin. Edes ohjelmassa eikä näköjään tässä keskustelussa.

Kuka tässä on koulutuksen tasoon viitannut? Kun puhutaan "hienosta naisesta", sillä viitataan käytökseen, ei mihinkään tutkintonimikkeisiinT. 

Käytöksellään Jenni osoitti, ettei hän ainakaan ollut se naisista hienoin.

Vierailija
2619/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin Sadusta oli aistittavissa ettei ollut mitenkään erityisen ihastunut Juhaan ja luulen että nimenomaan tästä syystä hän oli Juhan valinta.Juha halusi jonkun joka ei ole helposti valloitettavissa.

Satu vaikutti suorastaan järkyttyneeltä istuessaan siinä Juhan vieressä.Ei ainakaan hehkunut mitään "tuoreen parisuhteen" onnea."Kenellekkään ei tullut vissiin yllätyksenä heidän eronsa. 

Aivan varmasti sopimukseen kuuluu, että bachelor tulee valittunsa kanssa jälkilöylyihin pariskuntana oli tilanne mikä hyvänsä. Tietenkin he olivat tuossa vaiheessa jo eronneet, joten ei ihme, että vaikuttivat niin vaivaantuneilta. Juhahan totesi lehtijutussa, että kyllä sen huomaa nopeasti, onko suhteella mahdollisuuksia toimia vai ei. Eli hän teki eropäätöksen nopeasti, ei todellakaan vasta viime viikonloppuna. Ja eivätkös Satu ja Jenny olleet siellä risteilylläkin yhdessä ennen eilistä. Kuvio on täysin selvä.

Vierailija
2620/3093 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta jonkun toimittajan olisi syytä selvittää . Ja siinä on myös hieman moraalista ongelmaa. Siinä tavallaan vedätetään naisjoukkoa Tv-kanavan puolesta, jos näin on. Todistaminen vaan ei onnistu, koska paperilla tod näk lukee, että palkkio maksettu esiintymisestä bätselörille......suullisesti on sovittu toinen kuvio..............liippaa vaan vähän liian läheltä ku ukon päivätyö on ASIAKASKOKEMUSVASTAAVA/JOHTAJA ....u know, haiseeko palaneen käry?

Miten te jaksatte jauhaa , että olis ottanu sen ja sen ja olis sopinu paremmi ku kyseessä selkeä kusetus ylläolevaan tyyliin......jos olis vähääkään äoota ni kiinnostusta herättäis ainoastaan tän tyylisen kokonaisuuden moraaliset ja oikeudelliset ongelmat .....kanava ehkä käyttää kyseenalaisia keinoja katsojien kalasteluun ja sitä olisi syytä tutkia.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme