BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Selviskö nyt jo oikeesti, kumpi on Juhan valittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pätselor veti molempia finalisteja viikseen. Yäk.
Onko niillä viikset? Yäk.
Todnäk brassivahatut.
Juhan jopo keulii vain Jennylle, sen näkee kaikesta, kuinka voimakas seksuaalinen vetovoima heillä on.
JEEEES! Tosin täytyy sanoa, että yllättävän hyvin Jenny tuon häviön otti - ainakin tässä jaksossa, tiedä sitten miten loppuselvittelyissä :D
Mikä järkyttävä jätesäkki tolla Satun kaverilla on päällä :o
Aika hyvin muuten tuotannolta harhaanjohdettu noilla Jenny-kuvioilla :)
Miten Jenny reagoi kun voittaja julistettiin?
Ei ois pitäny tulla tänne, kun tottakai joku paljastaa voittajan. -.-
Olipa kuivakkaa porukkaa Sadun kaverit.
Järkyttävä kusetteja mies :D Ei tuu mainosmiehen ja tytsykän suhde kestämään :D
Siis mitä vittua, onko pakko spoilata??
Ei voi olla Satu!:(
kiva Jennylle, kun sen kaa kuitenki Juha ollu läheisin myös fyysisesti ja eniten näytetty töllössä niitten kuhertelua, ni sit se jääki nuolee näppejään... :|
Kyl mua ois vituttanu jos mun äiti ois tommosilla illallisilla kysyny mieheltä että haluatko vielä lisää lapsia :D
Juha vietti yön Sadun kanssa, keskusteltiin tietenkin "henkeviä" ja pientä käsikädessä oleilua ja suukko poskelle.
Apua mitä vittua. Oon ihan järkyttyny :O miksi se Satun otti, niillä kahdella ei kyllä mitään kemiaa näkynyt. Todella yllättävä valinta.. Pettymys.
Telkussa näytettiin, mitä haluttiin näyttää. Satu on upea nainen ja itsevarma. Jenny haluttiin esittää telkussa voittajana, ja ylläri lopussa. Pisteet siitä :).
Kuka ei muka tienny et täällä huudellaan heti valitun nimi kun se on selvillä, eikä tajua olla lukematta hetken aikaa tätä ketjua??
Joku täräytti suoraan oletko player? :DD