Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jatkuva huono olo, muilla?

epätoivoinen
15.03.2016 |

Olen nyt pidempään kärsinyt huonosta olosta. Ruokaa ei tee mieli, oksettaa. Kertaakaan en ole oksentannut. Maha sekasin, ilmaa kiertää ja maha löysällä. Syke nousee ja tuntuu että happee ei tarpeeks saa. Iltasin on lämpöä. Enkä ole mitenkään stresaantunnut. Labrat ja ekg, ok. Menkat oli äske ja pillereitä syön, joten raskaana tuskin olen
Oon ollu töistä pois. 3viikossa laihtunnut 7 kiloa. Lääkärissä käyty 3 kertaa. Esinmäinen ihmetteli että ei nuori voi olla sairas, sain sairaslomaa
toinen oli sitä mieltä että joku infektio, mutta ei pistännyt jatko tutkimuksiin...
Kolmas oli että stressiä. Kaikki lääkärit tuputti saikkua, en haluu sitä vaa itseni kuntoon.
alan oikeesti olla loppu tän kans. Kauppaakaa ei voi lähtä... tai muuallekaan.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipas pitkä ja kirjotusvirheitä...

noh. Onko muilla ollut vastaavaa?

Vierailija
2/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Syytä ei tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?? Ooteko käyny lääkärissä?

Vierailija
4/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollu  elokuusta asti.

Vierailija
5/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainii kilpirauhaskokeet ok

Vierailija
6/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kanssa noin kahden viikon ajan, tuli sellaisina aaltoina. Nyt pari päivää ollut ihan ok olo, alavatsa vieläkin ihan turvonnut tosin.  Alkoi menkkojen jälkeen heti.

Vierailija
8/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut 2viikkoo. On myös flunssaa, oksentelen päivittäin.

Vierailija
9/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös...jatkuu jo viidettä vuotta. Lääkäri sanoi että mulla sappivaivaa, palleatyrää yms...Niskajumi viimeisin diagnoosi. Mulla siis oikeasti niskat aiheuttaa huonoa oloa ja sydämen sykkeen kohoamista.

Vierailija
10/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko saada lahetteen verikokeeseen? Silla vois selvita ainakin jos kyse on jostain vakavammasta. 7 kilon laihtuminen 3 viikossa kuulostaa aika paljolta.

Vierailija
11/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai anteeksi, luin huonosti, labrat siis ok. 10

Vierailija
12/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kymmenisen vuotta sitten jopa yli vuoden jatkuneena tuollaista mitä ap kuvaili. Välissä oli joitain hyviä päiviä. Ravasin lääkärissä ja tehtiin verikokeita. Kaikki tulivat normaaleina takaisin, aina. Lääkärit ohjasivat mielenterveyspuolelle, vaikka mielenterveys oli ok.

Pari vuotta sitten tuli lyhyessä ajassa rajut oireet, joiden takia jouduin sairaalaan. Tehtiin neuropuolen tutkimukset. Diagnosoitiin MS-tauti.

Nyt lääkitys ja oireet poissa. Ei edes sitä pahoinvointia. Matka oli pitkä, että syy selvisi.

Suomessa pitäisi herkemmin laittaa aivojen magneettikuvaan, koska täällä MS on kansantauti nuorilla aikuisilla (näin sanoi diagnoosin asettanut neurologi).

Vierailija
13/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken kävin lääkärissä. Jo 4 kerta. Sano että ei tiedä mikä vaivaa. Ei labroja ei mitäänmuutakaan. Alkaa kyllästyttämään... töihin pitäisi mennä, jos kykenen.

Vierailija
14/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/16 |
15.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita??

Vierailija