Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus - hermot menee!!!

Vierailija
15.03.2016 |

Tämä on ihan naurettavaa. Yritän kesäksi pois 12 kg. Olen nyt kaksi viikkoa syönyt alle 1000 kcal/pvä ja liikkunut tunnin päivässä erilaista treeniä (kävely, pilates, kuntopiiri). Ja tarkkaan laskenut jokaisen kalorin, en ole huijannut missään kohtaa, eikä ole edes ollut nälkä. Enkä ole laihtunut grammaakaan! Nää mun geenit pitäisi varmaan siirtää jonnekin Afrikan nälkäalueille, niin voisivat sielläkin yhtä paksusti pelkällä ilmalla ja vedellä. Hermot menee just!!!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaisella kitukuurilla laihdukaaan. Mitkä on aloitusmittasi?

Vierailija
2/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ehkä vähän liian pienet kalorit ja kehosi on säästöliekillä. Kokeile aluksi vaikka niin, että nostat kaloreita kerran parissa viikossa 1500 kaloriin, jotta aineenvaihdunta alkaisi toimia. Ja harkitse myös normipäivoen kaloreiden nostamista lähemmäksi 1200.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

170/75. Jos ei laihdu (siis ollenkaan!) kun syö paljon vähemmän kuin kuluttaa, niin miten sitten? Ei mahdu mun käsitykseen fysiikan laeista. 

Vierailija
4/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuskan. Mulla on ollut jo useamman vuoden tavoitteena laihtua 10kg. Syksyllä onnistuin laihtumaan viimein kilon ja nyt tässä kolmen kuukauden aikana olen laihtunut jälleen kilon. Mulla on kyllä kilpirauhasen vajaatoiminta, joten se varmaan hidastaa laihtumista. No hitaasti hyvä tulee tai jotain :D Nyt olen sentään jo normaalipainon puolella :D

Vierailija
5/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että karppaus on nykyään kirosana, mutta vinkkaanpa kuitenkin, koska kitukuurien jälkeen laihduin sillä 10kg/kk eli osa oli nesteitä ja osa rasvaa. Juu ja aikaa tästä 3kk, ei oo tullu takas.

Mun esimerkkipäivä tuolloin:

Aamulla turkkilaista 1dl, siemeniä, pähkinöitä, kahvia

Lounaalla vihersalaattia paljon ja kastiketta, ehkä raejuustoa

Välipalaksi kahvia ja kookoöljyä 1rkl

Päivälliseksi esim. kolmen munan munakas, jonne juustoa, tomaattia, paprikaa tms.

Iltapalaks kotijuustoa ja päälle salaattia, kurkkua, tomaattia tms.

Vierailija
6/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö kasviksia ja hedelmiä niin paljon kuin jaksat. Niistä ei tarvitse laskea kaloreita, koska ne ovat vain hyväksi. Jätä maitotuotteet pois/käytä mahd. vähän. Syö leivän tilalta puuroa. Juo vihreää teetä puoli litraa päivässä.

Vierailija
7/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että karppaus on nykyään kirosana, mutta vinkkaanpa kuitenkin, koska kitukuurien jälkeen laihduin sillä 10kg/kk eli osa oli nesteitä ja osa rasvaa. Juu ja aikaa tästä 3kk, ei oo tullu takas.

Mun esimerkkipäivä tuolloin:

Aamulla turkkilaista 1dl, siemeniä, pähkinöitä, kahvia

Lounaalla vihersalaattia paljon ja kastiketta, ehkä raejuustoa

Välipalaksi kahvia ja kookoöljyä 1rkl

Päivälliseksi esim. kolmen munan munakas, jonne juustoa, tomaattia, paprikaa tms.

Iltapalaks kotijuustoa ja päälle salaattia, kurkkua, tomaattia tms.

Erinomaisen terveellistä. Kokeilkaa ja unohtakaa nyt jo kalorien laskeminen!

Vierailija
8/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketko muka joka kalorin? Todennäköisesti juot jotan, etkä laske sen juoman kaloreita. Tai herkuttelet laskematta kaloreita. Olisit edes rehellinen.

Vierailija
9/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syö kasviksia ja hedelmiä niin paljon kuin jaksat. Niistä ei tarvitse laskea kaloreita, koska ne ovat vain hyväksi. Jätä maitotuotteet pois/käytä mahd. vähän. Syö leivän tilalta puuroa. Juo vihreää teetä puoli litraa päivässä.

Proteiinit puuttuu!

Vierailija
10/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloreitako syöt?

Listaapa mitä syöt niin katsotaan missä vika.

Vierailija
11/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ite laihutettua kun korjasin ryhdin. Väärällä asennolla vatsalihakset eivät aktivoidu oikein. Kun ne ovat aktivoituneet kulutus on ihan eri luokkaa pelkästään olemalla.

Vierailija
12/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kilpirauhasarvot tarkistettu, aineenvaihdunta toimii (ihan normi vessakäynnit pari kertaa pvä), jaksan liikkua, ei palele tai heikota, nukun 8 tuntia yössä ja olo on ihan normaali kitukuurista huolimatta, mutta paino ei vaan putoa. En tajua tuota säästöliekkiä, se on ihan järjenvastaista. Näillä kaloreilla jo pelkästään hengittäminen ja lämmöntuotto vie enemmän kuin syön. 

No, ainakin halvaksi tulee eläminen kun ei tarvitse enää syödä mitään :D

-ap

Vierailija
13/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kilpirauhasarvot tarkistettu, aineenvaihdunta toimii (ihan normi vessakäynnit pari kertaa pvä), jaksan liikkua, ei palele tai heikota, nukun 8 tuntia yössä ja olo on ihan normaali kitukuurista huolimatta, mutta paino ei vaan putoa. En tajua tuota säästöliekkiä, se on ihan järjenvastaista. Näillä kaloreilla jo pelkästään hengittäminen ja lämmöntuotto vie enemmän kuin syön. 

No, ainakin halvaksi tulee eläminen kun ei tarvitse enää syödä mitään :D

-ap

Et siis osaa kertoa mitä syöt?

Vierailija
14/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vegaaniksi. Vakuutan että laihdut.

Vierailija
15/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin mun kynästä ap!! Olin just tulossa itkemään samaa asiaa. Lähtömitatkin lähes samat.. Huooh.. Olen tämmöinen ikuinen laihduttaja. Viikko sitten päätin, että nyt kesäksi kilo viikossa pois. Olen syönyt oikein koko viikon ja liikkunut neljänä päivänä, pari tehokasta hikitreeniä sykemittarin kans (hiihto+spinning) ja pari pitkää rasvanpolttotreeniä kävellen. Saatana viikossa +100g. Eikä oo mitään "aluksi paino voi jopa nousta kun aloittaa liikunnan". Olen liikkunut monta kuukautta, nyt vaan korjasin syömiset. Ehkä leikkaan vasemman jalan polvesta irti niin lähtee ees muutama kilo. Ttu.

Vierailija
16/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herkuttele ollenkaan, en syö mitään välipaloja  ja juon vain vettä. Olen ihan rehellinen, ja sehän tässä mua rassaakin, että missä voi olla vika. En viitsisi kyllä tänne itkeä, jos vaan huijaisin itseäni. 

Esim. eilen söin näin:

- aamupala: lautasellinen kaurapuuroa veteen ja desi mustikoita + kuppi maitokahvia

- lounas: lautasellinen höyrytettyjä kasviksia ja kuppikuuma-keitto.

- välipala: kuppi maitokahvia

- päivällinen: kanasalaatti (salaatti, kurkku, tomaatti, oliiveja, ananasta, paahdettua kanafilettä 100 gr, balsamiviinietikkaa) 

-ap

Vierailija
17/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin mun kynästä ap!! Olin just tulossa itkemään samaa asiaa. Lähtömitatkin lähes samat.. Huooh.. Olen tämmöinen ikuinen laihduttaja. Viikko sitten päätin, että nyt kesäksi kilo viikossa pois. Olen syönyt oikein koko viikon ja liikkunut neljänä päivänä, pari tehokasta hikitreeniä sykemittarin kans (hiihto+spinning) ja pari pitkää rasvanpolttotreeniä kävellen. Saatana viikossa +100g. Eikä oo mitään "aluksi paino voi jopa nousta kun aloittaa liikunnan". Olen liikkunut monta kuukautta, nyt vaan korjasin syömiset. Ehkä leikkaan vasemman jalan polvesta irti niin lähtee ees muutama kilo. Ttu.

Seuratkaa mieluummin rasvaprosenttia, kuin vaakaa, jos reenaa kovaa ja on valmiiksi paljon ylimääräistä ei paino välttämättä tipu paljonkaan kun läski muuttuu lihakseksi.

Vierailija
18/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Samaa tässä suunnittelin. Joku raaja lähtee kohta. 

-ap

Vierailija
19/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko senttejä poistunut vartalosta?

2 viikkoa, ihan liian lyhyt aika tehdä mitään päätelmiä.

Laihdutuksessa on aina sama juttu, sulle 2 vko on pitkä kuin nälkävuosi mutta elimistön sopeutuminen vie aikaa.

Ootko laihduttanut viime aikoina useamminkin? Jojoilua?

Usein aineenvaihdunta kaipaa vähän boostausta syömällä tarpeeksi ja sitten kun on toimii hyvin niin vähentämällä kaloreita pikkuhiljaa, saa tuloksia aikaan.

Vierailija
20/47 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua, ihan kuin mä sillä erotuksella että ekan viikon jälkeen paino oli noussut 600 grammaa! Nyt se sitten onkin pysynyt kolmisen viikkoa aika vakiona eli kuukauden jälkeen en ole laihtunut grammaakaan vaan lihonut reilun puoli kiloa. Ruokavaliosta tiputin siis sokerin ja vehnän pois, mutta ei sekään sitten auttanut. :-(

160/78

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä