BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Adfg kirjoitti:
Veikkaan, että tässä ei ole kyse julkisuudenhausta vaan rahasta. Rouvinen on bob the robotin (mainostoimisto) asiakaskokemusvastaava. Nelonen on ostanut asiakaskokemuksen katsojille.......se o vaa kauppa......äijä lähti itse järjestämään kokemusta veivaamalla erikoisia valintoja=kokemuksia katsojille. Naisia kohtaan kuitenkin moraalitonta, mutta äijä ei välittäny, otti työnä.
Aa.. onko rouvisen nainoststo ja kanava kytköksissä toisiinsa? Sehän selittäisi kaiken, tyyppihän on fiksumpi kuin luulinkaan. Ei siinä musta mitään ongelmaa ole, tuskin neidotkaan pelkkää rakkautta tulivat hakemaan
Joku toimittaja voisi selvittää, kuvio viittaa siihen......ei o iha ok toimintaa tv kanavan puolesta, jos näin o....että otetaan ihmisiä harhautettaviksi ohjelmaan....tod näk missään paperilla ei lue mitään, vaan palkkio on maksettu esiintymisestä......suullisesti sovittu toimintakuvio eli vaikee todistaa...kokonaisuus ei ok, vaikka viihteestä kyse.........mun intressi ottaa kantaa tähän on se, etten pidä kusetuksista ja tässä haisee sellane........vaikka viihteestä olikin kyse
Tarjotkaas naiset mulle pilluuu! ;) Oon unelmien batselöööööööri. Jooko?
Vierailija kirjoitti:
Tässä taas huomaa missä kohtaa jotkut naiset ampuu ohi. Että ihan tosissanne luulette et vähänkään tunneälyllä varustetuilla miehillä huomio kiinnityy Satun hiuksiin, joissa ei kuitenkaan ole mitään yliampuvaa? Ruokitte vain itse toistenne pinnallisuutta, jota toki myös media ruokkii ihannenaisesta, mutta fakta on se, että miehiä nuo asiat eivät 99 % kiinnosta.
Vaikuttaa siltä, että moni on langennut Jennyn prinsessamaiseen ulkonäköön, eivätkä huomioi, että meille miehillekin se sisin on oikeasti tärkeintä. Yhteinen huumori, ystävyys, kemia. Jos ne kaikki saa samaan pakettiin, on päätöstä aika turha lähteä kyseenalaistamaan. Luulen, että monien naisten täällä on ollut vain helpompi samaistua Jennyyn, koska Satun kaltaisia naisia ei löydy joka oksalta.
Jennyssä ei siis todellakaan ole mitään vikaa, hän vain ei ollut Juhalle sitä mitä Satu hänelle oli.
Niin Mitä Satu hänelle oli kun samantien on erottu? 😂
Vierailija kirjoitti:
Iltalehden mukaan Juhaa pelotti Jennyn herkkyys. Ihan käsittämätöntä miten aikuinen ihminen voi pelätä herkkyyttä. Jenny vaikutti aidosti siltä, että oli halukas sitoutumaan aidosti ja sitoutumiseen kuuluu myös se, että uskaltaa olla haavoittuvainen ja herkkä. Ei herkkyys ole mikään heikkous ja huonon itsetunnon merkki. Juha vaikuttaa niin vahvalta mieheltä, mutta jotenkin tuntuu, että se on vain pintaa, ainakin mitä tulee parisuhteeseen. Itse en haluaisi hänenlaisen miehen kanssa olla.
Tähän minäkin kiinnitin huomiota. Juha etsi selvästikin naista, jonka kanssa on hauskaa ja helppoa elää arkea. Mutta kun mikään suhde ei syventyessään ole helppo! Juhalla on takanaan avioero lastensa äidistä. Eron syitä voi vain arvailla, mutta tv:ssa nähdyn perusteella voisi veikata, että Juhalla ei ole kykyä kohdata vaikeita asioita parisuhteessaan ja halua päästä niiden yli ja samalla kasvaa ihmisenä ja syventää parisuhdetta elämän läpi kestäväksi myötä ja vastoinkäymisissä.
Kun on tyytymätön kehoonsa: salille
Kun on tyytymätön uraansa: työpaikka vaihtoon
Kun on tyytymätön parisuhteeseensa: suhde vaihtoon
Tämä nyt keittiöpsykologin arvelua. En tosiaankaan tunne Juhaa tai hänen läheisiään henkilökohtaisesti tai tiedä yhtään mitään Juhan parisuhteista. Hän nyt vain toimii tässä esimerkkinä miestyypistä, jollaisia löytyy ystäväpiiristäni, jossa on viime vuosina ollut useita avioeroja. Useammissa tapauksissa vaimo olisi halunnut ratkoa ongelmat, mutta mies on mennyt mielummin kohti uusia (epäonnistuneita) seikkailuja.
Eropäätös viime viikonloppuna vasta? Olen ihan varma, että päätös oli jo taputeltu ennen Satun ja Jennyn yhteistä risteilyä.
Vierailija kirjoitti:
Tarjotkaas naiset mulle pilluuu! ;) Oon unelmien batselöööööööri. Jooko?
Hetikö? Tuu tänne.
Juhan sepitykset asioista, joita etsii naisessa, menivät loppua kohden aina vaan sekavemmiksi. Pitää olla itsevarma ja vahva, ok. Itsevarmuus ja omilla jaloilla seisominen ei kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi olla kova kuin kivi. Herkkyyden ja tunteiden (myös negatiivisten) näyttäminen on myös sitä vahvuutta. Juha ei kestänyt keneltäkään naiselta pienintäkään epävarmuuden, mustasukkaisuuden tai hermostumisen merkkiä, vaan aina olisi pitänyt olla ihan helvetin jeesjees ja hymy korvissa, vaikka tilanne oli miten epäluonnollinen ja ahdistava. Se kertookin mielestäni siitä, että ei Juha alunperinkään hakenut mitään parisuhdetta.
Hyvä Jennylle, ettei tullut valituksi. Ansaitsee jotain ihan muuta kuin Juhan. Jotenkin vaan pisti kuitenkin vituttamaan Jennyn ja muutaman muunkin naisen puolesta nää "ei se varmaan olis kestänyt kun se on niin herkkä, sehän ois voinu suuttua näistä kaikista mun ympärillä pyörivistä naisista" -hölinät. Siis mitä hemmettiä? Lievä mustasukkaisuus on ihan normaalia, varsinkin jos siihen on syytä (esim muut muijat). Tietynlaista epävarmuutta ja haavoittuvaisuuttakin löytyy JOKAISESTA, osa vaan salaa sen kovan kuorensa alle paremmin kuin toiset. Veikkaan, että bätse ite on sieltä epävarmasta päästä ja läyhää omasta egostaan ja itsevarmuudestaan piilottaakseen tämän faktan.
Palkinnon perusteella ohjelmassa ei ollut häviäjiä.
Saikohan meidän unelmien batselööööri nusauttaa sekä Satua että Jennyä? Voipi nimittäin olla "hiukan" käytetty olo jos näin on tapahtunut.
Ei se oo enää Bob the robotissa töissä.
Siis Juha.
Vierailija kirjoitti:
Saikohan meidän unelmien batselööööri nusauttaa sekä Satua että Jennyä? Voipi nimittäin olla "hiukan" käytetty olo jos näin on tapahtunut.
Ei valinnut Jennyä nimenomaan syystä että hän ei Mister Rouviselle antanut.Sekös äijää veetutti.
Kaikille Bachelor daameille vaan Erinin uus sinkku "sydäntä särkee" lohdutuspalkinnoksi!
Ihmettelin tilinteko-jaksossa Satun jotenkin nuutunutta ulkonäköä verrattuna edellisiin jaksoihin. Olisiko ihastuksen/rakkauden liekki ollut sammunut jo siinä vaiheessa.
Kiinnitti myös huomiota, että valintajaksossa Jenny oli murheen murtaman näköinen koko ajan kun istuivat Juhan kanssa sohvalla. Olisiko Juha antanut jotain vinkkiä herkälle Jennylle jo etukäteen.
Onneksi Turku-kolmikko jäi nuolemaan näppejään! Ilkeitä, kieroja tyyppejä.
http://www.livtv.fi/ohjelmat/bachelor-suomi/2520-sanna-ja-jenni-muuttav…
Vierailija kirjoitti:
Palstan yleisen mielipiteen mukaan myös nainen saa harrastaessaan irtoseksiä, joten kukaan ei ole käyttänyt ketään.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo enää Bob the robotissa töissä.
Siis Juha.[/quote
Miltä toi ajatus muuten kuulostaa? Juha kuiteki ollu asiakaskokemusvastaava....jotenki luulis nelosen tarttevan asiakaskokemuksia
Jenni nolas ittensä tossa patoumajaksossa vielä ihan totaalisesti. Eikö muija nyt pääse yli, että häntä ei valittu?
Jos joku haluaa vahvan itsenäisen naisen, ja vaikka joku sitä on (kuten Jenni), niin ei se tarkoita että synkkaa sen takia. Ihme ettei Jenni seurustele. Se on juuri tuollainen sekopää exä, joka varmaan vainoo ja jankuttaa miksi on jätetty.
Sanna ei saa lohdutuspisteitä menneisyydestä. Haukkui myös Satun, noloa. Ihan oikein että bätselööri näitä arvosteli mediassa.
Itse bätselööristä, hänellä ei taas ollut mitään tavoitettakaan valita tuolta morsmaikkuja, ainoastaan saada vuoden lomaromanssit potenssiin kymmenen.
Ymmärrän, ettei valinnut Jennyä. Jenny oli sen verran herkkä, että ei se olisi tuon ohjelman perusteella kestänyt yhtään naista pyörimässä Juhan ympärillä. Jos joka deittien jälkeen piti Jenny taas uudelleen vakuutella kun hän oli heti että lähen kotiin kun menee niin tunteisiin kun tykkääkin muistakin.
Muuten Jennyä kävi vähän sääliksi, ja ansaitsee paremman ukon kuin bätselööri.
Luulen kyllä, että se on Satu joka on jättänyt bätselöörin ja bätselööri muuttaa se nyt muotoon että yhdessä päätimme. Satu ei alunpitäenkään kovinkaan kiinnostuneelta vaikuttanut jos vertaa Jennyyn, esim.sanoi että ei ole maailman loppu jos ei häntä valita (ei näillä sanoilla mutta sama pointti). Muutenkin puhui aina että peli on kovaa. Nimenomaan peli.
Taitaa olla bätselöörin vaikea saada naista jatkossa kun kaikki on nähnyt millainen pöhkö sika se on. Paitti niitä julkisuuden kipeitä pimpoja se saa, pääsevät Seiskaan. Ja nyt ne rupee jo antaan haastatteluja, että oon ollu Juhan kans sillain ja se teki sitä ja tätä, uskokaa mun sanoneen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävä tyyppi toi Jenni! Satu ei ole niin hieno nainen kuin hän itse olisi ollut? Whaaaaat?!?
No vaatemyyjä vs. KTM. Missä todellisuudessa sinä elät jos ensin mainittu on hienompi?
Aaveemamma -todellisuudessa! :D
Vierailija kirjoitti:
Kiinnitti myös huomiota, että valintajaksossa Jenny oli murheen murtaman näköinen koko ajan kun istuivat Juhan kanssa sohvalla. Olisiko Juha antanut jotain vinkkiä herkälle Jennylle jo etukäteen.
Mun mielestä bachelorin elekielestä oli aistittavissa vikoissa jaksoissa se, ettei ollu kiinnostunu Jennystä ja Jenny vaistos sen ja siksi oli niin totinen ja suu mutrulla siellä veneessä yms. kaikissa loppukohtauksissa. Jopa silloin, kun perheensä oli tapaamassa Suomessa bacheloria. Jenny oli varma siis, että putoaa. Juha käyttäytyi ihan eri tavalla Sadulle.
No mut hei pointsit nyt ainakin siitä, että voittaja pysyi pimennossa loppuun asti ja kaikki sitoutuivat pitämään suunsa kiinni, eikä vuotoja tullu mistään! Se puoli hoidettiin tässä ohjelmassa hyvin.