Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä ruokailutiloista on suosikkisi

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka jo kolmonen miellyttivät eniten silmääni, en tiedä miksi :)

Vierailija
2/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös 1 ja 3. Muista on helppo sanoa, mikä niissä ei miellytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5, selkeä mutta mielenkiintoinen

Vierailija
4/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mun salainen sisar :), t. eka vastaaja

Vierailija
5/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4, 5 , 7.

Vierailija
6/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mun salainen sisar :), t. eka vastaaja

Olen kyllä! Olen salainen isosiskosi. Ja PS. Se kolmonen on oikeastaan ykköstäkin parempi.

Vierailija
7/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten mikäään...kaikissa oli jokin ylitsepääsemättömän häiritsevä juttu.

Vierailija
8/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

8, ihanasti "luonto ympärillä" kun nuo ikkunat tuossa. Rento, mutta kuitenkin sellanen tosi sievä :)

Vierailija
9/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 3 olivat ainoat miellyttävät. Kolmonen paras näistä: kodikas, rauhallinen ja sopivan simppeli. Silleen vähäeleisen kaunis. Ykkönen oli liian "blogimainen", vaikka kaunis sekin.

Vierailija
10/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 ja 3 viehättivät muakin eniten, selkeitä ja kivat puuelementit.

Vierailija
11/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.

Yksinkertainen, moderni, hieman väriä ja mielenkiintoinen (betoni?)lattia.

Vierailija
12/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1, miellyttää silmää ja vaikuttaa käytännölliseltä. En esim. tykkää pitkistä penkeistä koska ne on aina jonkun istujan kannalta liian kaukana tai lähellä.

Vierailija
13/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: Ok, mutta liian harkittu. Sellainen Tukholma 2009 -fiilis. Joita näkyy nyt suomalaisissa blogeissa.

2: Wanna-be -espoolaiskoti, jossa rouvalla on blondattu tukka ja valkoiset helmet. Iänikuinen harmaa seinä ja tekstiilituolit ovat tunkkaisia. Valkoinen matto ruokapöydän alla? Täällä ei varmaan juuri nautita punaviiniä ruoan kanssa?

3: Tässä on samaa tunnelmaa kuin ykkösessä, mutta onnistuttu luomaan muka vähemmän harkitun näköinen kokonaisuus. Ehkä oma suosikkini näistä. Erityisplussa penkille, niitä näkee liian vähän. Ikkuna on kaunis, samoin lattiat. Tosin vähän kolkkoa ilman tekstiilejä.

4: Täällä Barbie-nukke leikki 10 vuotta sitten. Kukaan täysijärkinen ei laittaisi tuollaista lankamattoa ruokapöydän alle.

5: Hieman raikkaampi versio ykkösestä ja kolmosesta. Pidän väreistä, lattiamateriaalista ja matosta. Paitsi että maton sijoittelu näyttää teennäiseltä.

6: Yritystä liikaa, teennäisen näköinen. Pöytä näyttää siltä, että siinä on linnunpaskaa.

7: Näyttää hankalalta ja epäkäytännölliseltä. Tuoleja liikaa suhteessa pöytään.

8: Henkii vuotta 2003. Kiva, kodikas erkkeri silti. 

9: Näyttää siltä, että täällä asuu ihminen, jolle on tärkeää olla hillitty ja hallittu. Ikää yli 50 vuotta.

Vierailija
14/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa tuo "henkii vuotta 2003"! (Itse taidan henkiä lähinnä 80-lukua...)

Vierailija
15/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja 5

Vierailija
16/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5,6,7

Pidän vanhoista kalusteista, retrosta vintage-tunnelmasta, ajatonta designia, seksikästä ja vähän bohoa.

Vierailija
17/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä tulee eriävää...

kakkonen ja kasi miellyttivät eniten. 

Olen jo nelikymppinen, olisiko se selittävä tekijä.

Vierailija
18/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1: Ok, mutta liian harkittu. Sellainen Tukholma 2009 -fiilis. Joita näkyy nyt suomalaisissa blogeissa.

2: Wanna-be -espoolaiskoti, jossa rouvalla on blondattu tukka ja valkoiset helmet. Iänikuinen harmaa seinä ja tekstiilituolit ovat tunkkaisia. Valkoinen matto ruokapöydän alla? Täällä ei varmaan juuri nautita punaviiniä ruoan kanssa?

3: Tässä on samaa tunnelmaa kuin ykkösessä, mutta onnistuttu luomaan muka vähemmän harkitun näköinen kokonaisuus. Ehkä oma suosikkini näistä. Erityisplussa penkille, niitä näkee liian vähän. Ikkuna on kaunis, samoin lattiat. Tosin vähän kolkkoa ilman tekstiilejä.

4: Täällä Barbie-nukke leikki 10 vuotta sitten. Kukaan täysijärkinen ei laittaisi tuollaista lankamattoa ruokapöydän alle.

5: Hieman raikkaampi versio ykkösestä ja kolmosesta. Pidän väreistä, lattiamateriaalista ja matosta. Paitsi että maton sijoittelu näyttää teennäiseltä.

6: Yritystä liikaa, teennäisen näköinen. Pöytä näyttää siltä, että siinä on linnunpaskaa.

7: Näyttää hankalalta ja epäkäytännölliseltä. Tuoleja liikaa suhteessa pöytään.

8: Henkii vuotta 2003. Kiva, kodikas erkkeri silti. 

9: Näyttää siltä, että täällä asuu ihminen, jolle on tärkeää olla hillitty ja hallittu. Ikää yli 50 vuotta.

Hyvä analyysi 9-kohdasta :)    Tykkäsin. Ikää mulla 56v ja iän myötä alkanut tyyli seestyä ja yksinkertaisuus vallata entisen "riittaväisäsen" värikkään sisustuksen. Kaipaus hillittyyn ja hallittuun. Tuossa silmä lepää ja joku rauha valtaa huoneen. Jotain väriä kuitenkin laittaisin, vaikka upeat pionit pöydälle maljakkoon.

Ja tuo nro 1 on kaunis myös. Hienoja kaikki sinänsä, jokaiselle jotain.

Vierailija
19/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

5. Kivat värit ja iso tila.

Vierailija
20/23 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1&3, ajattomat, levolliset tilat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme