BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Mitä... En ole vielä katsonut viimeisiä jaksoja ja en taida katsoa kommenteista päätellen.
Seiska kertoi Juhan ja Satun eronneen!!!
Nyt kaikki av-mammat lähettelemään unelmien poikamies Juhalle treffikutsuja.
https://www.instagram.com/jiitone/?hl=en
Myös facebook häneltä löytyy.
:D:D:D
Laitetaan yhessä palautetta että saatais Jennystä bachelorette!!
Ylläripylläri että erosivat :D
Mielestäni Jenny on ohjelman "oikea" voittaja, sillä pääsi Juhasta eroon.. :D
Hän ansaitsee paljon parempaa!
Joku tällä palstalla kommentoi, että Juha on uusi seiska-julkkis. Miten oikeassa hän olikaan! Ensimmäisenä tyyppi kertomassa juuri seiskalle välirikosta sadun kanssa. Toisaalta ihanaa, voi lukea lehdestä muutakin kuin alkoholistien sekoiluja
Käyttäjä1935 kirjoitti:
Laitetaan yhessä palautetta että saatais Jennystä bachelorette!!
Veit sanat suustani :) Just kävin laittamassa, laittakaa te muutkin Neloselle palautetta tuon linkin kautta ja hyvät perustelut mukaan myös. Team Jenny!!
Pakko vielä kommentoida yhtä juttua siitä tilintekojaksosta... Se lyhyttukkainen nainen, joka sai ihan ekassa jaksossa ruusun, kun oli vääntänyt jonkun runon/kirjeen Juhalle... Niin nyt yritti selitellä miten ei ees muka ollut kiinnostunut Juhasta. Joo eipä vissiin, näkihän sen sokeakin, että ihan lovena oli. Heh..
Niin ja mua aiemmin alapeukutettiin, kun sanoin että Satu voittaa, koska se että Sadun äiti jatkuvasti tykkäilee Facessa Bachelor-päivityksistä oli niin läpinäkyvää...
Oli muuten hyvää analyysia myös joltakin aiemmin siitä, että Satu ja Jenny eivät olisi risteilyllä yhdessä, jos jompi kumpi olisi yhä yhdessä bachelorin kanssa. Nappiin meni!
Juha on nyt siis uusi Seiska-julkkis. Lähtenyt ohjelmaan, että sais egolleen lisää buustia naisten keskellä. Mitään kumppani ei ole edes etsinyt.
Jennyä käy sääliksi, vaikutti oikeasti rakastuneelta. Mutta toivottavasti hänelle nyt saadaan oma Bachelorette-ohjelma ja löytää sieltä rakkauden.
Vierailija kirjoitti:
Nyt hei oikeesti pitäis kerätä joku addressi, että saatais Jennystä Suomen Bachelorette. Se ois ihan täydellinen valinta, kyllä kattoisin.
Käykää Nelosen sivuilla antamassa palautetta, ei se täällä mitään auta!!!
Ninan huulet tilintekojaksossa OMG...
Veikkaan, että tässä ei ole kyse julkisuudenhausta vaan rahasta. Rouvinen on bob the robotin (mainostoimisto) asiakaskokemusvastaava. Nelonen on ostanut asiakaskokemuksen katsojille.......se o vaa kauppa......äijä lähti itse järjestämään kokemusta veivaamalla erikoisia valintoja=kokemuksia katsojille. Naisia kohtaan kuitenkin moraalitonta, mutta äijä ei välittäny, otti työnä.
Todella lapsellinen video vielä eilen Jennyn instassa (matki siinä Juhaa, Satua ja itseäänkin). Piti siitä kommentoida eilen, mutta silloin oli jo rekisteröintipakko ja nyt se olikin poistettu....
(ja sitten vielä haukkuvat Satua lapselliseksi!)
Vierailija kirjoitti:
Todella lapsellinen video vielä eilen Jennyn instassa (matki siinä Juhaa, Satua ja itseäänkin). Piti siitä kommentoida eilen, mutta silloin oli jo rekisteröintipakko ja nyt se olikin poistettu....
Mun mielestä video oli hauska ja leikkimielisesti tehty, mutta tietysti eri ihmiset kokee asiat eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä video oli hauska ja leikkimielisesti tehty, mutta tietysti eri ihmiset kokee asiat eri tavalla.
Siis ihan hauska omassa pienessä porukassa esitettäväksi, mutta ei mielestäni julkistettavaksi!
t. se, joka sanoi sitä lapselliseksi
Tai sitten hän huomasi minkä moni muukin huomasi että Jenny on liian mustasukkanen ja takertuva.
En voi kun nauraa tuolle Jennylle 😂 Hän sanoo että Juha oli vaan julkisuuden perässä, ööh mitäs hän itse tekee?? Antaa juttuja, poseraa ja olisi valmis seuraavaankin ohjelmaan 😂😂
Kertokaa nyt joku av-raatilaisista mulle, vaikutti Juha teidän mielestä kiinnostavalta tai aidolta kertaakaan ohjelman aikana? Tuliko teille selväksi se, miksi ohjelman naiset olivat lääpällään tähän itserakkaaseen huokailijaan, joka naama punaisena esitti milloin liioitellun huvittunutta, milloin ihastuksen ääressä pakahtunutta?
Aika paljon ohjelman sisällyksettömyyteen vaikutti myös se, mitä kuvausryhmä kunnon pääsi kuvaamaan tai mitä päätettiin näyttää. Kunnon keskusteluja ei taidettu esittää yhtäkään. Jenny viittasi ennen pudotusta käytyyn keskusteluun, jossa koki, ettei Juha pitänyt yhdestäkään hänen vastauksestaan. Olisipa edes jotain tämänsuuntaista näytetty telkkarissa, niin olisi ehkä tajunnut jotain koko bachelorista.
Nyt Sadusta jo erottuaan Juha totesi, että onhan heillä hauskaa ja että voisihan sitä käydä drinksulla vieläkin pitämässä hauskaa. Kuulostikin heti todella luontevalta skenaariolta tässä vaiheessa :D
Eiköhän tässä lähipäivinä nähdä naisiltakin jos jonkinmoisia avautumisia ja lööppijuttuja julkisuudessa. Ensimmäisenä selviävänä asiana on se, mitä tapahtui viimeisenä yönä kahden viimeisen naisen kanssa.
Nyt hei oikeesti pitäis kerätä joku addressi, että saatais Jennystä Suomen Bachelorette. Se ois ihan täydellinen valinta, kyllä kattoisin.
Jännä mitä fiiliksiä voi joku tv-sarja tuoda, mulla oikeesti vähän sydän särky Jennyn puolesta. Ei oo helppoo sinkkumarkkinoilla nykyään.