Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni laittoi meillä käydessään puhelimensa kysymättä latautumaan!

Vierailija
14.03.2016 |

Minusta on kyllä outoa ja tavatonta. Sehän menee meidän sähkölaskuun . En minä tieten tahtoen tee laskua toiselle kylässä ollessani.

Kommentit (146)

Vierailija
41/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän törkeilyn takia olen rakentanut kaikki esillä olevat pistorasiat sellaisiksi, ettei niistä mitään virtaa TULE vaan päin vastoin, pistorasia imaisee laturin kautta loputkin virrat puhelimista. Ai että siitä saa kivan olon. 1.kaveri alkaa voivotella akkunsa kuntoa ja 2. kun tuon saa tehtyä 10 000 kertaa on jo säästöä tullu euron verran...

Vierailija
42/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ystäväsi tulee kylään, sammutatko valot? Sillä silloinkin hän kuluttaa teidän sähköjä? Stiiiiiisus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saakeli teettäkää tutuillenne avaimet kotiinne koska kaikki mikä on teidän niin on myös heidän ja saavat tulla ja mennä mielensä mukaan. Ei mulla muuta kun ette kerran ymmärrä ,että KYSYÄ voi ja pitää jos ei olla kotona. Ap.

Vierailija
44/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kamalaa. Lähetä lasku. Muistathan laskuttaa myös kaverisi juoman kahvin sekä mahdollisten vessakäyntien veden?

Lisäksi ota huomioon, että kaverisi istui sinun lämpöisessä kodissasi, joten sähkölaskusta sopiva osuus kaverille sitten.

Mutta tämä kaverihan oikeasti lämmittää asuntoa. Ruumiinlämpö 37C ja huoneenlämpö 22C, niin fysiikan lakien mukaan 37C lämmittää huonetta.

AP on velkaa lämmityksestä.

Vierailija
45/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saakeli teettäkää tutuillenne avaimet kotiinne koska kaikki mikä on teidän niin on myös heidän ja saavat tulla ja mennä mielensä mukaan. Ei mulla muuta kun ette kerran ymmärrä ,että KYSYÄ voi ja pitää jos ei olla kotona. Ap.

Jos oikeasti ei ole mitään (siis MITÄÄN) syytä miksi kielto tulisi, niin miksi ihmeessä jostain tuollaisesta pitäisi kysyä? Ja nyt jotain järkiperusteluja, kiitos, eli ei "koska niin vaan on tapana". Kenenkään kaapeille en mene, koska jokaisella on oikeus yksityisyyteen omassa kodissaan. Kenenkään ruokia en syö ellei ole joku ihan paras ystävä jonka kanssa ollaan oikeasti kuin kotona. Nämä ovat järjellisiä rajoja, joiden noudattaminen perustuu toisen aineellisen omaisuuden rajallisuudelle, ja yksityisyydelle. Pistorasiaa käyttäisin, koska se ei todellakaan maksa juuri mitään, ja pistorasia ei siitä kulu --> ei ole mitään syytä miksi niin ei saisi tehdä.

Vierailija
46/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisiltä on akku loppu pahimmillaan monta kertaa päivässä. Mielestäni niin arkinen asia, ettei siihen tarvitse erikseen pyytää lupaa. Ap on vähän hassu ja tärkeilevä.

Vierailija
47/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisiltä on akku loppu pahimmillaan monta kertaa päivässä. Mielestäni niin arkinen asia, ettei siihen tarvitse erikseen pyytää lupaa. Ap on vähän hassu ja tärkeilevä.

Nykyään tämä on aika verrattavissa vessassa käymiseen.

Vierailija
48/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ehkä meni 0,0000001 senttiä teidän sähkölaskusta.

Vierailija
49/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta on kyllä outoa ja tavatonta. Sehän menee meidän sähkölaskuun . En minä tieten tahtoen tee laskua toiselle kylässä ollessani.

Roope Ankkako se siellä?

Vierailija
50/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämän on pakko olla. En silti voi väittää, ettenkö ihmettelisi aikuisia ihmisiä, jotka etsivät kauppakeskuksesta jonkun randomin pistokkeen ja lataavat kännynsä siinä. Kylässä kysyisin, voinko ladata puhelimeni. Jos siitä tulisi jotain ongelmia, en lataisi ja ymmärtäisin kohdella jatkossakin tyyppiä jotenkin silkkihansikkain. Normaalille ihmiselle latauksen pitäisi olla ihan normaali juttu. 

Vierailija
51/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyläili sitten koko rahalla :)

Olisiko saanut esim. Vauvalle maidon lämmittää ilman ärtymystäsi?

No maidon lämmityskin kuuluu kysyä ihan sen takia että EI NYT OLE kotona vaan kylässä. Ap.

No huh, toihan menee jo jonkun ihme valtapelin puolelle! Vauvalla on nälkä ja sitä ruokaa on oikeasti PAKKO lämmittää. Vauvan nälkä ei odota ja sitä ei voi välttää. Mikro EI KULU siitä käytöstä. Tästä huolimatta vieraan on pakko suorittaa anomisrituaali koska on kylässä emännän armosta...

Vierailija
52/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAROKAA PASKA PROVO

Vierailija
53/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä ole PROVO vaan minun mielestä kuuluu kysyä. En pitänyt aikoinaan siitäkään kun eräs tuttu laittoi kysymättä lupaa lapsensa istumaan meidän lapsen pottaan, PLIIS eikö tuo ainakin olisi pitänyt kysyä. Oikeesti. Ap.

Vierailija
54/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole PROVO vaan minun mielestä kuuluu kysyä. En pitänyt aikoinaan siitäkään kun eräs tuttu laittoi kysymättä lupaa lapsensa istumaan meidän lapsen pottaan, PLIIS eikö tuo ainakin olisi pitänyt kysyä. Oikeesti. Ap.

Mitä teillä SAA tehdä ilman lupaa?

Vierailija
55/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä tuttu olisi saanut lapsensa vessakäynnin sitten hoitaa lupaa kysymättä? Roikottamalla vessanpöntön yllä?

Vierailija
56/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama asia kun aikuinen käy vessassa, siis TEIDÄN vessanpöntöllä käy istumassa, eikä varmasti kysy lupaa

Vierailija
57/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama asia kun aikuinen käy vessassa, siis TEIDÄN vessanpöntöllä käy istumassa, eikä varmasti kysy lupaa

Se on eri asia koska siihenhän sitä kuuluu tarpeensa tehdä, mutta potta on hankittu vartavasten meidän lapselle. Ap.

Vierailija
58/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on eri asia koska siihenhän sitä kuuluu tarpeensa tehdä, mutta potta on hankittu vartavasten meidän lapselle. Ap.

Pottaan siis ... ei kuulu tehdä tarpeita...? Hämmentävää.

Vierailija
59/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kysymättä muut kuin meidän lapsi . Ap.

Vierailija
60/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kysymättä muut kuin meidän lapsi . Ap.

Koska muiden lasten tuotokset ovat jotenkin perustavanlaatuisesti erilaisia kuin teidän lapsen niin että pottaa on täysin mahdoton pestä tämän jälkeen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan