Oomi puhelinliittymä? Moi?
Onko kokemuksia? Youtubessa tullut mainos vastaan useasti. Elisan sopimus loppuu pian ja nousee 28,99€kk. Tekisi mieli kokeilla esim tuota tai sitten Moin liittymiä.
Kommentit (8)
Vaihdoin Oomin 4g liittymään, kun kyllästyin joka vuosi nouseviin hintoihin Telialla. Ja kyllä on pelittänyt hienosti. Ystävällinen asiakaspalvelu. Suosittelen!
Jos DNA kuuluu ja toimii hyvin. Niin ei pitäisi olla Moi kanssa ongelmia.
Vaihda numero toiselle operaattorille, niin elisakin puolittaa 15€?
Moi myytiin dna:lle ja liittymien hinnat raketoi samalla kun liittymän ominaisuudet huononevat.
MOI ollut vuosia, toimii erinomaisesti. Hinta nousee 1.7.2026 mutta sisältää 12€/kk hintaan rajoittamattoman datankäytön. Liittymiä 5 kpl. Säästö verrattuna muihin tarjoajiin yli 1000€ vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Moi myytiin dna:lle ja liittymien hinnat raketoi samalla kun liittymän ominaisuudet huononevat.
En ole tätä havainnut. Entinen rajoitettu liittymä oli 9€/kk, rajoittamattoman hinnaksi tulee 12€/kk. Puheluiden hinnoissa myös pieni nousu, nyt 0,08€ per minuutti kaikkiin pohjoismaihin (data sisältyy rajoittamattomasti 12€/kk myös ulkomailta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi myytiin dna:lle ja liittymien hinnat raketoi samalla kun liittymän ominaisuudet huononevat.
En ole tätä havainnut. Entinen rajoitettu liittymä oli 9€/kk, rajoittamattoman hinnaksi tulee 12€/kk. Puheluiden hinnoissa myös pieni nousu, nyt 0,08€ per minuutti kaikkiin pohjoismaihin (data sisältyy rajoittamattomasti 12€/kk myös ulkomailta).
Todelliset hinnat täällä: https://www.moi.fi/
Jos on Oomilla sähkösopimus niin hinnat on ainakin vielä järkevät, leikkaa sähkölaskua 2,5 euroa kk per puhelinliittymä. Itse tein vasta uuden määräaikaisen sopimuksen, mutta vuoden päästä pitää miettiä.