Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikää ei oo enempää totta kuin se että hyvässä kondiksessa ja hyvännäköistä ihmistä kohdellaan paremmin ja sille on syynsä myös

Vierailija
08.06.2026 |

Psykologiset syyt ja ne syyt ei ole ne että se näyttää hyvältä, pelkästään. Syy on se että näillä on jotain mitä muilla ei ole, eli standardit, arvon tunne itsestään. Ihmiset seuraa ihmisiä kellä on jotain mitä niillä ei ole, sen takia rikaskin saa kauniita naisia ja muehiä vaikka se olis ite ruma koska sillä on jotain mitä muilla ei ole. Tää kondiksessa oleminen kuuluu siihen samaan, niillä ei ole mitään näitä piirteitä itsellään mitä kondiksessa olevalla on, siksi ne kohtelee sitä paremmin ja pitää ylempänä. Sen takia olen monesti sanonut että jos te haluatte kunnioitusta, poistukaa massoista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne itse asettaa sen arvon itsellee, siksi muidenkin on seurattava sitä

Vierailija
2/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu eipä tuo mikään salaisuus ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli hommatkaa jotain mitä muilla ei ole. Kaikki osaa olla harmaita, aina samaa mieltä kaikesta, kaikki osaa syödä pullaa, kaikki osaa trollaa netissä, kaikki osaa valittaa, kaikki osaa projisoida heikkouksiaa muihin jne, siinä ei ole mitää viehättävää. 

Vierailija
4/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hommatkaa jotain mitä muilla ei ole. Kaikki osaa olla harmaita, aina samaa mieltä kaikesta, kaikki osaa syödä pullaa, kaikki osaa trollaa netissä, kaikki osaa valittaa, kaikki osaa projisoida heikkouksiaa muihin jne, siinä ei ole mitää viehättävää. 

Kaikki osaa hokea puppahuppaa 🤣🤣🤣

Vierailija
5/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta varmaan. En pysty kadehtimaan ihmistä, joka on huonommassa kunnossa kuin minä. En paljon kadehdi muutenkaan, mutta terveys ja hyvä olo on niin tärkeitä, että en ikinä vaihtaisi niitä esim rahaan. En ole rikas mutta tuntuu kuin olisin. 

Vierailija
6/6 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle on ollut aina helppoa saada haluamani asiat, enkä oikein tiedä, mistä se on johtunut. Olen huomannut, että parhaiten tämä onnistuu näyttelemällä vähän hukassa olevaa tyttöraasua. Tämä on toiminut kohta 50 vuotta. Teen paljon kysymyksiä ja esitän muka-kiinnostunutta kuulijan jutuista. Kehun, mutta vain kohtuudella. Tarvittaessa laitan ripauksen äidillisyyttä mukaan.

Olen toki aina ollut hoikka tekemättä mitään erityistä ja toisaalta miettinyt tarkasti, mitä missäkin tilanteessa kannattaa pukea päälleen. 

Raha-asiat ovat sellaisia, josta pitää pysyä vaiti, koska niiden paljastuttua tyttöraasu-rooli ei enää mene läpi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi