Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oomi puhelinliittymä? Moi?

Vierailija
22.03.2026 |

Onko kokemuksia? Youtubessa tullut mainos vastaan useasti. Elisan sopimus loppuu pian ja nousee 28,99€kk. Tekisi mieli kokeilla esim tuota tai sitten Moin liittymiä.

 

 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on Oomilla sähkösopimus niin hinnat on ainakin vielä järkevät, leikkaa sähkölaskua 2,5 euroa kk per puhelinliittymä. Itse tein vasta uuden määräaikaisen sopimuksen, mutta vuoden päästä pitää miettiä.

Vierailija
2/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin Oomin 4g liittymään, kun kyllästyin joka vuosi nouseviin hintoihin Telialla. Ja kyllä on pelittänyt hienosti. Ystävällinen asiakaspalvelu. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos DNA kuuluu ja toimii hyvin. Niin ei pitäisi olla Moi kanssa ongelmia.

Vierailija
4/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda numero toiselle operaattorille, niin elisakin puolittaa 15€?

Vierailija
5/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi myytiin dna:lle ja liittymien hinnat raketoi samalla kun liittymän ominaisuudet huononevat.

Vierailija
6/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOI ollut vuosia, toimii erinomaisesti. Hinta nousee 1.7.2026 mutta sisältää 12€/kk hintaan rajoittamattoman datankäytön. Liittymiä 5 kpl. Säästö verrattuna muihin tarjoajiin yli 1000€ vuodessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi myytiin dna:lle ja liittymien hinnat raketoi samalla kun liittymän ominaisuudet huononevat.

En ole tätä havainnut. Entinen rajoitettu liittymä oli 9€/kk, rajoittamattoman hinnaksi tulee 12€/kk. Puheluiden hinnoissa myös pieni nousu, nyt 0,08€ per minuutti kaikkiin pohjoismaihin (data sisältyy rajoittamattomasti 12€/kk myös ulkomailta).

Vierailija
8/8 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi myytiin dna:lle ja liittymien hinnat raketoi samalla kun liittymän ominaisuudet huononevat.

En ole tätä havainnut. Entinen rajoitettu liittymä oli 9€/kk, rajoittamattoman hinnaksi tulee 12€/kk. Puheluiden hinnoissa myös pieni nousu, nyt 0,08€ per minuutti kaikkiin pohjoismaihin (data sisältyy rajoittamattomasti 12€/kk myös ulkomailta).

Todelliset hinnat täällä: https://www.moi.fi/