Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttuni laittoi meillä käydessään puhelimensa kysymättä latautumaan!

Vierailija
14.03.2016 |

Minusta on kyllä outoa ja tavatonta. Sehän menee meidän sähkölaskuun . En minä tieten tahtoen tee laskua toiselle kylässä ollessani.

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa! Uusi Laihian ennätys!

Vierailija
2/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniköhän teillä nyt 10 senttiä ihan siihen lataukseen, jos sitäkään... Pyydä kaveriasi maksamaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko tosissas? A whole new level of crazy...

Vierailija
4/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
5/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamalaa. Lähetä lasku. Muistathan laskuttaa myös kaverisi juoman kahvin sekä mahdollisten vessakäyntien veden?

Vierailija
6/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään tee! Sen takia aina, kun lähden kylään, otan oman kahvitermoksen ja muutaman korpun kahvittelua varten. Jos syömään kutsutaan, pakkaan mikroroiskarin mukaan - senhän voi syödä kylmänäkin. Istun tuolin reunalla kevyesti, oman alustan päällä tietenkin. Vessan jätän vetämättä, ettei paperia kulu - lyhyellä kyläilyllä säästän kotiin, tai helpotan itseäni huomaamattomasti pihan puskien takana. Yökyläillessä kiipeän vaivihkaa yöllä ikkunasta ulos nukkumaan, oma makuupussi on tietty matkassa (tästä syystä on pakko rajoittaa kyläilyt kesäaikaan). Viime aikoina ei ole muuten kutsuja tullut, mistäköhän johtuu?

Vierailija
7/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kamalaa. Lähetä lasku. Muistathan laskuttaa myös kaverisi juoman kahvin sekä mahdollisten vessakäyntien veden?

Lisäksi ota huomioon, että kaverisi istui sinun lämpöisessä kodissasi, joten sähkölaskusta sopiva osuus kaverille sitten.

Vierailija
8/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tämä aloitus oli taas niin surullinen osoitus siitä miten henkisesti köyhiä ihmisiä täällä kirjoittelee. Miten joku edes jaksaa kirjoittaa tällaista, viitsii käyttää aikaansa? Meitä on moneksi, eipä käy kateeksi. XD

Vierailija
9/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis KYSYMÄTTÄ. Kyllä minä ainakin kysyisin voinko/saanko laittaa puhelimen latautumaan? Kysyisin vaikka todennäköisesti varmasti saisinkin. Ap.

Vierailija
10/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat tietenkin ovelle hinnaston kaikista vieraiden mahdollisesti aiheuttamista kuluista. Latausmaksu, mahdolliset kahvittelukustannukset, vesimaksut.... Kyllä näitä riittää 😂

Vierailija
11/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kahvittelut, syömiset ym. tavallaan kuuluu siihen kyläilyyn ynnä vessakäynnit. Mutta tuo puhelimen lataus on kyllä jo ekstraa, ja kysymättä. Ap.

Vierailija
12/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi ota huomioon, että kaverisi istui sinun lämpöisessä kodissasi, joten sähkölaskusta sopiva osuus kaverille sitten.

Korvausvaatimus on myös paikallaan. Kaveri varmaan kulutti lattiaa kävelyllään ja saattoi istuakin jossain? Jos kodissa oli valot päällä, niin pitäähän siitäkin erikseen laskuttaa! Voivoi, jos kaveri erehtyi vielä vessassa käymään!

Vierailija
13/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kahvittelut, syömiset ym. tavallaan kuuluu siihen kyläilyyn ynnä vessakäynnit. Mutta tuo puhelimen lataus on kyllä jo ekstraa, ja kysymättä. Ap.

Et oo tosissas.

Vierailija
14/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et napauta sulaketta pois päältä? Ainakin meillä on pistorasiat eri sulakkeessa kuin lamput, joten eipä tuo ihmeemmin lataudu, jos ei pistorasiaan tule virtaa.

Vierailija
15/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urpo mikä Urpo. Keskustelun aloittaja siis.

Vierailija
16/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan virallista sulla tuo kavereiden kanssa oleminen. Mä en ehkä haluaisi tulla teille.

Mä itse tykkään että kaverit on mun luona "kuin kotonaan". Etenkin mun miehen bestis on oppinut sen hyvin, kävelee saavuttuaan suoraan kahvinkeittimelle ja kysyy kuka muu juo kahvit. :D Jääkaapille ei sentään mene kuin kahvimaidot hakemaan ja se on ehkä hyvä niin. Mutta kuitenkin, mä tykkään että on rentoa ja kotoisaa eikä tarvi lupia kysellä joka asiaan. Mutta mä olenkin melko aito wt, ehkä en vaan ymmärrä käytöstapoja. ;)

Vierailija
17/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme. Tämän melkein kaikki tunnistivat provoksi, mutta kaikenmoiset muut jutut menee rahvaalta läpi.

Vierailija
18/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap: kaikkeen tuollaiseen voi ystävällisesti kysyä luvan. Luvan saa aina. Kohteliaisuutta. Ihan sama on, että menet kaapille ja otat sieltä vaikkapa suolapurkin kysymättä asiasta emännältä/isännältä. Ei maksa niin mitään, mutta on epäkohteliasta.

Vierailija
19/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläili sitten koko rahalla :)

Olisiko saanut esim. Vauvalle maidon lämmittää ilman ärtymystäsi?

Vierailija
20/146 |
14.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai miksi tollasesta pitää kysyä? Täytyykö teillä myös kysyä lupaa vessaan ja millon vieras saa lähteä? Pitääkö vaan kököttää paikallaan kunnes annat käskyjä mitä saa tehdä?

Ymmärrän että on tökeröä jos vieras menisi ilman lupaa tonkimaan kaappeja, tai vaikka kattomaan telkkaria yksin jos ei ole niin läheinen kaveri (ystävät meillä ainakin saa olla ihan kotonaan, voi mennä vaikka päikkäreille kysymättä) mutta että tollanen mitätön asia? Laskunko aattelit lähettää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme