Suomen ihanimmat häät AVA:lla nyt
Uskomaton voimapakkaus tuo Maiju - morsian! En tosin tajua miks kaikki pitää tehdä samaan syssyyn, mutta ei tuo nainen ainakaan valita, toimii vain.
Kommentit (418)
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkea se nyt on tehnyt? Ei ole telkkaria
Mies ollut vakavassa moottoripyöräonnettomuudessa ja on fyysisesti vielä rajoitettu tekemään juuri mitään. Samaan aikaan kun morsian järjestelee häitä, he osti oman talon jota pitää remontoida ja muuttaa ennen häitä. Nainen tekee kaiken yksin, lisäksi perheessä yksi pikkulapsi.
Mies prätkäonnettomuudessa loukkaantunut, samaan syssyyn talokaupat ja häiden järjestely.
Tää menee aika iholle. Tykkään enemmän satuhäistä. :D
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka katsoo moista sontaa??
Minä :)
Rakastan hääohjelmia.
Ihanaa kun Satuhäätkin alkaa pian.
Ap
Mie vaa kirjoitti:
Mistä tuo kaaso on tuttu..?
Kaikkien aikojen kosinnasta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, vähän ällöttää tuo kuolaaminen.
Hirvee WT-pari, mies jossain mopokerhossa ja pikkurikollinen. Ja miksi Janne-nimistä miestä kutsutaan Börjeksi? Teennäistä!
Ei juma mikä kanalauma toi raati. "Annatteko miehen valita vaatteensa itse?"
Vierailija kirjoitti:
Siis miten iholle...?
Tuo studio-osuus on tylsä ja mitäänsanomaton.
C kirjoitti:
Hirvee WT-pari, mies jossain mopokerhossa ja pikkurikollinen. Ja miksi Janne-nimistä miestä kutsutaan Börjeksi? Teennäistä!
Mistä ihmeestä sä nyt vedit ton että olisi rikollinen??!
Siksi koska ajaa moottoripyörällä?
Ja perheen pikkulapsi on (tietysti!?!?!!) nuoren WT-äidin edellisestä suhteesta.
Paljonkohan näillä on ikäeroa? Etsiikö tää nainen huolehtijaa itselleen ja lapselleen? Kauhea kiire mennä naimisiin, mutta niinhän yksinhuoltajilla usein on.
Mä en tiennytkään, että tämäkin pari on kouvolasta.....
Kovin rakastuneilta näyttävät. Ihania :)
Tosi voimakas nainen, kun jaksaa.
En, valitettavasti tunnettu kotiseudullaan rikoksistaan... Ja siis oli perustamassa mopokerhoakin.
Mitä kaikkea se nyt on tehnyt? Ei ole telkkaria