BACHELOR SUOMI official
Kommentit (3093)
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kuitenki tasalta kymppi jakso myös ruutuun? :o
Eiks ne oo siellä ilman mainoksia eli näkiskö liian aikaisin loppuratkaisun, jos alkaa ihan samaan aikaan? En tosiaan tiedä, saisi alkaa jo sielläkin!
Vierailija kirjoitti:
Apua, näkyikö Sadun nänni paidan läpi?
Kyllä, hyi vittu :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouvisella nahka kärähtänyt pahasti. Punottaa kuin possu.
:'''D sinä sen sanoit!
Eikö kukaan oo antanut sille aloe vera -geeliä? Se olis niin auttanut nopeesti!
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko kuitenki tasalta kymppi jakso myös ruutuun? :o
Joo kymppi jakso on nyt plussassa! :)
Voi kun itekin löytäs vielä joskus oman bachelorin...nyyh! Ukko jätti pari vuotta sitten ja kello tikittää.
Eikö noiden naisten mielestä ole ällöä, että mies deittailee ja viettää yön molempien kanssa. En millään pystyis olemaan kiinnostunut tuollaisesta miehestä...
Järkky tatuointi tuolla nuljaskan kamulla...
Hyi miten teennäinen toi bachelor! Tekonauru saa oksun nousemaan kurkkuun! Tuo kohta, missä pyysi tuon tytön yöksi, hyi hele..tti.. sitten vielä kiitti, kun nainen suostui :D
Kymppijakson Tommi-kaveri on paljon miellyttävämpi silmälle kuin Bachelor!
Voisko tässä ohjelmassa olla tekstitykset??
Miksi Juhan rinnassa oleva tatuointi on blurrattu?
Apua, mä en kestä tuon bachelorin puhetyyliä... Voisko enää teennäisempää olla!? Ja toi sen nauru! Eiii! Mun pää hajoo! :-D
Ei hitto, jos valitsee tuon jennyn. Satu paljon parempi ja tasokkaampi ja fiksumman oloinen.
Selostakaa pliis yksityiskohtaisemmin mitä tapahtuu kun en nää ulkomailla tätä ohjelmaa:) tää palsta on kyllä melkeen parempi kuin itse ohjelma:)
Vierailija kirjoitti:
Miksi Juhan rinnassa oleva tatuointi on blurrattu?
Olisko siinä lasten nimet?
Mä en kerta kaikkiaan jaksa tuota Jennyn kihertelyä ja noiden suuteluääniä.
Pakko varmaan katsoa Huutokauppakeisaria neloselta, ei tätä jaksa edes katsoa.
Viettikö Sadun kanssa koko yön ja mitä tapahtui. Toivottavasti Satu ei antautunut ja valitseeko Jennyn?
Ruutu pät-kii ko-ko a-jan.. hermostuttavaa..
Vierailija kirjoitti:
Selostakaa pliis yksityiskohtaisemmin mitä tapahtuu kun en nää ulkomailla tätä ohjelmaa:) tää palsta on kyllä melkeen parempi kuin itse ohjelma:)
Juha imee lumisella laiturilla Jennyn hampaiden välistä ruuan murusia ja toivoo, että voisi tavata illallisella jennyn läheiset (eli haluaa tsekata, ovatko vanhemmat jotain psykoja).
MILLON SE VITUN KYMPPIJAKSO JA ERIKOISJAKSO TULEE RUUTUUN? VITTU SAATANA!!!