Irtisanoutuminen jos ei pidä työstään ja on siinä huono
Karenssihan siitä tulee ja en tiedä riittääkö rahat, ei mitään juuri säästössä. Vihaan työtäni joka on asiakaspalvelua ja vastuullista työtä. Joka aamu jännitän töihin menoa. Vk loppuna jo ahdistaa. Teen nyt osa-aikatyötä. Ei auta kun vihaan silti työtä. Oon masennukseen taipuvainen ja ollut pitkillä sairauslomillakin. Aina menee samaan pisteeseen. Mitä kannattaisi tehdä? En oikein tiedä mikä ala olisi introvertille hyvä.
Kommentit (26)
Mulla on muutenkin sellainen tunne että saatan olla kahvihuoneen yleinen pilkan kohde. Tätähän en voi tietä eikä se harmita kun ei tiedä mutta silti.
Miten aletaan hankalaksi? Aika hankala olen ollutkin aiemmin mm. Myöhästelin kroonisesti työstä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP hakenut sairaslomaa? Se voisi auttaa ainakin alkuun niin, että saat hengähdystauon ja voit sen aikana miettiä, mitä teet seuraavaksi.
Onko kenenkään muun mielestä tälläinen ajattelumalli aivan sairasta? Jos ihminen on loppujen lopuksi ihan terve, mutta vihaa työtään jne ja oireilee sen takia, niin häntä kannustetaan jäämään kotiin loisimaan työnantajan rahoilla? Jos se työ on paskaa ja vituttaa niin sillon otetaan LOPARIT eikä aleta kuppaamaan rahaa ja surkuttelemaan sairaslomalla.
Herrajumala mä vihaan tätä maata ja suomalaista demariduunaria.
Vierailija kirjoitti:
Kai sinä olet jo ilmoittautunut te-toimistoon työnhakijaksi, kun vain osa-aikatyötä teet. Ilmoita hakevasi kokoaikatyötä, ja mielellään uudella alalla.
Voiko niin tehdä? Oon osa kuntoutustuella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP hakenut sairaslomaa? Se voisi auttaa ainakin alkuun niin, että saat hengähdystauon ja voit sen aikana miettiä, mitä teet seuraavaksi.
Onko kenenkään muun mielestä tälläinen ajattelumalli aivan sairasta? Jos ihminen on loppujen lopuksi ihan terve, mutta vihaa työtään jne ja oireilee sen takia, niin häntä kannustetaan jäämään kotiin loisimaan työnantajan rahoilla? Jos se työ on paskaa ja vituttaa niin sillon otetaan LOPARIT eikä aleta kuppaamaan rahaa ja surkuttelemaan sairaslomalla.
Herrajumala mä vihaan tätä maata ja suomalaista demariduunaria.
Palkallinen sairausloma on työntekijän perusoikeus.
Kai sinä olet jo ilmoittautunut te-toimistoon työnhakijaksi, kun vain osa-aikatyötä teet. Ilmoita hakevasi kokoaikatyötä, ja mielellään uudella alalla.